Dealer/Verkoper Feedback

Algemeen over het verzamelen van militaria: o.a. beurzen, nieuws, wapenwet, dealer feedback
Gebruikersavatar
Joep
Lid
Berichten: 2196
Lid geworden op: 22 sep 2012, 14:33
Gegeven: 1 keer

Re: Dealer/Verkoper Feedback

Bericht door Joep »

Ik vind het niet echt duidelijk.
Leestekens en correcte zinnen wil nog wel is helpen.
"Luctor et Emergo"

Altijd op zoek naar alles van het Nederlandse vooroorlogse leger!
Dutchy1997
Lid
Berichten: 247
Lid geworden op: 12 aug 2012, 14:38

Re: Re:

Bericht door Dutchy1997 »

generaalwinkelman schreef:
pionier schreef:Zeer negatief voor Freek Kuijpers...

Ik denk, leuk een m16 helm voor een mooie prijs, en koop die dus. Maja, na 1 week wachten krijg ik te horen dat de helm in een ander huis lag. Toen begon ik al te twijfelen.

En ja hoor... gister kreeg ik het dan te horen. Wat een smoes jongens:

''ik ben dit weekend naar Rotterdam geweest, waar ik de helmen zou ophalen en morgen (maandag) de helmen zou verzenden. Nu blijkt dat mijn collega-huurder van de ruimte met oorlogsspullen, zelf ook een grote verzamelaar, jou helm heeft meegenomen naar een beurs, zonder mijn medeweten!!!
Ik heb hem gebeld, en nu blijkt dat hij hem heeft verkocht, voor mij, maar ZONDER mijn toestemming! Dit reken ik hem zwaar aan, omdat ik de helm aan jou belooft had. Ik bied je bij deze mijn excusses aan, hoop dat je de situatie begrijpt... en als je je gegevens even terug mailt, maak ik het bedrag weer terug naar jou over, via bank.
Ik ga morgen met mijn collega praten, want dit keur ik natuurlijk totaal niet goed!
Jij krijgt in ieder geval je geld terug.''

En dan te bedenken dat er niet eens een beurs eergister was...

Hallo even een vraagje waar komt deze Freek Kuijpers vandaan en heb je een adres of telefoonnummer
nu wil het geval dat ik 10-03-2013 een M 16 gekocht heb op speurders.nl van freek kuijpers maar na betaald te hebben al 1,5 week niks meer van hem gehoord reageert niet meer op mailtjes dit riekt naar oplichting

gr Ramon van den Dungen
email ramonencorine@online.nl

In dat geval, hier nog eventjes speciaal voor Joep:

Hallo, even een vraagje. Waar komt deze Freek Kuijpers vandaan en heb je een adres of telefoonnummer van hem? Nu wil het geval dat ik op 10-03-2013 een M 16 gekocht heb op http://www.speurders.nl van Freek Kuijpers, maar na betaald te hebben heb ik al anderhalve week niks van hem gehoord en hij reageert niet op mijn mailtjes. Dit riekt naar oplichting!


Is het zo beter Joep?
Dulce et decorum est pro patria mori - Horatius Carmina III 2;13
Gebruikersavatar
Joep
Lid
Berichten: 2196
Lid geworden op: 22 sep 2012, 14:33
Gegeven: 1 keer

Re: Dealer/Verkoper Feedback

Bericht door Joep »

Ja bedankt!

