Studio Sport verliest voetbalrechten.

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
ironmarc
Lid
Berichten: 2000
Lid geworden op: 19 feb 2004, 21:22
Locatie: IJsselstein

Bericht door ironmarc »

mario schreef:Studio Sport bestaat uit een club van 3 oude mannen die er al jaren de dienst uitmaken.
Die heren voelen zich zo goed, dat ze alleen nog maar opdraven als het er echt toe doet. En dan gaan ze er hun eigen show van maken, of zoals Hauptmann zegt: de presentator vindt zichzelf belangrijker dan zijn gasten. De koning van dat stel is Mart Smeets. Als een Ivo Niehe probeert hij alleen maar te laten zien hoe goed hij wel niet is. Het enige verschil met Ivo is dat Mart wat minder ver zijn arm in....
Ja wat is die Mart Smeets een veschrikkelijke loser he! Wat een kwal! :full:
Ik hoop dat hij lekker buiten spel wordt gezet door de Mol, kan die zondag avond lekker thuis op de bank zitten kijken en z´n kop houden :)
Gebruikersavatar
Martijn
Lid
Berichten: 2268
Lid geworden op: 28 jan 2002, 21:14
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Martijn »

Aan de ene kant hebben de clubs een grote verantwoordelijkheid over het gebeuren buiten een stadion. Aan de andere kant houdt de verantwoordelijkheid ook ergens op. Als er 2 dagen na een wedstrijd een knokpartij wordt georganiseerd uit naam van FC Groningen tegen Veendam supporters, in hoeverre zijn de clubs daar verantwoordelijk voor? In het stadion hebben de clubs het tegenwoordig goed geregeld! De politie komt bijna niet meer het stadion in inderdaad.

Om ook maar even over het feit te praten dat het eredivisievoetbal nu echt weg is bij Studio Sport. Ik weet nog niet of ik het jammer ga vinden. Dat ligt aan de kwaliteit die John de Mol ons gaat brengen. Studio Sport was de laatste tijd wel hun eigen argument om het voetbal bij hun te houden (namelijk kwaliteit brengen) teniet aan het doen. Ik kon me de laatste tijd echt ergeren aan suggestieve vraagstelling en vooral de commentatoren! Wat kan ik me daar aan ergeren. Dat moet bij de Mol wel haast beter worden.
Afbeelding
"Wie leest die onderschriften eigenlijk?"
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Bericht door Proos »

Die miljoenen die ze bij de NOS nu voor de rechten uitsparen - geld wat ze eigenlijk van de belastingbetaler (en mij dus ook) ontvangen hebben - kunnen ze dan nu fijn ergens anders aan uitgeven. Ik heb begrepen dat het Nederlands elftal nog mooi in beeld blijft komen en dat is precies wat ik wil zien :)

Mooie ontwikkeling!
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Gebruikersavatar
Peter
Lid
Berichten: 2861
Lid geworden op: 24 okt 2003, 21:44
Ontvangen: 2 keer
Contacteer:

Bericht door Peter »

Aan de ene kant hebben de clubs een grote verantwoordelijkheid over het gebeuren buiten een stadion. Aan de andere kant houdt de verantwoordelijkheid ook ergens op. Als er 2 dagen na een wedstrijd een knokpartij wordt georganiseerd uit naam van FC Groningen tegen Veendam supporters, in hoeverre zijn de clubs daar verantwoordelijk voor? In het stadion hebben de clubs het tegenwoordig goed geregeld! De politie komt bijna niet meer het stadion in inderdaad.
Dat is inderdaad het grote probleem, de clubs zijn dan naar mijn mening alleen verantwoordelijk als de ongeregeldheden in de nabijheid van het stadion en/of stad waar de wedstrijd plaats vindt voorkomen tijdens, voor of net na de wedstrijd. Maar bepalen waar de grens van die verantwoordelijkheid ligt is inderdaad moeilijk te bepalen....
Daar is 'ie weer!
779
Lid
Lid
Berichten: 3145
Lid geworden op: 31 aug 2004, 19:09

Bericht door 779 »

De Mol aast nu ook op de Belgische voetbal rechten hehe.. monopoly positie??
Gebruikersavatar
Brianlinden
Lid
Lid
Berichten: 2504
Lid geworden op: 03 jan 2004, 22:13
Locatie: Leiden

Bericht door Brianlinden »

Zojuist in mijn email box
Live Eredivisie voetbal via Versatel ADSL in 2005


Beste Zon - gebruiker,

Zoals u misschien al weet, gaat Zon per 1 januari 2005 Versatel heten. Hoewel er voor u als bestaande klant nauwelijks iets verandert, kunnen we u wel alvast melden dat Versatel vanaf augustus 2005 elk weekend alle 9 Eredivisie voetbalwedstrijden live op tv gaat aanbieden via ADSL.

Voordat het zover is, zullen we onze ADSL-verbindingen geschikt maken voor de doorgifte van telefonie en digitale tv. Niet alleen blijft Versatel ADSL perfect geschikt om snel mee te internetten, u kunt straks ook kijken naar digitale tv van DVD kwaliteit en bellen via Versatel ADSL. U heeft dan geen telefoonaansluiting van KPN en geen kabelaansluiting van een kabelbedrijf meer nodig.

De komende maanden zullen we u verder informeren over de mogelijkheden en prijzen van onze nieuwe pakketten. U zit goed bij Versatel, want alleen Versatel-klanten profiteren van het nieuwe aanbod. Met Versatel ADSL bent u dus nu al voorbereid op een geweldig nieuw voetbalseizoen 2005/2006!



Met vriendelijke groet,

Gert Post
Managing Director

PS: Uiteraard is niet iedereen voetbalfan. U kunt uw ADSL-verbinding daarom natuurlijk ook gewoon (blijven) gebruiken om alleen te internetten.
:P
779
Lid
Lid
Berichten: 3145
Lid geworden op: 31 aug 2004, 19:09

Bericht door 779 »

Ze zeggen er niet bij, maar wat overigens wel verplicht is!! Je moet een ADSL verbinding hebben die in hoogste prijsklasse ligt en je moet de allersnelste verbinding hebben anders kan je er geen gebruik van maken..
Gesloten