Goed Duits referentieboek

Algemeen over het verzamelen van asmogendheden militaria: waar moet je op letten, tips, naslagwerk
Gebruikersavatar
Hell-Fire
Lid
Berichten: 706
Lid geworden op: 19 aug 2004, 11:35
Locatie: Almere, Nederland

Bericht door Hell-Fire »

robin.h schreef:
Lexy schreef:
Dit boek geeft geen uitleg over namaak.
Ajjjj,dat wilde ik er net bij hebben. Aangezien ik niet bekend ben met het onderscheiden tussen orginele en namaak Abzeichen.
Er is een boek met de titel "Detecting the fakes", ik weet alleen niet door wie het geschreven is of of het boek klopt qua info. Ik ben hem wel is tegen gekomen op beurzen, ik zal is opletten of ik hem via internet tegen kom.
"Das gibt`s doch nicht, schnee im september, dass müssen Fallschirmjäger sein."
A German Officer on 17-09-`44

Tommy-Talk.com
Gebruikersavatar
kokstok
Lid
Berichten: 223
Lid geworden op: 02 feb 2004, 20:00
Locatie: Amstelveen

Bericht door kokstok »

Hell-Fire schreef:
robin.h schreef:
Lexy schreef:
Dit boek geeft geen uitleg over namaak.
Ajjjj,dat wilde ik er net bij hebben. Aangezien ik niet bekend ben met het onderscheiden tussen orginele en namaak Abzeichen.
Er is een boek met de titel "Detecting the fakes", ik weet alleen niet door wie het geschreven is of of het boek klopt qua info. Ik ben hem wel is tegen gekomen op beurzen, ik zal is opletten of ik hem via internet tegen kom.
Detecting the fakes is van Robin Lumsden (ISBN 0 7110 2670 x) het is al een oud boek en de copieen die er in staan die herkent een leek ook, maar het is een betaalbaar boek en de beginnende verzamelaar haalt er best nog veel informatie uit. Dit boek behandeld niet alleen medailles maar ook petten, helmen , uniformen, dolken, koppel sloten, armbanden, vlagen en documenten.

gr. René
COUNT YOUR BLESSINGS.
Gebruikersavatar
Hell-Fire
Lid
Berichten: 706
Lid geworden op: 19 aug 2004, 11:35
Locatie: Almere, Nederland

Bericht door Hell-Fire »

kokstok schreef:
Hell-Fire schreef:
robin.h schreef: Ajjjj,dat wilde ik er net bij hebben. Aangezien ik niet bekend ben met het onderscheiden tussen orginele en namaak Abzeichen.
Er is een boek met de titel "Detecting the fakes", ik weet alleen niet door wie het geschreven is of of het boek klopt qua info. Ik ben hem wel is tegen gekomen op beurzen, ik zal is opletten of ik hem via internet tegen kom.
Detecting the fakes is van Robin Lumsden (ISBN 0 7110 2670 x) het is al een oud boek en de copieen die er in staan die herkent een leek ook, maar het is een betaalbaar boek en de beginnende verzamelaar haalt er best nog veel informatie uit. Dit boek behandeld niet alleen medailles maar ook petten, helmen , uniformen, dolken, koppel sloten, armbanden, vlagen en documenten.

gr. René
Jah, die bedoelde ik, thnx :wink:
"Das gibt`s doch nicht, schnee im september, dass müssen Fallschirmjäger sein."
A German Officer on 17-09-`44

Tommy-Talk.com
Plaats reactie