je nieuwste CINEY aankoop - deel1

Collecties met zowel Duitse als geallieerde militaria. Let op; nieuwe aanwinsten graag plaatsen onder ofwel as of geallieerd.
Gebruikersavatar
Simon
Lid
Berichten: 2823
Lid geworden op: 24 dec 2003, 17:58

Bericht door Simon »

ik ook
maar dan in beter staat :)
You can bomb the world in to pieces, but you can't bomb it into peace
Marc 82 Recon
Lid
Berichten: 1470
Lid geworden op: 14 aug 2004, 17:46
Locatie: Arendonk België

Bericht door Marc 82 Recon »

nou originele mediczakken kun je nog aangeraken op ebay.com voor rond de 50 euro met verzending inbegrepen (per zak) het is de suspenders waar zo moeilijk aan te komen is. die zieje niet veel en als je ze ziet gaan ze voor prijzen tussen de 120en soms 175 euro

ik heb nu 3 originele tassen voor goh iets minder dan 120 euro maar aangezien ik ook aan re-enactment doe en ik nie tvan de kleinste en dunste ben heb ik een set repro suspenders besteld die iets langer zijn.

vriend van mij heeft gisteren op ciney een volledig reproset gekocht van 2 medicbags en de suspenders voor 100 euro ofzo


die 500 euro dat jij zegt daar heb ik volledige sets voor zien gaan op ebay maar dan met al het materiaal er in
Private Burges, Marc J
19900519
48th Armored Medical Bn, 2nd Armored Division
Gebruikersavatar
Simon
Lid
Berichten: 2823
Lid geworden op: 24 dec 2003, 17:58

Bericht door Simon »

inderdaad vergeten te zeggen er zat ook van alles in
armband enzo
You can bomb the world in to pieces, but you can't bomb it into peace
Marc 82 Recon
Lid
Berichten: 1470
Lid geworden op: 14 aug 2004, 17:46
Locatie: Arendonk België

Bericht door Marc 82 Recon »

mjah verschillende dingen dat er dan in gaan zitten zijn ook niet allemaal origineel hoor
Private Burges, Marc J
19900519
48th Armored Medical Bn, 2nd Armored Division
Jurryt
Lid
Berichten: 2488
Lid geworden op: 02 jul 2004, 01:24

Bericht door Jurryt »

saimen schreef:nu ff een vraagje (klinkt dom é) maar die tas is toch US he?
ik kon hem niet vinden in de gi collectors guide (die ik ook gekocht heb gisteren)
Ja, is een Britse shell dressing tas. 30 Euro is een schone prijs voor zo'n tas, meestal zie je ze nog wel wat hoger.

Nogmaal mooie aanwinsten!
Gebruikersavatar
Mooyman
Lid
Berichten: 3061
Lid geworden op: 14 okt 2003, 12:37
Locatie: O(o)st-Friesland

Bericht door Mooyman »

Een mooie pop Sander met een mooie houding en uitstraling, wel zou ik de oogschaduw boven de ogen iets verminderen :wink: .
Wat voor broek heb je onder deze M36 jas?.
Collector of uniforms of the enemy
Gebruikersavatar
Ruben
Lid
Berichten: 778
Lid geworden op: 11 jul 2004, 21:55
Locatie: België, Aalter

Bericht door Ruben »

Mooyman schreef:Een mooie pop Sander met een mooie houding en uitstraling, wel zou ik de oogschaduw boven de ogen iets verminderen :wink: .
Wat voor broek heb je onder deze M36 jas?.
Dat is een gewone jeansbroek :P
War is something human...
sander vw
Lid
Berichten: 1687
Lid geworden op: 06 mei 2004, 19:27
Locatie: belgie

Bericht door sander vw »

Mooyman schreef:Een mooie pop Sander met een mooie houding en uitstraling, wel zou ik de oogschaduw boven de ogen iets verminderen :wink: .
Wat voor broek heb je onder deze M36 jas?.
de foto is eigenlijk niet zo goed, de pop ziet er veel echter uit in het echt, als ik terug thuis ben maak ik even een close up van zijn gezicht.

