Dealer/Verkoper Feedback

Algemeen over het verzamelen van militaria: o.a. beurzen, nieuws, wapenwet, dealer feedback
Gebruikersavatar
S1991
Lid
Berichten: 2347
Lid geworden op: 06 mei 2008, 19:07
Contacteer:

Re: Dealer/Verkoper Feedback

Bericht door S1991 »

wukko schreef:Een tijdje geleden zeeeeeeeeeer slechte zaken gedaan met omgitsme.Niet alleen qua prijs maar ook op het gebied van levering.Zijn prijs stond vermeld met een vraagteken erachter zodat ik dacht dat dit de vraagprijs was,dit was niet zo en toen ik zelfs de prijs bood die bij het vraagteken stond was het nog niet genoeg en wilde hij nog meer hebben. Ook dat heb ik gedaan met duidelijke leveringsvoorwaarden. Liet mij na een duidelijke afspraak uren wachten en verscheen daarna doodleuk op msn(waar ik hem moest aanspreken) op de afgesproken tijd!! om dan te horen dat het normaal was volgens zijn pappie om een gekocht artikel niet zoals hij beloofd had te komen leveren maar te komen halen of op te laten sturen. Zielig gewoon , zelfs voor iemand van zijn leeftijd!!! Nooit meer zaken met dat joch!!!

M.v.g. Alex.
Alex kunnen we dit via PB afhandelen?
Want ik heb namelijk geen enkel idee waar je het over hebt. Ik heb wel eens aan je iets verkocht en dat waren toen die namaak SS kraagspiegels wat je graag wou overkopen, die heb ik toen ook netjes verstuurd. Je vertelde me zelfs op msn dat je ze had ontvangen.

Grt
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
Gebruikersavatar
JimK
Lid
Berichten: 2214
Lid geworden op: 25 okt 2005, 16:34
Locatie: ergens in nederland
Contacteer:

Re: Dealer/Verkoper Feedback

Bericht door JimK »

Goede zaken met N2
Bedankt
Gebruikersavatar
jeroen wo2
Beste Signature 2008
Beste Signature 2008
Berichten: 2210
Lid geworden op: 25 mar 2006, 12:12
Locatie: Zuid-Holland

Re: Dealer/Verkoper Feedback

Bericht door jeroen wo2 »

Goede zaken met D_Dutch!
Never Back Down
Gebruikersavatar
michiel01
Lid
Berichten: 3189
Lid geworden op: 18 jun 2006, 18:26
Locatie: De parel van het zuiden

Re: Dealer/Verkoper Feedback

Bericht door michiel01 »

goede zaken gedaan met: Wessel
Gebruikersavatar
S1991
Lid
Berichten: 2347
Lid geworden op: 06 mei 2008, 19:07
Contacteer:

Re: Dealer/Verkoper Feedback

Bericht door S1991 »

Ook goede zaken gedaan met Wessel, bedankt.
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
Gebruikersavatar
D_Dutch
Lid
Berichten: 732
Lid geworden op: 04 apr 2007, 19:24
Locatie: Gelderland, Nederland

Re: Dealer/Verkoper Feedback

Bericht door D_Dutch »

Goede zaken gedaan met jeroen wo2!

Ben echt bij met de prachtige ingelijste foto!
pionier
Lid
Berichten: 2104
Lid geworden op: 22 jun 2005, 20:49

Re: Dealer/Verkoper Feedback

Bericht door pionier »

Hier nog een email adres van een of andere nep-bieder. Ook na verwijdering van biedingen star doorbieden zodat andere bieders gewoon geen kans meer krijgen.

this_is_for_me_to@hotmail.com, Naam verkoper: Rob Blok
Pax, je kan me mailen als je dit leest om uit te leggen waar je mee bezig bent. Afdva :roll:

Oja, wil ik ook even verwijzen naar de site van Qoop, waar een feedback van hem staat: http://www.qoop.nl/index.php?page=%2Fsh ... type%253D3 Trek je conlusie over deze klont. Feedback zegt meer als genoeg.
Laatst gewijzigd door pionier op 13 jun 2009, 12:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
JimK
Lid
Berichten: 2214
Lid geworden op: 25 okt 2005, 16:34
Locatie: ergens in nederland
Contacteer:

Re: Dealer/Verkoper Feedback

Bericht door JimK »

Slechte zaken met van Weeghel, marktplaats verkoper.
Tegeltje gekocht, stuurt hij hem op, zo in een envelop. In drie stukken gekregen. Jammer hoor.

