Sneeuwpret=strafwerk

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
junior
Lid
Berichten: 1407
Lid geworden op: 28 jun 2004, 19:03
Locatie: Heaven on Earth
Contacteer:

Sneeuwpret=strafwerk

Bericht door junior »

Kan je dat nu geloven! Het sneeuwt eens een keer in Belgie, op school (tja, zo zijn kinderen :lol: ) smijten we met sneeuwballen... Nu heeft men half de eerste graad (1ste en 2de middelbaar) straf gesmeten omdat we wat sneeuw in onze handen hadden! Waaronder ik weeral! :cry: Ik moet een opstel van 2 bladzijden maken met als titel "Sneeuwpret op school"
Het zal zo zijn....
Junior :P
Gezocht: alles m.b.t. General der Gebirgstruppe en RKT Kress, Hermann.
CAME FROM OLD LADY IN VILLAGE: Latvian E-Bay seller.
ZENA
Gebruikersavatar
Peter M
Lid
Berichten: 6271
Lid geworden op: 15 okt 2003, 18:09

Bericht door Peter M »

Een tip: Schrijf in dat werk dat wij ons gelukkig mogen achten dat wij met sneeuw kunnen spelen, en haal dan als tegenstelling de legers van Napoleon en Hitler in het Oosten, en de Geallieerden in de Ardennen aan. Doe er nog wat mislukte poolexpedities bij en ze zullen nog nooit zo'n dramatisch opstel hebben gehad :).
junior
Lid
Berichten: 1407
Lid geworden op: 28 jun 2004, 19:03
Locatie: Heaven on Earth
Contacteer:

Bericht door junior »

Bangelijke tip! Zal ik doen!
Junior
antwerpx schreef:Een tip: Schrijf in dat werk dat wij ons gelukkig mogen achten dat wij met sneeuw kunnen spelen, en haal dan als tegenstelling de legers van Napoleon en Hitler in het Oosten, en de Geallieerden in de Ardennen aan. Doe er nog wat mislukte poolexpedities bij en ze zullen nog nooit zo'n dramatisch opstel hebben gehad :).
Gezocht: alles m.b.t. General der Gebirgstruppe en RKT Kress, Hermann.
CAME FROM OLD LADY IN VILLAGE: Latvian E-Bay seller.
ZENA
Gebruikersavatar
Zitadelle
Lid
Berichten: 798
Lid geworden op: 22 jul 2004, 19:03
Locatie: Apeldoorn
Contacteer:

Bericht door Zitadelle »

Ach, typ gewoon een passage over uit Band of Brothers over Bastogne - welke sneeuwpret? :P
http://www.t-kwadraat.nl/

It takes one tree to make a thousand matches, and it takes one match to burn a thousand trees.
junior
Lid
Berichten: 1407
Lid geworden op: 28 jun 2004, 19:03
Locatie: Heaven on Earth
Contacteer:

Bericht door junior »

M'n opstel is klaar met als laatste zin: "(...) kregen zij ofwel een Verwundetenabzeichen of een Purple Heart, en ik krijg een opstel... (END)"


Ik zal het eens helemaal overtypen en publiceren, ik heb alsook de latste boodschap van Robert Scott opgeschreven, om van te huiveren eerlijk gezegd... :P :lol:

Junior
Gezocht: alles m.b.t. General der Gebirgstruppe en RKT Kress, Hermann.
CAME FROM OLD LADY IN VILLAGE: Latvian E-Bay seller.
ZENA
Gebruikersavatar
Timo
Lid
Berichten: 1836
Lid geworden op: 13 okt 2003, 20:55

Bericht door Timo »

Sneeuwpret

we mochten gene ijsballen maarja zolang je de leraar niet raakt weten ze toch niet hoe hard ie is
Starting up again
Gebruikersavatar
Peter M
Lid
Berichten: 6271
Lid geworden op: 15 okt 2003, 18:09

Bericht door Peter M »

jr. schreef:M'n opstel is klaar met als laatste zin: "(...) kregen zij ofwel een Verwundetenabzeichen of een Purple Heart, en ik krijg een opstel... (END)"
Geniaal :lol:
Gebruikersavatar
Simon
Lid
Berichten: 2823
Lid geworden op: 24 dec 2003, 17:58

