Is dit echt?

Algemeen over het verzamelen van geallieerde militaria: waar moet je op letten, tips, naslagwerk
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Jelle H.
Lid
Lid
Berichten: 777
Lid geworden op: 03 okt 2004, 16:00
Contacteer:

Is dit echt?

Bericht door Jelle H. »

I am unaware of any such activity or operation, nor would I be disposed to discuss such an operation if it did in fact exist.
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

betere foto's van o.a. rim, bails en de helm over het algemeen zouden een stuk handiger zijn..

ook van het decal is wel belangrijk. Ik vraag me af hoeveel mensen hier wat vanaf kunnen lijden...
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Gebruikersavatar
earlymb
Moderator
Moderator
Berichten: 1754
Lid geworden op: 16 jul 2004, 23:54
Locatie: Den Haag
Ontvangen: 28 keer
Contacteer:

Bericht door earlymb »

Ik heb die advertentie op marktplaats ook gezien. Ik ga er altijd vanuit dat het nep is, tenzij ik de helm zelf kan (laten) bekijken. 8)

Grtn

David
johan willaert
Lid
Berichten: 5568
Lid geworden op: 04 aug 2004, 12:37
Locatie: België
Gegeven: 4 keer
Ontvangen: 2 keer
Contacteer:

Bericht door johan willaert »

Als ik de andere foto bekijk, dan vermoed ik dat het om een Swivel Bale gaat...... en die heb ik nooit met Ranger kentekens gezien.........

Tegenwoordig vertrouw ik dit toch ook niet meer.....

Johan
29th Let's Go!!!!!
ironmarc
Lid
Berichten: 2000
Lid geworden op: 19 feb 2004, 21:22
Locatie: IJsselstein

Bericht door ironmarc »

ja ik kon er laatst ook eentje voor 150 Euro kopen maar vertrouwde het ook niet helemaal
Gebruikersavatar
Jelle H.
Lid
Lid
Berichten: 777
Lid geworden op: 03 okt 2004, 16:00
Contacteer:

Bericht door Jelle H. »

haha.. Niemand heeft tot nu toe geboden.. Iedereen gaat ervan uit dat het fake is.. Ik ga eens wat betere foto's ritselen.. Wordt vervolgd..
I am unaware of any such activity or operation, nor would I be disposed to discuss such an operation if it did in fact exist.
Tank Destroyer
Lid
Berichten: 576
Lid geworden op: 19 sep 2004, 20:35

Bericht door Tank Destroyer »

Bieden vanaf 120 euro?? Voor een originele Ranger helm?

Denk het niet. Bij zo'n lage inzet kan het niet origineel zijn. Ookal zit er een enorme deuk in en mist ie 1 kant van de chinstrap, dan nog is de prijs te laag.

"Hierdoor kun je zien dat dit de enige (originele) verflaag is."

En 1 verf laag? Nog nooit gehoord van stralen en opnieuw verfen?

Niet bieden dus, of een redelijk prijs betalen voor een frontseam swivelbail helm.
Gebruikersavatar
Jelle H.
Lid
Lid
Berichten: 777
Lid geworden op: 03 okt 2004, 16:00
Contacteer:

Bericht door Jelle H. »

Fake!
I am unaware of any such activity or operation, nor would I be disposed to discuss such an operation if it did in fact exist.
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

Jelle H. schreef:Fake!
laat ons dan ook ff de foto's zien :P
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Plaats reactie