Brothers In Arms (game) nieuwe trailer

Games, etc. Let op: modelbouw, reenactment e.d. hebben eigen onderdelen.
Gebruikersavatar
Jeroen2
Lid
Berichten: 587
Lid geworden op: 14 nov 2004, 12:18
Locatie: Mechelen, België

Brothers In Arms (game) nieuwe trailer

Bericht door Jeroen2 »

dit wordt zonder twijfel 1 van de meest realistische en beste WOII games ooit.

bekijk de nieuwe trailer maar eens!!
http://www.gamershell.com/download_init ... 8989039823
Gebruikersavatar
robin.h
Lid
Berichten: 1877
Lid geworden op: 11 nov 2002, 17:23
Locatie: Maastricht
Contacteer:

Bericht door robin.h »

Ziet er goed uit,het spel.
Alleen weer een spel over de paratroopers :|
Mijn nieuwe verzamelsite: " http://www.worldwar2collector.tk "
ironmarc
Lid
Berichten: 2000
Lid geworden op: 19 feb 2004, 21:22
Locatie: IJsselstein

Bericht door ironmarc »

ziet er zeker gaaf uit! Wanneer komt ie uit, weet iemand dat?
Gebruikersavatar
SiNiStEr
Lid
Berichten: 2706
Lid geworden op: 16 sep 2004, 20:14
Locatie: Groenlo

Bericht door SiNiStEr »

Tja de paratroopers spreken de meeste nou eenmaal het meeste aan, dat is gewoon niet anders. Dat neemt niet weg dat ik je gelijk geef Robin. En voor Ironmarc, de release van BiA staat op dit moment op het eerste kwartaal van 2005. Maar als je een beetje in het gamewereldje zit weet je dat dit zeker niet definitief is, en dat dit zo weer veranderd wordt. Maar dat zullen jullie ook wel weten. :) ;)
'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus
Gebruikersavatar
Guido
Lid
Berichten: 4247
Lid geworden op: 06 okt 2003, 22:35
Locatie: Boxmeer

Bericht door Guido »

robin.h schreef:Ziet er goed uit,het spel.
Alleen weer een spel over de paratroopers :|
precies! en niet alleen over paratroopers maar WEER de amerikaanse. waarom kan je nooit aan de duitse zijde spelen in single player? ik wil wel eens als Fallschirmjaeger boven kreta springen of als wehrmacht soldaat in normandië te vechten. lijkt me wat leuker als de hele tijd amerikaanse elite!
Gebruikersavatar
gilles
Lid
Berichten: 2268
Lid geworden op: 27 jan 2004, 20:06
Locatie: Hofstade (aalst)

Bericht door gilles »

ZALIG :shock: .Weet iemand de SC ?

@ guido, volledig gelijk !
Wedden dat je hier niet durft op klikken:

http://www.freewebs.com/gillesstaels
Gebruikersavatar
Guido
Lid
Berichten: 4247
Lid geworden op: 06 okt 2003, 22:35
Locatie: Boxmeer

Bericht door Guido »

Ja toch:)! lijkt me ook een goede manier om vooral kinderen kennis te laten maken met de geschiedenis! nu wel met geweld er bij.. maar denk als je een uitgebreid single player maakt met emoties etc dat je er veel van kan leren!
ironmarc
Lid
Berichten: 2000
Lid geworden op: 19 feb 2004, 21:22
Locatie: IJsselstein

Bericht door ironmarc »

Guido schreef:
robin.h schreef:Ziet er goed uit,het spel.
Alleen weer een spel over de paratroopers :|
precies! en niet alleen over paratroopers maar WEER de amerikaanse. waarom kan je nooit aan de duitse zijde spelen in single player? ik wil wel eens als Fallschirmjaeger boven kreta springen of als wehrmacht soldaat in normandië te vechten. lijkt me wat leuker als de hele tijd amerikaanse elite!
waarschijnlijk omdat de Duitsers de badguyz waren/zijn. En dan speel je voor de nazi gedacht, waarschijnlijk komt dat daardoor.
Ik heb er persoonlijk nix op tegen om met US para te spelen, ik zou geen Duitse elite willen spelen maar goed dat is weer mijn mening
Gebruikersavatar
Guido
Lid
Berichten: 4247
Lid geworden op: 06 okt 2003, 22:35
Locatie: Boxmeer

