Theo van Gogh vermoord..

Over het hier en nu (nieuwsberichten, actualiteiten en dergelijke, in relatie met WOII)
Plaats reactie
Jurryt
Lid
Berichten: 2488
Lid geworden op: 02 jul 2004, 01:24

Bericht door Jurryt »

KätheHelfrich schreef:
Jurryt schreef:
KätheHelfrich schreef: Ach, bedenk 1 ding,
islamitische fora zijn gevuld met dit soort lui en niemand die daar ooit tegen op heeft getreden..
De teksten die vandaag zo storend waren staan er al tijden op.
kan je dan ook zeggen:
Fora zoals dit zijn gevuld met soort lui die tegen allochtonen zijn. Zijn een paar die zich daar tegen verzetten.
Kun je deze vraag wat verduidelijken?
Ik heb werkelijk geen idee wat je bedoeld.
Als die fora gevuld is met mensen die tegen blanken zijn, of tegen theo van gogh. Waarom kunnen wij dan niet zeggen dat op dit forum mensen zijn die tegen allochtonen zijn? Ik heb al een aardig beeld gekregen van bepaalde mensen die tegen allochtonen zijn.
Gebruikersavatar
Remarque
Lid
Lid
Berichten: 499
Lid geworden op: 16 aug 2004, 02:56
Locatie: Bielefeld

Bericht door Remarque »

---
Laatst gewijzigd door Remarque op 04 nov 2004, 12:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Weder eine Anklage noch ein Bekenntnis. Ein Versuch über eine Generation zu berichten die vom Kriege zerstört wurde. Auch wenn sie seinen Granaten entkam.
Gebruikersavatar
Timo
Lid
Berichten: 1836
Lid geworden op: 13 okt 2003, 20:55

Bericht door Timo »

Als die fora gevuld is met mensen die tegen blanken zijn, of tegen theo van gogh. Waarom kunnen wij dan niet zeggen dat op dit forum mensen zijn die tegen allochtonen zijn? Ik heb al een aardig beeld gekregen van bepaalde mensen die tegen allochtonen zijn.
Bullshit,

Diegene zijn niet extreem aangezien ik weet dat je mij daar blijkbaar ook bij beschouwt zal ik maar een voorbeeld geven met mezelf.

Stel ik zie ergens op tv een moslim of whatever en die zegt Brabanders zijn achterlijk

Dan schiet ik hem ook niet kapot omdat mijn eer aangetast is fuck ik kan teminste nadenken vergeleken met dat soort personen
Starting up again
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

Die plaatjes, daar raak ik niet echt van onder de indruk. Dat kan iedere grappenmaker hebben gemaakt. Bush wordt toch ook zo vaak neergeschoten?
Laatst gewijzigd door Dodo op 02 nov 2004, 19:46, 1 keer totaal gewijzigd.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Jurryt
Lid
Berichten: 2488
Lid geworden op: 02 jul 2004, 01:24

Bericht door Jurryt »

Remarque schreef:
Jurryt schreef:P.S. Sorry remarque, maar je komt bij nogal rascistisch over.
Noem dan maar één punt waarom je me racistisch kunt noemen. Ik maak me oprecht zorgen over de ontwikkelingen in dit land en als je die niet bij naam mag noemen dan kun je NOOIT tot een oplossing komen.
Hoezo wil je de respect van de commissie dan niet aanvaarden? Wat kunnen ze anders doen? Op hun knieen vallen en janken dat het nooit weer zal gebeuren?
En dat je het niet met ons eens bent over de mening van allochtonen. Wat is jouw mening dan wel?

/Edit: Remarque; niet gelezen, mijn excuses. Maar toch wil ik graag je mening horen.
Laatst gewijzigd door Jurryt op 02 nov 2004, 19:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Remarque
Lid
Lid
Berichten: 499
Lid geworden op: 16 aug 2004, 02:56
Locatie: Bielefeld

Bericht door Remarque »

---
Laatst gewijzigd door Remarque op 04 nov 2004, 12:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Weder eine Anklage noch ein Bekenntnis. Ein Versuch über eine Generation zu berichten die vom Kriege zerstört wurde. Auch wenn sie seinen Granaten entkam.
KätheHelfrich
Lid
Berichten: 469
Lid geworden op: 17 aug 2004, 10:57
Contacteer:

Bericht door KätheHelfrich »

Uit solidariteit.
Laatst gewijzigd door KätheHelfrich op 05 nov 2004, 12:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Jurryt
Lid
Berichten: 2488
Lid geworden op: 02 jul 2004, 01:24

Bericht door Jurryt »

Timo schreef:
Als die fora gevuld is met mensen die tegen blanken zijn, of tegen theo van gogh. Waarom kunnen wij dan niet zeggen dat op dit forum mensen zijn die tegen allochtonen zijn? Ik heb al een aardig beeld gekregen van bepaalde mensen die tegen allochtonen zijn.