Bericht door Simon »

zalig inscannen die handel :)
You can bomb the world in to pieces, but you can't bomb it into peace
Gebruikersavatar
gilles
Lid
Berichten: 2268
Lid geworden op: 27 jan 2004, 20:06
Locatie: Hofstade (aalst)

Bericht door gilles »

Hehe, ik moest ooit eens een opstel schrijven over cowboy henk in aunstralie met een kangeroe omdat ik (per ongeluk) een serieuze boer had gelaten in de les :lol:
Wedden dat je hier niet durft op klikken:

http://www.freewebs.com/gillesstaels
junior
Lid
Berichten: 1407
Lid geworden op: 28 jun 2004, 19:03
Locatie: Heaven on Earth
Contacteer:

Bericht door junior »

HUPSAKEE! oest ik bijna opnieuw een opstel schrijven... :| Een maat van me heeft nu extra 4 bladzijden gekregen, hij heeft gisteren immers (zoals mij) al straf gekregen en nu heeft men hem VALS beticht!
Groeten,
Junior


@Gilles: over Cowboy Henk? :? :lol: LOL
gilles schreef:Hehe, ik moest ooit eens een opstel schrijven over cowboy henk in aunstralie met een kangeroe omdat ik (per ongeluk) een serieuze boer had gelaten in de les :lol:
Gezocht: alles m.b.t. General der Gebirgstruppe en RKT Kress, Hermann.
CAME FROM OLD LADY IN VILLAGE: Latvian E-Bay seller.
ZENA
Gebruikersavatar
Miesjel
Lid
Berichten: 3050
Lid geworden op: 07 dec 2003, 20:02

Bericht door Miesjel »

Dan schijn ik een strenge school te hebben, maar geen leraar die ging zeuren over de sneeuwballengevechten die wij gehouden hebben op school.. :)
Voor elk probleem is er een oplossing, dus dat is het probleem niet.
De oplossing, dat is het probleem.
Gebruikersavatar
max
Lid
Berichten: 257
Lid geworden op: 17 jan 2005, 23:25
Locatie: Antwerpen
Contacteer:

Bericht door max »

Als wij met sneuuwballen gooide kwam er een pipo naar buiten met een megafoon en die riep ; 'en gebroken ruit kost 500Fr' waarop ik riep 'en een hele ruit ?'
Aprés moi, le déluge
http://www.dambusters.be
Gebruikersavatar
Darryl
Lid
Berichten: 2619
Lid geworden op: 11 okt 2004, 20:26

Bericht door Darryl »

Wij mogen wel sneeuwballen gooien, maar je moet eerst tegen degene zeggen dat je een sneeuwbal tegen hem gaat gooien :r .
They shall not grow old, as we that are left grow old. Age shall not weary Them, not the years condemn.
At the going down of the Sun, and in the morning. We will remember them.
Gebruikersavatar
lt. Tim
Lid
Berichten: 120
Lid geworden op: 13 jan 2005, 21:25
Locatie: kerkrade

Bericht door lt. Tim »

Wij mochten wel met sneeuwballen gooien maar ik dacht ik wacht tot de tweede pauze die duurt namelijk langer. Komen ze dan zeggen dat het niet meer mag omdat de sneeuw te hard was geworden :x
-A man is not dead, until he is forgotten-
Gebruikersavatar
Darryl
Lid
Berichten: 2619
Lid geworden op: 11 okt 2004, 20:26

Bericht door Darryl »

lt. Tim schreef:Wij mochten wel met sneeuwballen gooien maar ik dacht ik wacht tot de tweede pauze die duurt namelijk langer. Komen ze dan zeggen dat het niet meer mag omdat de sneeuw te hard was geworden :x
Jah, die smoesjes kennen de leraren bij ons ook! :nocheer:
They shall not grow old, as we that are left grow old. Age shall not weary Them, not the years condemn.
At the going down of the Sun, and in the morning. We will remember them.
Gesloten