" Nu wil het geval dat ik op 10-03-2013 een M 16 gekocht heb op http://www.speurders.nl van Freek Kuijpers, maar na betaald te hebben heb ik al anderhalve week niks van hem gehoord en hij reageert niet op mijn mailtjes. "

Dit stukje begreep ik niet, de zin is ook niet correct, maar met leestekens leest dit een stuk makkelijker.
Dank!
"Luctor et Emergo"

Altijd op zoek naar alles van het Nederlandse vooroorlogse leger!
779
Lid
Lid
Berichten: 3145
Lid geworden op: 31 aug 2004, 19:09

Re: Dealer/Verkoper Feedback

Bericht door 779 »

BramV schreef:Ik ben eerlijk gezegd Negatief over miechel01

Ik ben net nieuw, heb veeeel spulle van mij, zoals mn Tablet, PSP en Ds en noem maar op, in de verkoop gezet, om hier geld aan te besteden (verzamelen).
Ik maak mn HELE budget over naar hem, dus nu heb ik niks,
Gaat hij me negeren en ontkennen dat ik het heb overgemaakt.

ik vind dit Zeer triest.
En ik zéér negatief over BramV. Wel over anderen zeiken als ze binnen dezelfde dag van betaling nog niets opgestuurd hebben, maar zelf na 14 dagen niet eens het fatsoen hebben om mij persoonlijk te berichten dat de koop door een stel kutsmoesjes (mijn spaargeld is kwijt?) niet door kan gaan... Aangezien we niet persoonlijk elkaar hoeven te PB'en heb ik bij deze de koop geannuleerd. Adviseer ik iedereen niet te handelen met BramV en zal ik de staf verzoeken hem te bannen.
BramV
Lid
Lid
Berichten: 59
Lid geworden op: 12 mar 2013, 13:36
Locatie: Deurne

Re: Dealer/Verkoper Feedback

Bericht door BramV »

779 schreef:
BramV schreef:Ik ben eerlijk gezegd Negatief over miechel01

Ik ben net nieuw, heb veeeel spulle van mij, zoals mn Tablet, PSP en Ds en noem maar op, in de verkoop gezet, om hier geld aan te besteden (verzamelen).
Ik maak mn HELE budget over naar hem, dus nu heb ik niks,
Gaat hij me negeren en ontkennen dat ik het heb overgemaakt.

ik vind dit Zeer triest.
En ik zéér negatief over BramV. Wel over anderen zeiken als ze binnen dezelfde dag van betaling nog niets opgestuurd hebben, maar zelf na 14 dagen niet eens het fatsoen hebben om mij persoonlijk te berichten dat de koop door een stel kutsmoesjes (mijn spaargeld is kwijt?) niet door kan gaan... Aangezien we niet persoonlijk elkaar hoeven te PB'en heb ik bij deze de koop geannuleerd. Adviseer ik iedereen niet te handelen met BramV en zal ik de staf verzoeken hem te bannen.
Je kent t echte verhaal....
loop dan nou niet zo te doen.
The object of war is not to die for the fatherland, but to ensure that the enemy dies for his.

George S. Patton
rajbrns
Lid
Berichten: 440
Lid geworden op: 09 mar 2011, 17:40

Re: Dealer/Verkoper Feedback

Bericht door rajbrns »

Heeft iemand ervaring met Fokke W., nickname Bram op Marktplaats.
Inmiddels 11 dagen geleden heeft deze persoon iets gekocht bij mij op MP, zo'n 8 dagen geleden kreeg ik de bevestiging dat hij het geld heeft overgemaakt.
Het zou zo'n 2 tot 4 dagen duren voordat het geld op mijn rekening zou staan, maar inmiddels zijn we al 8 dagen verder en heb ik nog niets ontvangen.
Ik heb meteen gecheckt of ik niet het verkeerde rekeningnummer had gegeven, maar dit blijkt gewoon correct te zijn.
Ergens is dus iets fout gegaan, maar zou niet weten waar.

Hij is tot op heden ook altijd even correct en heb ook niet het gevoel dat er opzet in het spel is, maar desondanks vind ik het vervelend.
Aangezien ik kopen en verkopen het liefst zo snel mogelijk afhandel.
Het item heb ik trouwens nog niet verzonden, aangezien ik dit pas doe zodra ik het geld ontvangen heb.