ruben, geen jeans broek, een broek van mijn vader tijdens zijn legerdienst :wink: .En nu sparen voor een echte... :P
Gebruikersavatar
Mooyman
Lid
Berichten: 3061
Lid geworden op: 14 okt 2003, 12:37
Locatie: O(o)st-Friesland

Bericht door Mooyman »

sander vw schreef:
Mooyman schreef:Een mooie pop Sander met een mooie houding en uitstraling, wel zou ik de oogschaduw boven de ogen iets verminderen :wink: .
Wat voor broek heb je onder deze M36 jas?.
de foto is eigenlijk niet zo goed, de pop ziet er veel echter uit in het echt, als ik terug thuis ben maak ik even een close up van zijn gezicht.

ruben, geen jeans broek, een broek van mijn vader tijdens zijn legerdienst :wink: .En nu sparen voor een echte... :P
Bedoelde het als geintje daar de pop er inderdaad goed uit ziet en een perfecte houding heeft, wel zou ik zoals gezegd de oogwimpers bij knippen en de oogschaduw iets weg werken.

Heb nog een rechte manschappenbroek in de verkoop, mogelijk dat het iets voor je is :wink: .
Collector of uniforms of the enemy
sander vw
Lid
Berichten: 1687
Lid geworden op: 06 mei 2004, 19:27
Locatie: belgie

Bericht door sander vw »

alles is geschildert op de pop mooyman, geen 'haar' te vinden, ik ga er mooi afblijven en ik maak even een mooie foto van zijn gezicht :P :wink:

echt, en broek, wow zalig :P maar .... € ... .... :roll:
Gebruikersavatar
Mooyman
Lid
Berichten: 3061
Lid geworden op: 14 okt 2003, 12:37
Locatie: O(o)st-Friesland

Bericht door Mooyman »

sander vw schreef: echt, en broek, wow zalig :P maar .... € ... .... :roll:
Ja je weet onderhand dat in deze hobby helaas niets tot zeer weinig gratis is, ook ik vind de spullen nog immer niet langs de kant van de weg :wink:.
Collector of uniforms of the enemy
sander vw
Lid
Berichten: 1687
Lid geworden op: 06 mei 2004, 19:27
Locatie: belgie

Bericht door sander vw »

ik stuur je even een pb i.v.m de broek
Gebruikersavatar
jeroen1944
Lid
Berichten: 991
Lid geworden op: 20 aug 2004, 22:03

Bericht door jeroen1944 »

Jurryt schreef:
saimen schreef:nu ff een vraagje (klinkt dom é) maar die tas is toch US he?
ik kon hem niet vinden in de gi collectors guide (die ik ook gekocht heb gisteren)
Ja, is een Britse shell dressing tas. 30 Euro is een schone prijs voor zo'n tas, meestal zie je ze nog wel wat hoger.

Nogmaal mooie aanwinsten!
Heb ook een medic tas Jurryt, voor 21 euro gekocht inc verzendkosten!! 30 euro is wel veel!
Gebruikersavatar
Nico Roelofs
Lid
Berichten: 4503
Lid geworden op: 05 sep 2004, 17:57
Locatie: Omg. Arnhem
Contacteer:

Bericht door Nico Roelofs »

Jah 30 euro vind ik persoonlijk ook al redelijk prijzig. Mijne was iets van 20 of 25 euro.
Marc 82 Recon
Lid
Berichten: 1470
Lid geworden op: 14 aug 2004, 17:46
Locatie: Arendonk België

Bericht door Marc 82 Recon »

kheb vandaag men US medicbag binnengekregen met de nodige douanekosten bij komt ie me nu op 76 euro en een paar centen.....

staat wel mooi de naam en 4 laatste cijfers van zijn ASN in maja :p
Private Burges, Marc J
19900519
48th Armored Medical Bn, 2nd Armored Division
Plaats reactie