Iedereen stemmen

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Marc 82 Recon
Lid
Berichten: 1470
Lid geworden op: 14 aug 2004, 17:46
Locatie: Arendonk België

Bericht door Marc 82 Recon »

euhm die commentaren van die krant? ale die aan de krant gestuurd zijn?


goh geen idee mss komen ze in de Telegraaf te staan ale sommige die hun uitkomen wss
Private Burges, Marc J
19900519
48th Armored Medical Bn, 2nd Armored Division
Yorick
Lid
Berichten: 648
Lid geworden op: 28 jan 2004, 18:49
Locatie: Doorwerth, vlakbij Arnhem

Bericht door Yorick »

johan willaert schreef:Aan Middeleeuwse of Napoleontische toestanden neemt niemand aanstoot, aan Duitsers in Wehrmacht uniform wel......
Ik denk dat dat het ook is, ik denk dat men denkt dat vooral de veteranen het er moeilijk mee zullen hebben, hoewel je dat uit hun eigen mond zou moeten horen en het niet voor hen beslist zou moeten worden.

Het gaat er denk ik meer om dat wanneer Nederlanders of een ander land de 'Moffen' zouden spelen het geen probleem zou zijn, maar zodra Duitsers in de huid van 'Moffen' kruipen is het ineens niet meer goed..
Daar zit het hem in... Misschien denken veel 'oneens-stemmers' dat wanneer een Duitser een Duitsers uit WO2 naspeelt hij gelijk een neo-nazi of iets in die zin is!

het gaat hier over Duitsers die Duitsers re-enacten, het is geen discussie over het re-enacten zelf (toch?)
"Arnhem bridge. And hold it!"
Marc 82 Recon
Lid
Berichten: 1470
Lid geworden op: 14 aug 2004, 17:46
Locatie: Arendonk België

Bericht door Marc 82 Recon »

Yorick schreef:
johan willaert schreef:Aan Middeleeuwse of Napoleontische toestanden neemt niemand aanstoot, aan Duitsers in Wehrmacht uniform wel......
Ik denk dat dat het ook is, ik denk dat men denkt dat vooral de veteranen het er moeilijk mee zullen hebben, hoewel je dat uit hun eigen mond zou moeten horen en het niet voor hen beslist zou moeten worden.

Het gaat er denk ik meer om dat wanneer Nederlanders of een ander land de 'Moffen' zouden spelen het geen probleem zou zijn, maar zodra Duitsers in de huid van 'Moffen' kruipen is het ineens niet meer goed..
Daar zit het hem in... Misschien denken veel 'oneens-stemmers' dat wanneer een Duitser een Duitsers uit WO2 naspeelt hij gelijk een neo-nazi of iets in die zin is!

het gaat hier over Duitsers die Duitsers re-enacten, het is geen discussie over het re-enacten zelf (toch?)
euhm de Duitse re-enactors zijn Nederlanders.... trouwens het merendeel van de mensendie ik ken die Duits re-enacten doen ook Amerikaans of Brits dusja

is zelfs maar in Nederland 1 groep die Duits doet en door het LPLG is erkend als Duitse werkgroep onder zeer strikte voorwaarden dusja
Private Burges, Marc J
19900519
48th Armored Medical Bn, 2nd Armored Division
Gesloten