Te koop, Schilderij van Rietschoof

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gebruikersavatar
gilles
Lid
Berichten: 2268
Lid geworden op: 27 jan 2004, 20:06
Locatie: Hofstade (aalst)

Bericht door gilles »

Ja, ier nog zo iets.
Heb hier het hoofd liggen van een man met snor, lijkt me rond de 60 jaar oud(het hoofd dood :P ).
Op zijn kop staat iets van 'lulher' geschreven ofzo .
Weet iemand wat dit is?
Wedden dat je hier niet durft op klikken:

http://www.freewebs.com/gillesstaels
junior
Lid
Berichten: 1407
Lid geworden op: 28 jun 2004, 19:03
Locatie: Heaven on Earth
Contacteer:

Bericht door junior »

Nee hoor! *gelukkig* Ik was tamelijk geinteresseerd daar mijn familie in de kunstwereld zit, doe even een googel op "Anthonissen" en dan vind je wat van zijn werken, wel, die is familie van mij langs moeders kant. :P
Groeten,
Junior
Skylighter schreef:Blond?

Rick
Gezocht: alles m.b.t. General der Gebirgstruppe en RKT Kress, Hermann.
CAME FROM OLD LADY IN VILLAGE: Latvian E-Bay seller.
ZENA
Gebruikersavatar
Peter M
Lid
Berichten: 6271
Lid geworden op: 15 okt 2003, 18:09

Bericht door Peter M »

Narcolepticus schreef:Seg, ik heb hier een paneel liggen dat zo een bende mensen opstaat die lijken op Rechters, het lijkt een stuk van een drieluik of zo te zijn.
Iemand meer info?
Volgens mij gebruik ik nu zo iets dergelijks als dienblad, misschien is het ooit een groter blad geweest?
779
Lid
Lid
Berichten: 3145
Lid geworden op: 31 aug 2004, 19:09

Bericht door 779 »

Jongens mag ik jullie nog eens een scouting tip geven... stel je hebt het koud en je wil dringend je open haartje aansteken. Stel je hebt nog wat brandhout aan de muur hangen, want al die verf chemicalien hebben een zeer ontbrandingstemperatuur he! Ja zo leer je nog eens wat van de scouting.. en je weet hoe groter het schilderij hoe meer plezier :)
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

*zet de fik erin*

(deed k ook al met de boeuf stroganoff, vond me moeder niet zo leuk :P wel de grootste plezier gehad met whiskey ooit :D)
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Gebruikersavatar
Narcolepticus
Lid
Berichten: 1270
Lid geworden op: 13 okt 2004, 21:41
Locatie: Bel 156

Bericht door Narcolepticus »

antwerpx schreef:
Narcolepticus schreef:Seg, ik heb hier een paneel liggen dat zo een bende mensen opstaat die lijken op Rechters, het lijkt een stuk van een drieluik of zo te zijn.
Iemand meer info?
Volgens mij gebruik ik nu zo iets dergelijks als dienblad, misschien is het ooit een groter blad geweest?
Ja er zijn hier al flauwe plezanten geweest die zeiden dat ik het gestolen heb, en ik heb dan maar een kerel valse tips gegeven. Ik heb hem gezegd dat ik het verstopt had in een nis achter een altaar.
Iedereen teleurgesteld natuurlijk:)
Gebruikersavatar
de ernstige man
Lid
Berichten: 192
Lid geworden op: 08 jun 2004, 14:19
Locatie: Haarlem

Bericht door de ernstige man »

ik bied 10.0000 euro voor de lijst!!
ik ben ik, jij bent jij en hij is hij, maar wie zijn wij?
Gesloten