Weg met de monarchie!

Algemene vragen over de Tweede Wereldoorlog; ook bedoeld voor ongeregistreerde forumbezoekers.
Plaats reactie

Wat vind jij van de monarchie?

1) Ik vind Maxima zo'n lekker ding.
1
7%
2) Willem-Alexander is mijn voorbeeld. Ook ik wil binnen 10 jaar mijn studie afronden.
0
Geen stemmen
3) Weg ermee!
4
27%
4) VVillem van Nassavv, ben ick van Duytsen bloet...
4
27%
5) Ach, laat die poppenkast toch bestaan.
4
27%
6) Ik schaam me dood dat die randdebielen ons land vertegenwoordigen.
2
13%
 
Totaal aantal stemmen: 15

Gebruikersavatar
Arjen
Lid
Lid
Berichten: 2451
Lid geworden op: 25 okt 2002, 01:35
Contacteer:

Bericht door Arjen »

Da's idd niet zo heel erg ver weg.
Oh ja..Ik vind het niet erg om mijzelf inferieur op te stellen bij iemand die zichzelf niet superieur opstelt. Het is de invulling van van alles en nogwat en hoe je er mee omgaat waar ik echt over struikel blijkbaar. Ik weet niet precies...het lijkt me mooi om eens mee te maken iig.

't Is alleen wel een heel eind fietsen dat venezuela.. :)
Meester Zhuang's repliek op de vraag om minister te worden:
"Scheer je weg! Ik geef er de voorkeur aan om in mijn modderpoel te blijven spelen, in plaats van me door een potentaat in het gareel te laten slaan! Nooit van mijn leven zal ik een ambt aanvaarden, Maar altijd fijn blijven doen waar ik zin in heb."
http://odeon.xs4all.nl/
monmax
Lid
Berichten: 453
Lid geworden op: 26 nov 2002, 22:10

Bericht door monmax »

Benmaf:

Zonder idealisten en idealisme is er geen vooruitgang. Als de mens geen grenzen opzoekt en verkent gaat zij langzamerhand ten onder.
Gebruikersavatar
Arjen
Lid
Lid
Berichten: 2451
Lid geworden op: 25 okt 2002, 01:35
Contacteer:

Bericht door Arjen »

vind je?
ik weet niet zo precies; ik zit nu in een fase in mijn leven waarin ik begin te zien dat als ik dingen te veel uitpluis en de grenzen onderzoek ik daarmee het hele mooie en het bestaansrecht van dingen omver werp; met andere woorden..ik ben druk bezig met te leren dat er een hoop dingen zijn die je gewoon moet accepteren en laten zijn wat ze zijn.
Ik weet niet zozeer wat je precies bedoeld overigens; maar vanuit deze optiek is het juist die vooruitgang die de ondergang bewerkstelligd; omdat je zo wegredeneerd en wegloopt van wie we werkelijk zijn.

Maar ik denk dat hier zoveel kanten aanzitten dat we dit niet zo 1 2 3 kunnen inschatten ofzo...
Meester Zhuang's repliek op de vraag om minister te worden:
"Scheer je weg! Ik geef er de voorkeur aan om in mijn modderpoel te blijven spelen, in plaats van me door een potentaat in het gareel te laten slaan! Nooit van mijn leven zal ik een ambt aanvaarden, Maar altijd fijn blijven doen waar ik zin in heb."
http://odeon.xs4all.nl/
Mattie
Lid
Berichten: 381
Lid geworden op: 24 okt 2003, 14:20
Locatie: Zuid Limbabwe

Bericht door Mattie »

Het is natuurlijk heel makkelijk om maar kommentaar te leveren op anderen! De beste stuurlui staan (zeker in Nederland) altijd aan wal!
Een zinnig alternatief (met minder macht en goedkoper) hoor ik niet Lucid!

Ik sta voor 100% achter een democratisch bestel met een Koning als Staatshoofd met een representatieve functie en een kleine politieke macht. Ik ben tevreden zoals het in Belgie geregeld is en fier op mijn land en mijn Koning!

Mattie. :)
Schiet toch op man; 't is bijna week-end, ik wil gaan zuipen!
Plaats reactie