Tekstje

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Fuzzy Logic
Lid
Berichten: 19
Lid geworden op: 08 mar 2005, 20:05
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Tekstje

Bericht door Fuzzy Logic »

Misschien een beetje kort, ik deed ook niet mijn best.. Maargoed ik heb een paar dagen geleden een tekst geschreven over WO II, hoe ik erover denk etc.

Ik wil graag jullie mening horen

URL:
http://www.flwebdesign.nl/teksten/

Op de eerste bestandsnaam klikken
Laatst gewijzigd door Fuzzy Logic op 09 mar 2005, 20:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Roel R.
Lid
Berichten: 5675
Lid geworden op: 21 sep 2003, 01:50
Contacteer:

Bericht door Roel R. »

Hoi Fuzzy, laat maar eens horen wat je geschreven hebt!
Fuzzy Logic
Lid
Berichten: 19
Lid geworden op: 08 mar 2005, 20:05
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Bericht door Fuzzy Logic »

Och shit sorry ben een beetje ziekjes vandaag.. Daarom werken me hersennen niet zo goed.. De URL:

http://www.flwebdesign.nl/teksten

Klik je op de eerste bestandsnaam...
Gebruikersavatar
gvdbor
Lid
Berichten: 405
Lid geworden op: 07 dec 2004, 19:03
Locatie: Ermelo
Contacteer:

Bericht door gvdbor »

Fuzzy,

Ik vind dat je een goed verhaal neerzet.

Zeker daarbij je leeftijd in acht genomen. De zinsopbouw klopt maar wat ik in dit verband veel belangrijker vind is dat je een (weliswaar kort) verhaal neerzet wat een duidelijke opbouw heeft.
complimenten.

Als je er ook nog plezier in hebt om verhalen te schrijven moet je hier zeker mee doorgaan. Volgens mij heb je aanleg.
Fuzzy Logic
Lid
Berichten: 19
Lid geworden op: 08 mar 2005, 20:05
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Bericht door Fuzzy Logic »

Dankje wel voor de compliment. En ja inderdaad, het is kort. Ik had nou ook geen tijd om weet ik veel hoe lang te zitten schrijven.
Ik zal zeker doorgaan met teksten, verhalen etc. schrijven, vind ik erg leuk.
Gebruikersavatar
gvdbor
Lid
Berichten: 405
Lid geworden op: 07 dec 2004, 19:03
Locatie: Ermelo
Contacteer:

Bericht door gvdbor »

Het schrijven van een kort verhaal is vaak moeilijker dan een lang verhaal, het was dus geen kritiek.
Gebruikersavatar
Peter
Lid
Berichten: 2861
Lid geworden op: 24 okt 2003, 21:44
Ontvangen: 2 keer
Contacteer:

Bericht door Peter »

gvdbor schreef:Fuzzy,

Ik vind dat je een goed verhaal neerzet.

Zeker daarbij je leeftijd in acht genomen. De zinsopbouw klopt maar wat ik in dit verband veel belangrijker vind is dat je een (weliswaar kort) verhaal neerzet wat een duidelijke opbouw heeft.
complimenten.

Als je er ook nog plezier in hebt om verhalen te schrijven moet je hier zeker mee doorgaan. Volgens mij heb je aanleg.
Ik heb de tekst gelezen, ik sluit me bij bovenstaand aan! Erg goed gedaan, ik denk dat je een goed taalgevoel hebt! :wink:
Daar is 'ie weer!
Fuzzy Logic
Lid
Berichten: 19
Lid geworden op: 08 mar 2005, 20:05
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Bericht door Fuzzy Logic »

Och, dat is mooi, ben blij dat ik het hoor, ik ben namelijk een buitenlander, woon hier 3 jaar. Ik heb nog wat moeite met Nederlands, dus het is fijn om te horen dat ik er best goed in geslaagd ben.
Gebruikersavatar
Peter
Lid
Berichten: 2861
Lid geworden op: 24 okt 2003, 21:44
Ontvangen: 2 keer
Contacteer:

Bericht door Peter »

Fuzzy Logic schreef:Och, dat is mooi, ben blij dat ik het hoor, ik ben namelijk een buitenlander, woon hier 3 jaar. Ik heb nog wat moeite met Nederlands, dus het is fijn om te horen dat ik er best goed in geslaagd ben.
Wat moeite met Nederlands zegt 'ie... :wink: . Waar kom je vandaan? Just out of curiousity.... :wink:
Daar is 'ie weer!
Gebruikersavatar
Peter
Lid
Berichten: 2861
Lid geworden op: 24 okt 2003, 21:44
Ontvangen: 2 keer
Contacteer:

Bericht door Peter »

Ik ken aardig wat autochtone Nederlanders die heel wat beroerder schrijven dan jij, overigens!!
Daar is 'ie weer!
Fuzzy Logic
Lid
Berichten: 19
Lid geworden op: 08 mar 2005, 20:05
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Bericht door Fuzzy Logic »

Peter schreef:
Fuzzy Logic schreef:Och, dat is mooi, ben blij dat ik het hoor, ik ben namelijk een buitenlander, woon hier 3 jaar. Ik heb nog wat moeite met Nederlands, dus het is fijn om te horen dat ik er best goed in geslaagd ben.
Wat moeite met Nederlands zegt 'ie... :wink: . Waar kom je vandaan? Just out of curiousity.... :wink:
Ik kom uit Servie. Nouja als je zo'n verhaal leest, denk ik inderdaad niet dat je zult merken dat ik problemen heb met Nederlands, maar als je diep in gesprek met me gaat, zul je waarschijnlijk merken dat het allemaal niet zo soepel gaat...
Gebruikersavatar
Peter
Lid
Berichten: 2861
Lid geworden op: 24 okt 2003, 21:44
Ontvangen: 2 keer
Contacteer:

Bericht door Peter »

Fuzzy Logic schreef:
Peter schreef:
Fuzzy Logic schreef:Och, dat is mooi, ben blij dat ik het hoor, ik ben namelijk een buitenlander, woon hier 3 jaar. Ik heb nog wat moeite met Nederlands, dus het is fijn om te horen dat ik er best goed in geslaagd ben.
Wat moeite met Nederlands zegt 'ie... :wink: . Waar kom je vandaan? Just out of curiousity.... :wink:
Ik kom uit Servie. Nouja als je zo'n verhaal leest, denk ik inderdaad niet dat je zult merken dat ik problemen heb met Nederlands, maar als je diep in gesprek met me gaat, zul je waarschijnlijk merken dat het allemaal niet zo soepel gaat...
Bescheidenheid siert een mens, cheers mate! Overigens nog van harte welkom op het forum! :)
Daar is 'ie weer!
Fuzzy Logic
Lid
Berichten: 19
Lid geworden op: 08 mar 2005, 20:05
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Bericht door Fuzzy Logic »

Dankje, ben blij dat ik welkom ben :wink:
Gebruikersavatar
Narcolepticus
Lid
Berichten: 1270
Lid geworden op: 13 okt 2004, 21:41
Locatie: Bel 156

Bericht door Narcolepticus »

En net zoals Peter allochtonen kent die beroerder schrijft.... Ken ik vele autochtonen die nog beroerder schrijven.
Gebruikersavatar
gvdbor
Lid
Berichten: 405
Lid geworden op: 07 dec 2004, 19:03
Locatie: Ermelo
Contacteer:

Bericht door gvdbor »

Peter kende diezelfde autochtone Nederlanders. Hij had het dus niet over allochtonen:
Ik ken aardig wat autochtone Nederlanders die heel wat beroerder schrijven dan jij, overigens!!
Gesloten