Hoeveel 'actieve' forumleden heeft WO2 forum eigenlijk?

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gesloten
Gebruikersavatar
Jelle H.
Lid
Lid
Berichten: 777
Lid geworden op: 03 okt 2004, 16:00
Contacteer:

Hoeveel 'actieve' forumleden heeft WO2 forum eigenlijk?

Bericht door Jelle H. »

Ik las net dat de 921e gebruiker zich aan heeft gemeld. We gaan dus al richrring de 1000!

Een vraag aan de moderators/beheerders:

Hoeveel van deze 921 gebruikers zijn eigenlijk actieve gebruikers, zeg maar gebruikers die gemiddeld 1 bericht per dag over een langere periode (aantal maanden) achter laten??
I am unaware of any such activity or operation, nor would I be disposed to discuss such an operation if it did in fact exist.
Gebruikersavatar
Ioannis
Lid
Lid
Berichten: 387
Lid geworden op: 08 dec 2004, 11:13
Locatie: Brabant

Bericht door Ioannis »

Je kan eens in de Gebruikerslijst kijken.
Sorteren op aantal berichten of zo.. Aflopend.

Uit ervaring weet ik dat het meestal nog geen 10% is.
De meesten zijn z.g. lurker.

Mensen die wel berichten lezen, maar niet (durven) reageren.

Overigens heeft dit forum blijkbaar een onweerstaanbare aantrekkingskracht op lieden van de extreem rechtse hoek.

Dat ontstaat blijkbaar doordat er nogal wat wazige avatars gebruikt worden. Daarom gebruik ik maar liever Patton.
Dat is trouwens ook geen lieverdje geweest, maar dat is ook wel een beetje wat me in hem aanspreekt.. :P
Met soebatten win je geen oorlog ..
jacob
Lid
Berichten: 865
Lid geworden op: 29 feb 2004, 16:34

Bericht door jacob »

Ik heb gestemd op Femke Halsema..zo rechts ben ik 8)
Gebruikersavatar
Roel R.
Lid
Berichten: 5675
Lid geworden op: 21 sep 2003, 01:50
Contacteer:

Bericht door Roel R. »

Overigens heeft dit forum blijkbaar een onweerstaanbare aantrekkingskracht op lieden van de extreem rechtse hoek.
Valt mee, we signaleren zoiets snel. Toch mag iedereen hier zijn eigen mening hebben zolang hij die maar netjes verwoord en daarbij niemand kwetst,

Extreem rechtse personen zijn een probleem bij ieder forum over de tweede wereldoorlog, zowel nationaal als internationaal.
Gebruikersavatar
Jelle H.
Lid
Lid
Berichten: 777
Lid geworden op: 03 okt 2004, 16:00
Contacteer:

Bericht door Jelle H. »

Waarom heeft iedereen het altijd over extreem rechts eigenlijk?
Bij het woord extreem moet ik direct al denken aan het woord rechts, terwijl links ook extreem kan zijn. Zo was het tot een aantal jaren 'verboden' om over mislukte integratie te praten.

Links heeft nogal eens de neiging om bepaalde gevoelige onderwerpen dood te zwijgen waardoor de zaak volledig uit de hand loopt. Rechts moet vervolgens de boel weer oplossen en links maar kankeren vanuit de oppositie..

Maar goed, fuck it, de politiek kan me na Fortuyn geen ruk meer schelen. Het is een grote poppenkast.

Nu weer on-topic: Ik zal eens bij de gebruikerslijst kijken!
I am unaware of any such activity or operation, nor would I be disposed to discuss such an operation if it did in fact exist.
779
Lid
Lid
Berichten: 3145
Lid geworden op: 31 aug 2004, 19:09

Bericht door 779 »

Dit forum heeft toch best wel een redelijk aantal actieve forumleden?

Maarja blijkbaar snappen jullie of ik niets van politiek, maar wat zou jij doen als een andere partij aan de macht is? Juist, je kankert op alles wat los en vast zit van die ene partij. Je liegt de inwoners van het land voor door te zeggen dat het wel kan en blabla, dat allemaal om jou partij die op dat moment buiten de coalitie zit extra leden te bezorgen.. Maar komop wat nou als PvdA gewonnnen had, dan was Wouter Bos niet als minister president naar voren gekomen, want hij is een watje, een faggert. PvdA is geboren om te kankeren, maar zo zijn alle partijen.

_____________________________________________________________

Ik schat dat dit forum zon 60 actieve posters heeft... Maar veel mensen melden zich aan voor een vraag en als ze eenmaal hun antwoord hebben gaan ze weer weg.. doe ik zelf ook op andere forums.
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

eerst gaat het om de zetels, dan pas om de mensen...is normaal, ik maak me er niet druk over.

zou het graag willen veranderen, goh ik ben echt een idealist!
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Gebruikersavatar
Martijn
Lid
Berichten: 2268
Lid geworden op: 28 jan 2002, 21:14
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Martijn »

We zijn nog steeds groeiende en hebben inmiddels inderdaad bijna 1000 geregistreerde leden. Natuurlijk zijn er daarvan een heel aantal alleen meelezend lid. Er zijn er echter ook een aantal die zich een keer hebben geregistreerd, maar die we nooit op het forum hebben gezien. Ook zijn er mensen die het forum regelmatig bezoeken als gast, maar zich niet geroepen voelen om zich te registreren. Dat verklaart misschien ook de 2,5 miljoen hits die we al een tijdje per maand trekken, met een duidelijke groeiende curve.

Alles meegenomen denken we dat we ongeveer 100 echt actieve leden hebben. De eerste 25 op het lijstje met users met de meeste posts, hebben zelfs meer dan 1000 berichten op het forum geplaatst.

Wat de discussie over "rechts" met de vraag in dit topic te maken heeft snap ik overigens niet goed. Iedereen is welkom op dit forum als hij of zij zich maar aan de forumregels houdt.
Afbeelding
"Wie leest die onderschriften eigenlijk?"
Gebruikersavatar
Jelle H.
Lid
Lid
Berichten: 777
Lid geworden op: 03 okt 2004, 16:00
Contacteer:

Bericht door Jelle H. »

2,5 MILJOEN PER MAAND!??? ECHT?

Hoeveel bezoekers uit het buitenland hebben jullie per maand?
I am unaware of any such activity or operation, nor would I be disposed to discuss such an operation if it did in fact exist.
779
Lid
Lid
Berichten: 3145
Lid geworden op: 31 aug 2004, 19:09

Bericht door 779 »

2,5 miljoen unieke hits? Want ik bezoek alleen de site 2000 keer per maand denk ik...
Skylighter
Lid
Berichten: 2088
Lid geworden op: 06 jun 2004, 17:54

Bericht door Skylighter »

779 schreef:2,5 miljoen unieke hits? Want ik bezoek alleen de site 2000 keer per maand denk ik...
Hier nog zo iemand :lol:
Gebruikersavatar
J Bishop
Lid
Berichten: 102
Lid geworden op: 17 dec 2004, 21:19

Bericht door J Bishop »

Ioannis schreef:
Dat ontstaat blijkbaar doordat er nogal wat wazige avatars gebruikt worden. Daarom gebruik ik maar liever Patton.
Dat is trouwens ook geen lieverdje geweest, maar dat is ook wel een beetje wat me in hem aanspreekt.. :P
Met soebatten win je geen oorlog ..
Mwa, hij negeerde alleen wat orders :P
Gesloten