Bericht door Guido »

door dat je nu telkens als de "goodguy" speelt wordt de "badguy" slechter en slechter! als je hier goed op inspeelt met dialogen waar ik duidelijk maakt dat oorlog niet leuk is en dat de meeste wehrmacht soldaten etc helemaal niet wouden vechten maar moesten etc. lijkt me dat erg leerzaam en ook leuker!
ironmarc
Lid
Berichten: 2000
Lid geworden op: 19 feb 2004, 21:22
Locatie: IJsselstein

Bericht door ironmarc »

maar als je dat zo redeneerd dat sommige Duitsers niet wilden vechten, dat ze gedwongen werden, dan belicht dat toch alleen maar meer dat ze badguyz waren? Dan wil je waarschijnlijk deserteren en vechten tegen de leiders die je dwingen? Het zou zeker origineel zijn maar je weet aan het einde van het spel eigelijk toch dat je niet kan winnen omdat de Duitsers nu eenmaal de oorlog verloren hebben. Dan moet het uitspelen van het spel betekenen dat je jezelf moet overgeven en in gevangenschap eindigd
Gebruikersavatar
Guido
Lid
Berichten: 4247
Lid geworden op: 06 okt 2003, 22:35
Locatie: Boxmeer

Bericht door Guido »

nou nee.. als ik kijk hoe mensen over duitse soldaten denken.. de denken dat ze nazi's zijn en onze vrijheid wouden afnemen etc etc. dit waren dus niet de standaard wehrmacht soldaat. als je een scenario maakt van een soldaat in de WH hoe hij ontwikkeld en daar een spel van maakt met ook acties zoals in MOHAA of COD. dat hij probeerd te overleven en misschien inderdaad belanden in gevangenschap. dan heb je het meest realistische spel ooit en belicht je niet extra dat ze de badguys waren!
ironmarc
Lid
Berichten: 2000
Lid geworden op: 19 feb 2004, 21:22
Locatie: IJsselstein

Bericht door ironmarc »

ik heb ff een nieuwe topic geopend omdat deze eigelijk over Brothers in Arms gaat 8)
marloes
Lid
Berichten: 963
Lid geworden op: 02 mei 2004, 21:58

Bericht door marloes »

Ja jammer dat we weer een yank spelen, ik vind die taal zo lelijk...ze spreken geen engels! ;)
Dat vond ik zo heerlijk aan Hidden en dangerous, heerlijk engels gebabbel.
Wel begrijpelijk dat het amerikaanse soldaten zijn, het is een spel gemaakt in texas.
Ook weer jammer dat het zo'n team spel is, ik zou graag als 1 soldaat tussen de vele ergens vechten, zoals bij CoD.
Meer aandacht voor Jan Soldaat!
Overigens zie ik in de demo wel een stukje waarin je een panzerfaust schiet op een amerikaanse tank...misschien toch een Duitse optie?

Overigens ziet het spel er goed uit en vind ik het goed eindelijk eens realistische lijken te zien, oorlog is niet leuk en we hebben met "Saving Private Ryan" en "band of brothers" gezien hoe je ook films een redelijk realistisch beeld van oorlog kunt meegeven, tijd dat spellen dit ook eens gaan doen.
Als ie in februari uitkomt koop ik hem zeker.

http://www.brothersinarmsgame.com/tease ... lang=en-us
Gebruikersavatar
lee enfield
Lid
Berichten: 243
Lid geworden op: 02 jan 2005, 23:51

Bericht door lee enfield »

wanee rkomt die uit dan ?
marloes
Lid
Berichten: 963
Lid geworden op: 02 mei 2004, 21:58

Bericht door marloes »

de bedoeling is volgende maand....
"Een volk dat voor tirannen zwicht zal meer dan lijf en goed verliezen... dan dooft het licht"
HM van Randwijk 1909-1966
Plaats reactie