Beursafspraken

Algemeen over het verzamelen van militaria: o.a. beurzen, nieuws, wapenwet, dealer feedback
Plaats reactie
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Bericht door sobel »

ik kom mischien ook wel even langs :)
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Gebruikersavatar
Edgar
Lid
Berichten: 5433
Lid geworden op: 01 jun 2004, 15:40
Locatie: Nordland
Ontvangen: 1 keer

Bericht door Edgar »

SiNiStEr schreef:Zal deze maand weer in Duiven zijn(27 januari), kom daar echter wel pas iets van 11 uur aan daar ik de avond daarvoor nog personeelsfeest heb dus dat wordt een latertje. ;)
Moet toch alleen maar wat (ver)koop en ruilzaken afhandelen en wil maar voor 2 dingetjes even op de beurs rondkijken. :)

Wie gaan er nog meer naar Duiven deze maand?
Ik zoals altijd. :)
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
Gebruikersavatar
Auke
Beste Avatar 2007/2008
Beste Avatar 2007/2008
Berichten: 1531
Lid geworden op: 17 mar 2005, 21:11

Bericht door Auke »

De zoektocht naar Russisch gaat voort, ik kom ook.
Давайте жить дружно (laten we in vriendschap samenleven)!
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Bericht door sobel »

mischien hebben ze nog wat oliebollen, dan ben ik tevreden :lol:
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Gebruikersavatar
SiNiStEr
Lid
Berichten: 2706
Lid geworden op: 16 sep 2004, 20:14
Locatie: Groenlo

Bericht door SiNiStEr »

sobel schreef:mischien hebben ze nog wat oliebollen, dan ben ik tevreden :lol:
Dan kun je er tegen deze tijd wel iemand mee dood gooien! :P ;)

Nee leuk dat je erover denkt om ook eens langs te komen in Duiven. Ben je er al eerder geweest?
Auke schreef:De zoektocht naar Russisch gaat voort, ik kom ook.
En misschien spreken we je deze keer wel Auke, nieuwe ronde, nieuwe kansen zullen we maar zeggen. :P ;)
Edgar schreef:Ik zoals altijd. :)
En wat betreft jou, Edgar; Tja, wat ik ook doe om die jongen te ontlopen, welke beurs ik ook bezoek, hij is gewoon altijd aanwezig. Tis ongelooflijk, misschien kan ik Scheemda nog proberen, wellicht blijft hij daar wel weg. :P ;)
'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus
Gebruikersavatar
Auke
Beste Avatar 2007/2008
Beste Avatar 2007/2008
Berichten: 1531
Lid geworden op: 17 mar 2005, 21:11

Bericht door Auke »

Ik zie jullie daar wel! Sander, ben je nog herkenbaar aan een speciaal Forum-meet-organisatie-commissie-uniform ofzo? :lol:
Давайте жить дружно (laten we in vriendschap samenleven)!
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Bericht door sobel »

Ik ben al eerder in duiven geweest, was me toen wat tegengevallen, maar is wel leuk om weer wat mensen te spreken
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Gebruikersavatar
Haplo
Lid
Berichten: 3616
Lid geworden op: 03 okt 2005, 17:39
Ontvangen: 1 keer

Bericht door Haplo »

Ik sla deze maand en waarschijnlijk februari maar even over.
Mvg/Best regards, Sipke
Gebruikersavatar
Edgar
Lid
Berichten: 5433
Lid geworden op: 01 jun 2004, 15:40
Locatie: Nordland
Ontvangen: 1 keer

Bericht door Edgar »

En wat betreft jou, Edgar; Tja, wat ik ook doe om die jongen te ontlopen, welke beurs ik ook bezoek, hij is gewoon altijd aanwezig. Tis ongelooflijk, misschien kan ik Scheemda nog proberen, wellicht blijft hij daar wel weg
.

Hehe, als je 't zo erg vind dat ik kom probeer ik ook bij Scheemda aanwezig te zijn. 8) :lol:
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
Gebruikersavatar
Haplo
Lid
Berichten: 3616
Lid geworden op: 03 okt 2005, 17:39
Ontvangen: 1 keer

Bericht door Haplo »

Edgar schreef:
En wat betreft jou, Edgar; Tja, wat ik ook doe om die jongen te ontlopen, welke beurs ik ook bezoek, hij is gewoon altijd aanwezig. Tis ongelooflijk, misschien kan ik Scheemda nog proberen, wellicht blijft hij daar wel weg
.

Hehe, als je 't zo erg vind dat ik kom probeer ik ook bij Scheemda aanwezig te zijn. 8) :lol:
Zal niet zoveel verderzijn als duiven.
Ben er zelf trouwens nog nooit geweest. :oops:
Mvg/Best regards, Sipke
Gebruikersavatar
SiNiStEr
Lid
Berichten: 2706
Lid geworden op: 16 sep 2004, 20:14
Locatie: Groenlo

Bericht door SiNiStEr »

Hahaha, nee hoor stoor me er helemaal niet aan als jij er bent. Was maar een geintje. En Scheemda ben ik ook nog nooit geweest, wat ik ervan begrepen heb is het een erg kleine beurs. :)
'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus
Kriegsmarine
Lid
Berichten: 118
Lid geworden op: 20 mar 2006, 22:45
Locatie: Zutphen

Bericht door Kriegsmarine »

Ik kom als het goed is ook :) (voor de 1e keer) :P
Wouter
Lid
Berichten: 1174
Lid geworden op: 24 apr 2006, 19:30
Locatie: Deventer

Bericht door Wouter »

De knoop is doorgehakt; ik ben er de 27e ook weer bij. Op zoek naar Nederlandse puttees! =D
Deas Gu Cath
Gebruikersavatar
SiNiStEr
Lid
Berichten: 2706
Lid geworden op: 16 sep 2004, 20:14
Locatie: Groenlo

Bericht door SiNiStEr »

Auke schreef:Ik zie jullie daar wel! Sander, ben je nog herkenbaar aan een speciaal Forum-meet-organisatie-commissie-uniform ofzo? :lol:
Sorry Auke, was je vraag vergeten. Behalve aan mijn lengte en mijn blonde haar ben ik waarschijnlijk te herkennen aan mijn duffe kop door het personeelsfeest wat ik de avond daarvoor heb. :bonk: :roll:
'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus
Harmpeter
Lid
Berichten: 105
Lid geworden op: 25 mei 2006, 18:29
Locatie: Gelderland

Bericht door Harmpeter »

Scheemda is inderdaad een kleine beurs, maar er zijn vaak wel leuke dingen te vinden. Staan meestal een paar bekende verzamelaars uit het noorden van het land. Heb er al een paar keer wat leuk spul gekocht.. Gaan er nog mensen naar Zwolle in februari? Moet een goede beurs worden met enkele nieuwe verkopers
Plaats reactie