Computerkenners' hulp gevraagd!

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gesloten
Gebruikersavatar
Narcolepticus
Lid
Berichten: 1270
Lid geworden op: 13 okt 2004, 21:41
Locatie: Bel 156

Computerkenners' hulp gevraagd!

Bericht door Narcolepticus »

Ik heb een immens probleem.
Op de familiale laptot werkt het toetsenbord allesbehalve naar behoern, de helft van het letterpad is NUMPAD geworden, en ik weet nie hoe ik dit kan verbeteren
als ik abcdefghijklmnopqrstuvwxyz indruk krijg ik abcdefgh5123+n6-qrst4vwxyz

Hoe kan ik ditg oplossen, daar ik deze pc echt dringend voor belangrijk typwerk nodig heb
Hauptmann
Lid
Berichten: 545
Lid geworden op: 29 aug 2004, 18:51
Contacteer:

Re: Computerkenners' hulp gevraagd!

Bericht door Hauptmann »

Narcolepticus schreef:Ik heb een immens probleem.
Op de familiale laptot werkt het toetsenbord allesbehalve naar behoern, de helft van het letterpad is NUMPAD geworden, en ik weet nie hoe ik dit kan verbeteren
als ik abcdefghijklmnopqrstuvwxyz indruk krijg ik abcdefgh5123+n6-qrst4vwxyz

Hoe kan ik ditg oplossen, daar ik deze pc echt dringend voor belangrijk typwerk nodig heb
Numlock staat nog aan zeker? Kun je die uitzetten? ZIe je een toets met NUMLOCK erop? Probeer die eens, desnoods in combinatie met ALT of CTRL.
Jurryt
Lid
Berichten: 2488
Lid geworden op: 02 jul 2004, 01:24

Bericht door Jurryt »

Rechtsondetr op balkje staat een taal (NL/ENG misschien zelfs JPN, verander dit in Engels
Gebruikersavatar
Narcolepticus
Lid
Berichten: 1270
Lid geworden op: 13 okt 2004, 21:41
Locatie: Bel 156

Re: Computerkenners' hulp gevraagd!

Bericht door Narcolepticus »

Hauptmann schreef:
Narcolepticus schreef:Ik heb een immens probleem.
Op de familiale laptot werkt het toetsenbord allesbehalve naar behoern, de helft van het letterpad is NUMPAD geworden, en ik weet nie hoe ik dit kan verbeteren
als ik abcdefghijklmnopqrstuvwxyz indruk krijg ik abcdefgh5123+n6-qrst4vwxyz

Hoe kan ik ditg oplossen, daar ik deze pc echt dringend voor belangrijk typwerk nodig heb
Numlock staat nog aan zeker? Kun je die uitzetten? ZIe je een toets met NUMLOCK erop? Probeer die eens, desnoods in combinatie met ALT of CTRL.
Hauptman, wat een simpele oplossing voor zo'n domme fout.
Het is omdat de laptop zelf in het frans staat, en er geen LED oplicht als je op de NUMLOCKPAD drukt, daarom dank ik je hartelijk.
Ik schaam mezelf wel dat ik dit niet wist, maar ik heb nooit de numpad knop ingedrukt (volgens mij komt het door de software activatie (n ja i p v numlock staat er Verr Num (arrêt défil)
Gebruikersavatar
Giel
Lid
Berichten: 1460
Lid geworden op: 06 mei 2004, 19:05
Locatie: Gent

Bericht door Giel »

:bonk:
Gebruikersavatar
Narcolepticus
Lid
Berichten: 1270
Lid geworden op: 13 okt 2004, 21:41
Locatie: Bel 156

Bericht door Narcolepticus »

Giel schreef::bonk:
Nou nou giel, zal ik you is een pc sturen waarom de letters in cyrillisch schrift staan?
Gebruikersavatar
Guido
Lid
Berichten: 4247
Lid geworden op: 06 okt 2003, 22:35
Locatie: Boxmeer

Bericht door Guido »

haha had ik laatst ook.. ik flipte hem hard door:D
Gebruikersavatar
Narcolepticus
Lid
Berichten: 1270
Lid geworden op: 13 okt 2004, 21:41
Locatie: Bel 156

Bericht door Narcolepticus »

Ik had veel zin hem door het raam te keilen, (eerst en vooral omdat de activation code zoek was, dan niet werkte, en dan dat toetsenbord, fijn fijn deze avond, (niets kunnen doen voor school)
Gesloten