Bullshit,

Diegene zijn niet extreem aangezien ik weet dat je mij daar blijkbaar ook bij beschouwt zal ik maar een voorbeeld geven met mezelf.

Stel ik zie ergens op tv een moslim of whatever en die zegt Brabanders zijn achterlijk

Dan schiet ik hem ook niet kapot omdat mijn eer aangetast is fuck ik kan teminste nadenken vergeleken met dat soort personen
Nu we toch zo open zijn, ja, ik zie jou er ook onder vallen. Waarom? omdat de vooroordelen van jou een feit is geworden. Wie zegt als je eenr ascist bent dat je dan iemand moet neerknallen? Het is gewoon zoek wat die allochtoon heeft gedaan, maar dat is niet een reden om ze allemaal meteen te haten.
Hoe kom je er eigenlijk zo bij dat ik jou er ook onder zie vallen? Dus je vind zelf ook dat je een rascist bent?
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

Al die teksten zijn typisch Islamtisch gebluf, als ik mij niet vergis is het een soort macho cultuur. Later worden ze wijzer, maar helaas heb je toch enkelen die er stevig in vast blijven zitten. Maar zo heb je overal gekken.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Jurryt
Lid
Berichten: 2488
Lid geworden op: 02 jul 2004, 01:24

Bericht door Jurryt »

KätheHelfrich schreef: Je bedoelt dat als dat forum gevuld is met lieden die oproepen doen tot verkrachtingen van je zus, je moeder, je nichtje en zelfs je oma, dagelijks, omdat we varkens zijn en niet het recht hebben om te leven, dat dat normaal is?
Dat ik oproepen tot moord op Hirshi gelezen heb?
Dat de juichende teksten die ik vandaag over van Gogh heb gelezen normaal zijn?


Zie jij een!!!, een user hier ook maar zeggen, uiten, schrijven dat hij/zij tegen allochtonen is?

ALS je dat leest raad ik je aan een cursus begrijpend lezen te gaan volgen...
Dit forum is wel gevuld met lieden die nogal rechtse ideeen hebben en dat is ook wel gebleken uit deze discussie. Ik zeg niet dat jij er onder valt. Ik zeg gewoon dat je dat zinnetje dan ook voor dit forum kan toepassen.
Hoe weet je eigenlijk of ze iedereen oproepen om iemand te vermoorden? Kijk je zelf op zulke fora?
Gebruikersavatar
Remarque
Lid
Lid
Berichten: 499
Lid geworden op: 16 aug 2004, 02:56
Locatie: Bielefeld

Bericht door Remarque »

---
Laatst gewijzigd door Remarque op 04 nov 2004, 12:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Weder eine Anklage noch ein Bekenntnis. Ein Versuch über eine Generation zu berichten die vom Kriege zerstört wurde. Auch wenn sie seinen Granaten entkam.
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Bericht door Proos »

Jurryt schreef:gevuld
Gevuld? Ik vind dat er best balans is.
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
KätheHelfrich
Lid
Berichten: 469
Lid geworden op: 17 aug 2004, 10:57
Contacteer:

Bericht door KätheHelfrich »

Uit solidariteit.
Laatst gewijzigd door KätheHelfrich op 05 nov 2004, 13:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Bericht door Proos »

Het is trouwens 911 dagen na de moord op Pim Fortuyn.... bibber.
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Gebruikersavatar
Peter M
Lid
Berichten: 6271
Lid geworden op: 15 okt 2003, 18:09

Bericht door Peter M »

Gelieve echte argumenten aan te halen en niet te 'discussieren' in de trant van 'jij hebt die strekking'. Een beetje meer volwassenheid zou de discussie vooruithelpen.
Plaats reactie