(dit is een leuke) wat vind je vriendin van je verzameling?

Collecties met zowel Duitse als geallieerde militaria. Let op; nieuwe aanwinsten graag plaatsen onder ofwel as of geallieerd.
Plaats reactie
johan willaert
Lid
Berichten: 5568
Lid geworden op: 04 aug 2004, 12:37
Locatie: België
Gegeven: 4 keer
Ontvangen: 2 keer
Contacteer:

Bericht door johan willaert »

Peter schreef:.... laatst nog een Casque Adrian ....
Je moet ze alleen nog uitleggen wat wel en wat niet US is..... :lol:
29th Let's Go!!!!!
k98s
Lid
Berichten: 497
Lid geworden op: 13 apr 2005, 16:38

Bericht door k98s »

Stiekem achter de rug. Ik zeg het wel eens als de tijd rijp is :P
Gebruikersavatar
Peter
Lid
Berichten: 2861
Lid geworden op: 24 okt 2003, 21:44
Ontvangen: 2 keer
Contacteer:

Bericht door Peter »

johan willaert schreef:
Peter schreef:.... laatst nog een Casque Adrian ....
Je moet ze alleen nog uitleggen wat wel en wat niet US is..... :lol:
Dat wordt lastig.... :lol:
Daar is 'ie weer!
Gebruikersavatar
Mooyman
Lid
Berichten: 3061
Lid geworden op: 14 okt 2003, 12:37
Locatie: O(o)st-Friesland

Bericht door Mooyman »

sturmman schreef:Mijn ex vriendin vondt t maar nix en die vond het allemaal zonde en dom dat ik een halve dag naar munster reed om een paar blikke staal van 70 ton te bekijken met mn pa...
Vandaar dat dat nu ook je ex vriendin is Sebas :wink: :lol: .

Het is belangrijk dat je vrouw/vriendin je steunt, of in ieder geval begrijpt, in een dergelijke hobby.
Als dat bij mij niet het geval zou zijn geweest had ik ook naar alle waarschijnlijkheid niet een collectie op kunnen bouwen.
Collector of uniforms of the enemy
Gebruikersavatar
sandman
Lid
Berichten: 4
Lid geworden op: 01 jun 2005, 09:51

Bericht door sandman »

Mijn vriendin vond het eerst wel een vreemde hobby. Maar ze laat me lekker doorverzamelen.
Dean-
Lid
Berichten: 920
Lid geworden op: 20 feb 2005, 14:37
Locatie: Noordwijk
Contacteer:

Bericht door Dean- »

Ik heb nu wel leuke vriendin, ze vraagt van alles erover en vind het zelf ook intressant.

Dean :)
''Man hat uns zwar die welt genomen aber beim himmel hat man es nicht geschafft''
Gebruikersavatar
thrill me
Lid
Berichten: 329
Lid geworden op: 08 jan 2004, 21:00
Locatie: Zuidoost-Vlaanderen BELGIË
Contacteer:

Bericht door thrill me »

Yep, mijn vriendin gaat ook regelmatig mee..
Veldjes afzoeken in de Westhoek, metaaldetectie in de bossen in de streek, beurs aflopen, musea en dergelijke bezoeken, zoeken op rommelmarktjes,... Ze studeert vr lerares lager onderwijs (2e jaar nu) en dus krijgt ze hierbij een hoop info die nuttig kan zijn! Laatst examen over WO 2 en tjah, dan ben ik wel een makkelijke enceclopedie hé!
Nog een kleine 3 weekjes en we gaan samen een weekje nr Normandië, ze wil wel paar musea bezoeken, maar er moet ook wat tijd zijn voor haar (lees zonnen aan de plage!).. Ik vind dat prima zo, beetje wikken en wegen en soms wat water in je wijn doen.
Voor de rest vind ze het prima wat ik doe, ze begrijpt eveneens dat er wat kapitaal in sommige stukken zitten, maar ze vindt het een prima investering! Het wordt enkel meer waard met de jaren.
Ze is al bezig als we gaan samenwonen dat ik me in een kamer 'n klein museumpje mag inrichten! Maar als we trouwen laat ik wel 'n contract opstellen dat de collectie van mij is want 1 ding heb ik geleerd uit vorige relaties, zeg nooit nooit! ;-)
Thrill Me!!!
{Avatar : Melder, Funker, Störungssucher}
Plaats reactie