Hij doet de helft van het geld terug, maar het is 100% zijn fout. Dus een negatieve feedback.
Géén zaken mee doen!!!!!
Gebruikersavatar
ArjenS
Lid
Berichten: 257
Lid geworden op: 18 nov 2007, 18:10
Gegeven: 1 keer

Re: Dealer/Verkoper Feedback

Bericht door ArjenS »

Opgepast met forumgebruiker Lt Visser uit Zuid Afrika. Ik kreeg een PB met daarin zeer gebrekkig Nederlands en deels Engels over of ik mijn aangeboden foto's wilde versturen naar Zuid Afrika. Van een moderator heb ik vernomen dat ik niet de enige ben op dit forum die eenzelfde PB van deze persoon heeft ontvangen.
Grote kans dat deze persoon zich bezig houdt met oplichters praktijken, lijkt mij.
Gebruikersavatar
Eric
Lid
Berichten: 1275
Lid geworden op: 15 mei 2005, 21:30

Re: Dealer/Verkoper Feedback

Bericht door Eric »

ArjenS schreef:Opgepast met forumgebruiker Lt Visser uit Zuid Afrika. Ik kreeg een PB met daarin zeer gebrekkig Nederlands en deels Engels over of ik mijn aangeboden foto's wilde versturen naar Zuid Afrika. Van een moderator heb ik vernomen dat ik niet de enige ben op dit forum die eenzelfde PB van deze persoon heeft ontvangen.
Grote kans dat deze persoon zich bezig houdt met oplichters praktijken, lijkt mij.
In welk opzicht zou hij zich dan bezig houden met oplichters praktijken als hij alleen vraagt of je naar Zuid-Afrika wil versturen?
"Hey, bloody bucket division, our bucket, your blood."
Gebruikersavatar
JimK
Lid
Berichten: 2214
Lid geworden op: 25 okt 2005, 16:34
Locatie: ergens in nederland
Contacteer:

Re: Dealer/Verkoper Feedback

Bericht door JimK »

Eric schreef:
ArjenS schreef:Opgepast met forumgebruiker Lt Visser uit Zuid Afrika. Ik kreeg een PB met daarin zeer gebrekkig Nederlands en deels Engels over of ik mijn aangeboden foto's wilde versturen naar Zuid Afrika. Van een moderator heb ik vernomen dat ik niet de enige ben op dit forum die eenzelfde PB van deze persoon heeft ontvangen.
Grote kans dat deze persoon zich bezig houdt met oplichters praktijken, lijkt mij.
In welk opzicht zou hij zich dan bezig houden met oplichters praktijken als hij alleen vraagt of je naar Zuid-Afrika wil versturen?
Mee eens. Wel erg vroeg oordeel om iemand voor oplichter uit te maken.
in Zuid Afrika wonen ook verzamelaars. Als hij betaald is er niks aan de hand lijkt mij.
Gebruikersavatar
ArjenS
Lid
Berichten: 257
Lid geworden op: 18 nov 2007, 18:10
Gegeven: 1 keer

Re: Dealer/Verkoper Feedback

Bericht door ArjenS »

Het was inderdaad een snel oordeel van mij, maar ik heb veel verhalen gelezen over mensen uit Zuid Afrika die toch op de een of andere manier erin slagen je op te lichten.
Het deed mij een beetje denken aan dit soort verhalen:

http://www.collectiblez.nl/forums/f21/o ... -7913.html
http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php ... 89f84bcbd0
Gebruikersavatar
Auke
Beste Avatar 2007/2008
Beste Avatar 2007/2008
Berichten: 1531
Lid geworden op: 17 mar 2005, 21:11

Re: Dealer/Verkoper Feedback

Bericht door Auke »

Jeetje, wat een buitengewoon paranoïde figuren komen er op die sites waar jij naar linkt. Wat is nou precies het probleem? Als hij gewoon via overschrijving betaalt is er toch niets aan de hand?
Давайте жить дружно (laten we in vriendschap samenleven)!
Gebruikersavatar
JimK
Lid
Berichten: 2214
Lid geworden op: 25 okt 2005, 16:34
Locatie: ergens in nederland
Contacteer:

Re: Dealer/Verkoper Feedback

Bericht door JimK »

Goede zaken met VGD
S243 AR
Lid
Berichten: 122
Lid geworden op: 25 sep 2005, 11:10
Locatie: nederland
Contacteer:

Re: Dealer/Verkoper Feedback

Bericht door S243 AR »

vlotte en plezierige transactie met Martinus.
bedankt.
mvg, fred
Plaats reactie