M42 jas+helm+bandolier

Algemeen over het verzamelen van geallieerde militaria: waar moet je op letten, tips, naslagwerk
Gebruikersavatar
Michiel M.
Lid
Berichten: 2466
Lid geworden op: 29 okt 2004, 17:01
Locatie: Beek en Donk
Contacteer:

M42 jas+helm+bandolier

Bericht door Michiel M. »

Hey,
Wat denken jullie hier van?
Afbeelding
De jas en de helm zijn repro maar de bandolier (zo zeg je dat toch?) is echt.
Gebruikersavatar
Edgar
Lid
Berichten: 5433
Lid geworden op: 01 jun 2004, 15:40
Locatie: Nordland
Ontvangen: 1 keer

Bericht door Edgar »

Wat moeten we ervan denken (wat bedoel je)?
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
Gebruikersavatar
Maj.Cain
Lid
Berichten: 1349
Lid geworden op: 13 okt 2004, 17:07
Locatie: Nederland
Contacteer:

Bericht door Maj.Cain »

Als je het hebt aangeschaft gefeliciteerd en jah ziet er leuk uit, kan niet zien op de foto of de Bandolier echt is of repro, misschien dat het getrainde oog van Johan W het je kan vertellen!!???
In ieder geval succes!!
Red Devils of Arnhem/Oosterbeek
http://www.156PARA.com
Gebruikersavatar
Michiel M.
Lid
Berichten: 2466
Lid geworden op: 29 okt 2004, 17:01
Locatie: Beek en Donk
Contacteer:

Bericht door Michiel M. »

Ik bedoelde eigenlijk of ik hier wel 50 euro aan moet uitgeven, ik vind zelf einglijk wel maar misschien kan het "getrainde oog" (zoals je al zei) van Johan W. :wink: :P iets zeggen hierover
Gebruikersavatar
SiNiStEr
Lid
Berichten: 2706
Lid geworden op: 16 sep 2004, 20:14
Locatie: Groenlo

Bericht door SiNiStEr »

50 EUR. is niet veel geld voor zoveel spul(als je naar de tegenwoordige prijzen kijkt van repro), en ik zie dat je 14 jaar oud bent, en op die leeftijd was origneel spul bijna onbetaalbaar voor mij. Dus het zou op zich een leuk alternatief voor je zijn totdat je het originele spul kunt kopen, maar ik denk wel dat je er altijd met een scheef oog naar blijft kijken omdat je er geen origineel spul hebt staan, maar repro. Maar voor die prijs is het wel een redelijk goede tijdelijke oplossing totdat je het originele spul kunt betalen. Maar dat is slechts mijn bescheiden mening. :P :wink:
'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus
Tank Destroyer
Lid
Berichten: 576
Lid geworden op: 19 sep 2004, 20:35

Bericht door Tank Destroyer »

Wie zegt 50 euro??

Ik heb het lotje ook zien staan op Ebay, maar de auction moet nog 6 dagen lopen en staat nu op 26 dollar.

Er zit geen Buy it now! bij, dus ik denk dat die prijs nog wel wat omhoog gaat...
Gebruikersavatar
Michiel M.
Lid
Berichten: 2466
Lid geworden op: 29 okt 2004, 17:01
Locatie: Beek en Donk
Contacteer:

Bericht door Michiel M. »

Ik heb hem al een mail gestuurd en hij zei dat hij het er waarschijnlijk wel mee eens was dus....
Tank Destroyer
Lid
Berichten: 576
Lid geworden op: 19 sep 2004, 20:35

Bericht door Tank Destroyer »

Lekker klote is dat altijd, als dingen op Ebay buiten Ebay om verkocht worden... :|
Skylighter
Lid
Berichten: 2088
Lid geworden op: 06 jun 2004, 17:54

Bericht door Skylighter »

US_militaria_verzamelaar schreef:Ik heb hem al een mail gestuurd en hij zei dat hij het er waarschijnlijk wel mee eens was dus....
Waarschijnlijk, dus nog niet zeker. Denk ook aan de verzendkosten hé! Dat kan per verkoper in Amerika nog behoorlijk verschillen.

Rick
779
Lid
Lid
Berichten: 3145
Lid geworden op: 31 aug 2004, 19:09

Bericht door 779 »

Als er al geboden is op het artikel en verkoper besluit om het artikel voortijdig eraf te halen kost het hem toch geld?
Tank Destroyer
Lid
Berichten: 576
Lid geworden op: 19 sep 2004, 20:35

Bericht door Tank Destroyer »

Als er al geboden is op het artikel en verkoper besluit om het artikel voortijdig eraf te halen kost het hem toch geld?
Ik hoop het!!

Het is namelijk nogal een naaistreek vind ik...
Gebruikersavatar
Robin V
Lid
Berichten: 1620
Lid geworden op: 05 okt 2003, 13:55
Locatie: Brussel

Bericht door Robin V »

eBay is een veilingsite, objecten die zich op eBay bevinden, verkopen buiten eBay is dus illegaal...
De volgende zin is fout. De vorige zin is juist.
779
Lid
Lid
Berichten: 3145
Lid geworden op: 31 aug 2004, 19:09

Bericht door 779 »

Ik had het ook een keer gevraagd aan een verkoper omdat ik op vakantie ging, maar hij mailde terug dat het hem veel gezeik zou kosten en moest eBay dan geld betalen om de advertentie vroegtijdig eraf te halen.
Gebruikersavatar
Michiel M.
Lid
Berichten: 2466
Lid geworden op: 29 okt 2004, 17:01
Locatie: Beek en Donk
Contacteer:

Bericht door Michiel M. »

Als hij akkoord gaat..tuurlijk bied ik dan ook op Ebay, wilde gewoon eerst even weten wat hij er ong. voor wil hebben.
Voor iedereen hier dan; mijn excuses :oops:

Trouwens de verzendkosten zijn ong 14 euro, dat heb ik al uitgerekent :wink:
johan willaert
Lid
Berichten: 5568
Lid geworden op: 04 aug 2004, 12:37
Locatie: België
Gegeven: 4 keer
Ontvangen: 2 keer
Contacteer:

Re: M42 jas+helm+bandolier

Bericht door johan willaert »

US_militaria_verzamelaar schreef:Wat denken jullie hier van?...
De jas en de helm zijn repro maar de bandolier (zo zeg je dat toch?) is echt.
Wat wil je gaan doen???
Wil je verzamelen, wil je re-enacten of wil je gewoon een mooi ogende pop???....
Denk daar eens over na. Als je wilt verzamelen, koop dan geen repro, aangezien dit verloren investeringen zijn.....
Het is idd moeilijk en duur om nu nog met US Para te beginnen, maar het is mogelijk om mooie stukken bijeen te rapen. Enkele andere jonge verzamelaars die ik ken, hebben toch de laatste twee jaar nog super items op de kop getikt...

Lees dit topic eens door en beslis dan wat je wil gaan doen...
http://forum.wo2.nl/viewtopic.php?t=5039&highlight=

Good Hunting,

JOhan
29th Let's Go!!!!!
Plaats reactie