M1a1 thompson

Algemeen over het verzamelen van militaria: o.a. beurzen, nieuws, wapenwet, dealer feedback
Plaats reactie
Ktmetin
Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 aug 2022, 23:30
Gegeven: 1 keer

M1a1 thompson

Bericht door Ktmetin »

Ik heb een amerikaanse wo2 uniform en ik heb 30schot magazijnen nodig voor een m1a1 thompson, rond de 8 stuks weet iemand of replica MAGAZIJNEN legaal zijn, niet het wapen maar alleen de magazijn (waar overigens geen kogels in kunnen) of anders waar ik onklaar magazijnen kan vinden want ik zoek al dagen en ik kan alleen maar airsoft, replicas en echte werkende magazijnen vinden
Gebruikersavatar
asjemenou
Moderator & Beste Avatar 2009
Moderator & Beste Avatar 2009
Berichten: 4861
Lid geworden op: 26 apr 2005, 16:35
Gegeven: 55 keer
Ontvangen: 98 keer

Re: M1a1 thompson

Bericht door asjemenou »

Hallo Ktmetin,

Welkom op het forum. Heb je deze mededeling aangaande wapens en munitie al gelezen; viewtopic.php?t=44897 ?
Ik lees in de mededeling dat wapenonderdelen (dus ook een magazijn) in Nederland verlofplichtig zijn. Om ze eventueel te mogen bezitten moet je sowieso 18 jaar zijn.
Hoe het met de magazijnen voor airsoftwapens is geregeld weet ik niet. Op dit forum hebben we enkele leden die meer weten over wapens en munitie. Wellicht kunnen zij je vraag beantwoorden.
Wat je ook kunt doen, je Thompson magazijntas opvullen met stukjes hout. Desgewenst verf je deze zwart. Dit lijkt mij niet bij wet verboden.
Ga serieus om met het WOII forum. Dan houden we het forum voor alle leden interessant!
Plaats reactie