Al eens aangezien voor neo?

Algemene vragen over de Tweede Wereldoorlog; ook bedoeld voor ongeregistreerde forumbezoekers.
Gesloten
Gebruikersavatar
Lucid
Lid
Berichten: 303
Lid geworden op: 27 apr 2003, 22:35
Locatie: Utrecht

Bericht door Lucid »

Waar worden feiten verdraaid? Heeft Siebelt niet geschreven dat prins Claus "zichtbaar in zijn nopjes" was bij de verloving van Friso met Mabel, terwijl Claus eigenlijk al negen maanden dood was? Vind je deze fout over Claus niet te triest voor woorden? Of geloof je het niet? Geef mij eens één reden om deze man na zo'n blunder serieus te nemen?

Siebelt is geen onredelijke man, maar wel een fantast die slordig te werk gaat.
Ik heb een pamflet en een boek (RaRa, wie ben ik) van hem gelezen, waarin hij Groenlinkser Duyvendak beschuldigt van linkse terreur.
Hij onderbouwt zijn mening in dat boek goed, alleen suggereert hij iets te veel. In zijn andere boeken gaat hij daar nog verder in. Erg vergezocht allemaal.
Links Nederland vormt geen netwerk met een ondergrondse liga, en dat Volkert van de Graaf de partijleidster van de Partij voor de Dieren kent, wil nog niet zeggen dat ze "banden" hebben. Zo denk ik er over.

Hier wil ik aan toevoegen dat ik Siebelt wel serieuzer neem dan zijn rivaal KAFKA. KAFKA bestaat uit een stelletje anonieme hippies die zich tegen rechtste groeperingen richten. Zonder bronvermelding en anoniem.
The face of tyranny is always mild at first.
— Racine
Gebruikersavatar
Zitadelle
Lid
Berichten: 798
Lid geworden op: 22 jul 2004, 19:03
Locatie: Apeldoorn
Contacteer:

Bericht door Zitadelle »

Nou, dan blijven alleen de links-liberalen (D66) en de Christen-Democraten over (CDA) :P :)
http://www.t-kwadraat.nl/

It takes one tree to make a thousand matches, and it takes one match to burn a thousand trees.
junior
Lid
Berichten: 1407
Lid geworden op: 28 jun 2004, 19:03
Locatie: Heaven on Earth
Contacteer:

Bericht door junior »

Enigma,

Ik denk dat we ondertussen al weten dat kale jongens met een Londsdale-jack en boots aan wel wat rechtse gedachten koesteren... Jij beweert dat deze neo-nazisten zijn, géén nationalisten zoals je zelf bent.

Mijn dank gaat vnl. uit naar Skylighter wegens het posten van die link van het VNN, die Nederlandse Nationalisten. Ik heb wat rondgekeken en wat zie ik daar, jou lieve nationalistjes...

Het VNN-nieuwjaarsfeest, met op de achtergrond een vlag van het Vlaams Belang en op de voorgrond een bende losgelaten skinheads...
Afbeelding

En meer...
Afbeelding

En een Nederlandse vlag om het goed te maken voor Enigma...
Afbeelding

Wat heb je hier op te zeggen?

Ohja, de foto's komen rechtstreeks van de VNN-site!

MvG,
Junior
Gezocht: alles m.b.t. General der Gebirgstruppe en RKT Kress, Hermann.
CAME FROM OLD LADY IN VILLAGE: Latvian E-Bay seller.
ZENA
Gebruikersavatar
Brianlinden
Lid
Lid
Berichten: 2504
Lid geworden op: 03 jan 2004, 22:13
Locatie: Leiden

Bericht door Brianlinden »

Skylighter
Lid
Berichten: 2088
Lid geworden op: 06 jun 2004, 17:54

Bericht door Skylighter »

Je loopt achter Brian :wink: deze hebben we al behandeld in dit topic.
Skylighter
Lid
Berichten: 2088
Lid geworden op: 06 jun 2004, 17:54

Bericht door Skylighter »

Skylighter schreef:@ Enigme, je kent de site http://www.vnn.nu zeker wel? Kom je daar ook weleens?
?
Gebruikersavatar
Peter M
Lid
Berichten: 6271
Lid geworden op: 15 okt 2003, 18:09

Bericht door Peter M »

junior schreef:Wat heb je hier op te zeggen?
Ondanks het feit dat ik mijn gedachten ook wel heb bij sommige mensen, blijf ik uiterlijk geen bewijs vinden voor het horen bij een bepaalde politieke stroming. Voor mij moet het eerst blijken uit woord en daad voor ik iemand 'classeer'.
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Enigma, wat zijn "colourborateurs"? Een racistische Freudiaanse verspreking?
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Lucid schreef:Waar worden feiten verdraaid? Heeft Siebelt niet geschreven dat prins Claus "zichtbaar in zijn nopjes" was bij de verloving van Friso met Mabel, terwijl Claus eigenlijk al negen maanden dood was? Vind je deze fout over Claus niet te triest voor woorden? Of geloof je het niet? Geef mij eens één reden om deze man na zo'n blunder serieus te nemen?

Siebelt is geen onredelijke man, maar wel een fantast die slordig te werk gaat.
Ik heb een pamflet en een boek (RaRa, wie ben ik) van hem gelezen, waarin hij Groenlinkser Duyvendak beschuldigt van linkse terreur.
Hij onderbouwt zijn mening in dat boek goed, alleen suggereert hij iets te veel. In zijn andere boeken gaat hij daar nog verder in. Erg vergezocht allemaal.
Links Nederland vormt geen netwerk met een ondergrondse liga, en dat Volkert van de Graaf de partijleidster van de Partij voor de Dieren kent, wil nog niet zeggen dat ze "banden" hebben. Zo denk ik er over.

Hier wil ik aan toevoegen dat ik Siebelt wel serieuzer neem dan zijn rivaal KAFKA. KAFKA bestaat uit een stelletje anonieme hippies die zich tegen rechtste groeperingen richten. Zonder bronvermelding en anoniem.
Hulde aan Lucid! Een uitstekende reactie waarin ik mij volledig kan vinden.
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Gebruikersavatar
Willem ter Haar
Lid
Berichten: 1270
Lid geworden op: 27 jul 2003, 15:18
Locatie: Barneveld (Gelderland)
Contacteer:

Bericht door Willem ter Haar »

Dit begint meer op een jacht te worden op bepaalde personen dan dat er een discussie gevoerd word.

Tot nadere orde dus ook gesloten.
Als iedereen hetzelfde denkt, dan denkt er iemand niet na. (generaal George S. Patton)
Gesloten