Iemand die toevallig ooit zaken gedaan heeft met hem?
Verzamel items van het Derde Rijk
779
Lid
Lid
Berichten: 3145
Lid geworden op: 31 aug 2004, 19:09

Re: Dealer/Verkoper Feedback

Bericht door 779 »

Heeft hij internetbankieren of nog de ouderwetse handmatige papiertjes om iets over te maken?
rajbrns
Lid
Berichten: 440
Lid geworden op: 09 mar 2011, 17:40

Re: Dealer/Verkoper Feedback

Bericht door rajbrns »

779 schreef:Heeft hij internetbankieren of nog de ouderwetse handmatige papiertjes om iets over te maken?
Daarover heb ik hem vandaag een bericht gestuurd, maar daar heb ik nog geen antwoord op gekregen.
Gezien de tijdsduur zal het wel via de ouderwetse manier gebeuren.
Verzamel items van het Derde Rijk
779
Lid
Lid
Berichten: 3145
Lid geworden op: 31 aug 2004, 19:09

Re: Dealer/Verkoper Feedback

Bericht door 779 »

Dat ken ik, duurt echt ruim een week voordat het geld bij je bijgeschreven is.
rajbrns
Lid
Berichten: 440
Lid geworden op: 09 mar 2011, 17:40

Re: Dealer/Verkoper Feedback

Bericht door rajbrns »

779 schreef:Dat ken ik, duurt echt ruim een week voordat het geld bij je bijgeschreven is.
Hopelijk is dat dan het geval .
Verzamel items van het Derde Rijk
Danielcollector
Lid
Berichten: 624
Lid geworden op: 14 okt 2012, 20:04
Locatie: Ermelo

Re: Dealer/Verkoper Feedback

Bericht door Danielcollector »

Hij heeft ook 2 dingen bij mij gekocht. 2x fout gegaan met de overschrijvingspapieren en ik wacht nog steeds op de betaling. Eerste maicontact was 2,5 weken geleden. Ik vertrouw hem wel maar ik houd t wel in de gaten....
Altijd op zoek naar duitse medailles en batons
rajbrns
Lid
Berichten: 440
Lid geworden op: 09 mar 2011, 17:40

Re: Dealer/Verkoper Feedback

Bericht door rajbrns »

Danielcollector schreef:Hij heeft ook 2 dingen bij mij gekocht. 2x fout gegaan met de overschrijvingspapieren en ik wacht nog steeds op de betaling. Eerste maicontact was 2,5 weken geleden. Ik vertrouw hem wel maar ik houd t wel in de gaten....
Bedankt voor je bericht Daniel!
Dit verklaart een hoop, hopelijk komt het bij ons beide goed.
Verzamel items van het Derde Rijk
Danielcollector
Lid
Berichten: 624
Lid geworden op: 14 okt 2012, 20:04
Locatie: Ermelo

Re: Dealer/Verkoper Feedback

Bericht door Danielcollector »

Heeft er iemand ook problemen met het contact met Hiscoll? Is Mario weg of iets?
Altijd op zoek naar duitse medailles en batons
Gebruikersavatar
opheusden1944
Lid
Berichten: 431
Lid geworden op: 06 aug 2011, 15:11
Locatie: Opheusden
Gegeven: 1 keer
Ontvangen: 1 keer
Contacteer:

Re: Dealer/Verkoper Feedback

Bericht door opheusden1944 »

Mgschutze is als koper erg aan te raden.
Maakt vlot het geld over en het contact verloopt goed!
Kortom goede zaken gedaan met Mgschutze.
Kijk ook eens op: http://www.opheusden1944.nl
Danielcollector
Lid
Berichten: 624
Lid geworden op: 14 okt 2012, 20:04
Locatie: Ermelo

Re: Dealer/Verkoper Feedback

Bericht door Danielcollector »

Wie niet? :lol:
Altijd op zoek naar duitse medailles en batons
Plaats reactie