Studio Sport verliest voetbalrechten.

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gebruikersavatar
mario
Lid
Berichten: 258
Lid geworden op: 27 jun 2004, 19:55
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Studio Sport verliest voetbalrechten.

Bericht door mario »

http://www.nu.nl/news.jsp?n=458711&c=40

Zo, weer een instituut afgebroken dat zich als vanzelfsprekend beschouwd.
Nu het koningshuis nog. })

Met een beetje geluk komen we nu ook van die Mart Smeets af.
779
Lid
Lid
Berichten: 3145
Lid geworden op: 31 aug 2004, 19:09

Bericht door 779 »

Beetje onuitgelegde mening van je maarja.. Kan wel merken dat je een rasechte SP'er bent...
Hauptmann
Lid
Berichten: 545
Lid geworden op: 29 aug 2004, 18:51
Contacteer:

Bericht door Hauptmann »

Ja, lijkt me dat we van die 70 miljoen in ieder geval de politieinzet bij wedstrijden kunnen betalen.
779
Lid
Lid
Berichten: 3145
Lid geworden op: 31 aug 2004, 19:09

Bericht door 779 »

Denk het niet.. wat denk je dat 100 ME'ers kosten per zondag middag? :P en dat is maar voor één wedstrijd..
Gebruikersavatar
Martijn
Lid
Berichten: 2268
Lid geworden op: 28 jan 2002, 21:14
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Martijn »

Dit vind ik echt iets voor de Babbelbox! Daarom verplaatst.
Afbeelding
"Wie leest die onderschriften eigenlijk?"
Gebruikersavatar
Miesjel
Lid
Berichten: 3050
Lid geworden op: 07 dec 2003, 20:02

Bericht door Miesjel »

Ik hoop dat De Mol het voetal een beetje laat blijven zoals het nu is.. Bijna heel Nederland schijnt tevreden te zijn met het voetbal zoals het nu op de NOS te zien is dus hij zou wel stom zijn om deze succesformule aan te passen. :|
Voor elk probleem is er een oplossing, dus dat is het probleem niet.
De oplossing, dat is het probleem.
Gebruikersavatar
mario
Lid
Berichten: 258
Lid geworden op: 27 jun 2004, 19:55
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door mario »

779 schreef:Kan wel merken dat je een rasechte SP'er bent...
AUW ! :wink:
Help mee met het aanleggen van de Eerste Wereldoorlog boekendatabase.
http://www.boekenlijst1418.nl
779
Lid
Lid
Berichten: 3145
Lid geworden op: 31 aug 2004, 19:09

Bericht door 779 »

Alleen de SP ziet liever het koningshuis verdwijnen... als je nou eens je mening onderbouwd kan ik beter reageren op je kwestie :)
Hauptmann
Lid
Berichten: 545
Lid geworden op: 29 aug 2004, 18:51
Contacteer:

Bericht door Hauptmann »

mario schreef:
779 schreef:Kan wel merken dat je een rasechte SP'er bent...
AUW ! :wink:
Eindelijk ontmaskerd! Vond het ook wel een vleugje D66, miste alleen de link met bestuurlijke vernieuwing en het onderwijs...
779
Lid
Lid
Berichten: 3145
Lid geworden op: 31 aug 2004, 19:09

Bericht door 779 »

ook zijn nickname verraad hem, Jan Marijnessen, of hoe heet deze man, vind zichzelf ook heel erg hoog :P:P
Hauptmann
Lid
Berichten: 545
Lid geworden op: 29 aug 2004, 18:51
Contacteer:

Bericht door Hauptmann »

Wat wel triest, is natuurlijk.

Met het verdwijnen van Mart zal ook de Noorse trui compleet uit het modebeeld verdwijnen (was ie natuurlijk al 30 jaar maar goed).

Ben benieuwd of John de M ook een presentator weet te vinden die zichzelf interessanter vindt dan zijn gasten....
779
Lid
Lid
Berichten: 3145
Lid geworden op: 31 aug 2004, 19:09

Bericht door 779 »

IK vond die man met die Noorse trui iets teveel met zijn handen bewegen/praten. Beetje Andries Knevel, vind ik persoonlijk hoogst irritant, want ik ga zijn handen volgen ipv zijn tekst. Maarja voetbal is voetbal, zolang ze maar zinnig commentaar geven (en niet: "ow de bal rolt over de lijn") want dat zie ik zelf ook wel :)
Hauptmann
Lid
Berichten: 545
Lid geworden op: 29 aug 2004, 18:51
Contacteer:

Bericht door Hauptmann »

Hmmm
Met een beetje geluk gaat John ook voor de rechten van de Tour!!!!

Wees blij dat je zijn handen volgde :-) Het verhaal was meestal niet te volgen.
Gebruikersavatar
mario
Lid
Berichten: 258
Lid geworden op: 27 jun 2004, 19:55
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door mario »

Studio Sport bestaat uit een club van 3 oude mannen die er al jaren de dienst uitmaken.
Die heren voelen zich zo goed, dat ze alleen nog maar opdraven als het er echt toe doet. En dan gaan ze er hun eigen show van maken, of zoals Hauptmann zegt: de presentator vindt zichzelf belangrijker dan zijn gasten. De koning van dat stel is Mart Smeets. Als een Ivo Niehe probeert hij alleen maar te laten zien hoe goed hij wel niet is. Het enige verschil met Ivo is dat Mart wat minder ver zijn arm in....
Gelukkig is er wat voetvolk die het programma nog enigszins wat dragelijk maken. Bijvoorbeeld Frank Snoeks met zijn humor en Dione de Graaf met haar, eh, uitstraling, zal ik maar zeggen. O-)

Nu ze niet meer mogen voetballen zijn ze een flink deel van hun bestaansrecht kwijt geraakt.
Goed, nu is er meer zendtijd voor andere sporten, maar daar zal een flink deel van Nederland toch niet zo warm voor lopen (zie ook de opmerking van Miesjel). Dus zal uiteindelijk de zendtijd terug gaan lopen of zal er een nieuw concept moeten worden bedacht.

Hoera, meer kansen voor Sportpaleis de Jong !

Dus toch een bestuurlijke vernieuwing. :wink:
Marcfire
Lid
Berichten: 328
Lid geworden op: 24 dec 2003, 12:49

Bericht door Marcfire »

Door de stijging van de aandelen Versatel, waar De Mol een groot belang in heeft, kan hij de rechten bijna uit de aandelenstijging betalen. Hoe bedoel je slimme gozer...
Gesloten