Jullie mening over deze te koop aangeboden Militaria!!??!!

Algemeen over het verzamelen van asmogendheden militaria: waar moet je op letten, tips, naslagwerk
Gebruikersavatar
Maj.Cain
Lid
Berichten: 1349
Lid geworden op: 13 okt 2004, 17:07
Locatie: Nederland
Contacteer:

Jullie mening over deze te koop aangeboden Militaria!!??!!

Bericht door Maj.Cain »

Medeverzamelaars kunnen jullie mij jullie meningen geven over de Militaria en dan het Duitse gedeelte!!???
Ik heb nu van verschijdene verzamelaars gehoord dat deze man een uitstekende naam heeft en bij de top van handelaren behoort ter wereld!!???
Nu heb ik ook al 3x van andere verzamelaars vernomen dat zij dit niet geloven om dat naar hun mening dit Zweeds materiaal is (stof)!!??
Ik ben niet een super kenner van Duits materiaal (noob) maar de prijzen liegen hier niet om!!!
Wat b.v. perfect bij mijn verzameling zou passen Officers Tunic 9th Hohenstaufen maar jah 7000 Euro droom lekker verder, maar de binnenvoering etc is gestempeld, in mijn ogen zien ze er allemaal weel heel nieuw uit!!!????!!
Ik hoop maar dat het echt spul is maaruh..............
Gaarne jullie mening gevraagd!!

http://ww-2militaria.com/seclev/catemp2.htm[/url]
Red Devils of Arnhem/Oosterbeek
http://www.156PARA.com
Gebruikersavatar
Peter M
Lid
Berichten: 6271
Lid geworden op: 15 okt 2003, 18:09

Bericht door Peter M »

even verplaatst naar #verzamelaars

Peter v. Lukas heeft een vrij goede reputatie op het gebied van Duits, maar laat wel wel af en toe een steek vallen (zoals elke handelaar) naar ik hoor.
Eigen kennis is nog altijd het belangrijkste, ondanks een goede reputatie.
Gebruikersavatar
Giel
Lid
Berichten: 1460
Lid geworden op: 06 mei 2004, 19:05
Locatie: Gent

Bericht door Giel »

Zeer goede site, op alle vlakken, ook de prijs valt best mee! Vele grote verzamelaars doen hier hun inkopen.
Gebruikersavatar
Peter M
Lid
Berichten: 6271
Lid geworden op: 15 okt 2003, 18:09

Re: Jullie mening over deze te koop aangeboden Militaria!!??

Bericht door Peter M »

Maj.Cain schreef:Wat b.v. perfect bij mijn verzameling zou passen Officers Tunic 9th Hohenstaufen maar jah 7000 Euro droom lekker verder, maar de binnenvoering etc is gestempeld, in mijn ogen zien ze er allemaal weel heel nieuw uit!!!????!!
Komt heel vaak voor bij Duits officiersmateriaal.
Gebruikersavatar
Giel
Lid
Berichten: 1460
Lid geworden op: 06 mei 2004, 19:05
Locatie: Gent

Bericht door Giel »

(morgen up-date de site, handig weetje, er zullen weer veel mooie dingen bijstaan aangezien het al lange tijd geleden is dat die geupdate heeft :wink: )
Gebruikersavatar
Maj.Cain
Lid
Berichten: 1349
Lid geworden op: 13 okt 2004, 17:07
Locatie: Nederland
Contacteer:

Bericht door Maj.Cain »

In ieder geval bedankt voor de reacties!!
Dat wordt flink sparen dan :shock:
Red Devils of Arnhem/Oosterbeek
http://www.156PARA.com
Gebruikersavatar
gilles
Lid
Berichten: 2268
Lid geworden op: 27 jan 2004, 20:06
Locatie: Hofstade (aalst)

Bericht door gilles »

Ik weet niet of het goede prijzen zijn maar de foto's zijn toch zeer duur !
Wedden dat je hier niet durft op klikken:

http://www.freewebs.com/gillesstaels
Gebruikersavatar
Peter
Lid
Berichten: 2861
Lid geworden op: 24 okt 2003, 21:44
Ontvangen: 2 keer
Contacteer:

Bericht door Peter »

Ik heb met verbijstering gekeken :shock: Mooie items, maar mijn god!!! Wat is die gast duur!!!!! Je moet miljonair zijn om dit te kunnen betalen! :x Het is blijkbaar net wat een gek er voor geeft..... Ik kan me niet voorstellen dat iemand zo even 10.000 Pleuro neertelt voor een SS jas...... Ik zou het in elk geval nooit kunnen betalen! ( Tenzij ik Fort Knox even kraak... :lol: )
Daar is 'ie weer!
Gebruikersavatar
Jelle H.
Lid
Lid
Berichten: 777
Lid geworden op: 03 okt 2004, 16:00
Contacteer:

Bericht door Jelle H. »

Wat een prijzen, echt niet normaal meer..
I am unaware of any such activity or operation, nor would I be disposed to discuss such an operation if it did in fact exist.
Gebruikersavatar
Peter M
Lid
Berichten: 6271
Lid geworden op: 15 okt 2003, 18:09

Bericht door Peter M »

Peter schreef: Wat is die gast duur!!!!! Je moet miljonair zijn om dit te kunnen betalen!
Dit is juist één van de handelaars die af en toe nog eens iets aan normale prijzen aanbiedt, laatst nog een mooie omkeerbare (feldgrau) parka aan 275EUR en een splittertarn kopghaube aan 65EUR. De sumpfmuster parka die er al een tijdje te koop staat is met 500EUR ook niet overdreven duur. Duur is natuurlijk heel subjectief.
Gebruikersavatar
Jelle H.
Lid
Lid
Berichten: 777
Lid geworden op: 03 okt 2004, 16:00
Contacteer:

Bericht door Jelle H. »

Dat zou wel een streek zijn.. Iemand oplichten met een jasje van 10.000 euro! Kun je weer een paar maandjes vooruit.. ;)
I am unaware of any such activity or operation, nor would I be disposed to discuss such an operation if it did in fact exist.
Gebruikersavatar
Giel
Lid
Berichten: 1460
Lid geworden op: 06 mei 2004, 19:05
Locatie: Gent

Bericht door Giel »

Is dat niet dat ss panzerjasje met muts en broek wara jullie het over hebben?
Skylighter
Lid
Berichten: 2088
Lid geworden op: 06 jun 2004, 17:54

Bericht door Skylighter »

antwerpx schreef:
Peter schreef: Wat is die gast duur!!!!! Je moet miljonair zijn om dit te kunnen betalen!
Dit is juist één van de handelaars die af en toe nog eens iets aan normale prijzen aanbiedt, laatst nog een mooie omkeerbare (feldgrau) parka aan 275EUR en een splittertarn kopghaube aan 65EUR. De sumpfmuster parka die er al een tijdje te koop staat is met 500EUR ook niet overdreven duur. Duur is natuurlijk heel subjectief.
Laten we dan zeggen, dat het veel geld blijft...


Rick
Gebruikersavatar
Peter M
Lid
Berichten: 6271
Lid geworden op: 15 okt 2003, 18:09

Bericht door Peter M »

Skylighter schreef:Laten we dan zeggen, dat het veel geld blijft...
Welkom in de verzamelwereld :)

Tussen duur en veel geld zit een wereld van verschil!
Gebruikersavatar
Narcolepticus
Lid
Berichten: 1270
Lid geworden op: 13 okt 2004, 21:41
Locatie: Bel 156

Bericht door Narcolepticus »

duur is relatief eh
Plaats reactie