Slowchat-topic deel 3

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gesloten
Gebruikersavatar
Frankie
Lid
Berichten: 422
Lid geworden op: 29 dec 2004, 00:34
Locatie: Holland
Contacteer:

Bericht door Frankie »

Nico Roelofs schreef:Vanmorgen werd ik wakker en dacht dat het tijd was om op te staan. Dus ik ga me klaar maken om naar me werk te gaan. Maar ik baalde wel dat ik niet even de krant heb kunnen inzien, want die was nog niet bezorgd. Dus ik rij naar me werk toe. Vond het overal wel verdacht stil op de weg en bij de bushokjes. Maar nog steeds drong er nog niks tot me door. Kom ik bij me werk aan zit de hele toko nog dicht. Dus toen begon ik me af te vragen of er vandaag een feestdag was. Maar opeens zag ik een collega. Dus ik vroeg aan hem waarom alles dicht zit. Toen kreeg ik het antwoord dat hij het allemaal los ging gooien en dat ik er vroeg bij was. Toen begon het lampje pas te branden bij mij, ik was gewoon een uur te vroeg weg gegaan. :oops: :lol:

Maar gelukkig kan ik gewoon gaan werken en dan kan ik vanmiddag gewoon een uur eerder weg. :)

Mooi is dat, heb ik ook gehad. Ik was vroeg gaan slapen voor een keer. Werd ik om 2 uur snachts wakker maar ik dacht dat het 6 uur was. Ik douchen een aankleden. Zit ik beneden te eten slaat de klok dus ik kijk is het half 3 :lol: . Maar weer naar bed gegaan toen. :P
LEST WE FORGET !
Gebruikersavatar
Timo
Lid
Berichten: 1836
Lid geworden op: 13 okt 2003, 20:55

Bericht door Timo »

Starting up again
Gebruikersavatar
Peter
Lid
Berichten: 2861
Lid geworden op: 24 okt 2003, 21:44
Ontvangen: 2 keer
Contacteer:

Bericht door Peter »

Daar is 'ie weer!
Gebruikersavatar
Roel R.
Lid
Berichten: 5675
Lid geworden op: 21 sep 2003, 01:50
Contacteer:

Bericht door Roel R. »

Timo, hoe graag ik ook naar vrouwen kijk. Dit heeft niets met dit forum en zijn doelstelling te maken. De volgende keer niet meer posten graag..
Gebruikersavatar
Narcolepticus
Lid
Berichten: 1270
Lid geworden op: 13 okt 2004, 21:41
Locatie: Bel 156

Bericht door Narcolepticus »

Oh. roel toch, het is een slowchat voor iets. Hij wil gewoon zijn geheime godin tonen.
FELIX
Lid
Berichten: 980
Lid geworden op: 25 feb 2005, 14:51
Locatie: Nederland

Bericht door FELIX »

oh wat een vieze plaatjes :P :D , vooral die links helemaal beneden hahaha.
Groeten R.

Felix in columna sedet et cogitat: carpe diem.
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

Die zijn o.a. vant nummer "Call on me" ;)

oeh wat ben ik toch weer knap
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Gebruikersavatar
Narcolepticus
Lid
Berichten: 1270
Lid geworden op: 13 okt 2004, 21:41
Locatie: Bel 156

Bericht door Narcolepticus »

Kun jij goed lezen Dodo, het staat tussen de foto's! :p
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

Narcolepticus schreef:Kun jij goed lezen Dodo, het staat tussen de foto's! :p
Oh.
Ik was afgeleid..
Door msn!!
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Gebruikersavatar
Narcolepticus
Lid
Berichten: 1270
Lid geworden op: 13 okt 2004, 21:41
Locatie: Bel 156

Bericht door Narcolepticus »

AH. Dan is het natuurlijk moeilijk :p.

MSN, de boosdoener :p
Gebruikersavatar
Simon
Lid
Berichten: 2823
Lid geworden op: 24 dec 2003, 17:58

Bericht door Simon »

Heb voor volgend jaar waarschijnlijk een nieuwe school gevonden...
Topsport school in Gent, meer bepaald meulenbeke...
Op voorbereiding van een militaire opleiding.
Het is wel internaat en vijf dagen dus daar blijven, tenzij er wat gebeurd en je vrijdagavond niet naar huis mag....

Heb er wel zin in, enige wat me zowat tegenhouw is meun vriendin :( , ik zie haar nu elke dag van 7.45 s'morgens tot 17 uur s'avonds, en meestal zie ik haar om 19 uur al terug tot ongeveer 24 uur...
En zelfs nu als ik afscheid moet nemen van haar is het al erg, vijf dagen elke week opnieuw...
ffff :cry:
Ben btw al 8 maand ermee samen :wink:
You can bomb the world in to pieces, but you can't bomb it into peace
Gebruikersavatar
Simon
Lid
Berichten: 2823
Lid geworden op: 24 dec 2003, 17:58

Bericht door Simon »

Owla, en heb nu ook de 2000 berichten gepasseerd...
Het vliegt voorbij! :)
You can bomb the world in to pieces, but you can't bomb it into peace
Gebruikersavatar
Frankie
Lid
Berichten: 422
Lid geworden op: 29 dec 2004, 00:34
Locatie: Holland
Contacteer:

Bericht door Frankie »

Vandaag naar Belgie geweest. Man bood een Parafiets aan op internet uit WO2 voor €500,-. Man gebeld en die zei dat het een orginele was. Ik erheen kom ik daar is het een Deense na-oorlogse! De Denen hebben het frame nabouwd en dingen veranderd maar hij lijkt er sprekend op. De beste man was dit niet bekend en ze hadden hem verteld dat het een laat oorlogse was! Verdorie's 360 km voor niks gereden!!!!! :(
LEST WE FORGET !
Gebruikersavatar
Edgar
Lid
Berichten: 5433
Lid geworden op: 01 jun 2004, 15:40
Locatie: Nordland
Ontvangen: 1 keer

Bericht door Edgar »

Ai, dat is ook lullig :? :(
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
Gebruikersavatar
Nico Roelofs
Lid
Berichten: 4503
Lid geworden op: 05 sep 2004, 17:57
Locatie: Omg. Arnhem
Contacteer:

Bericht door Nico Roelofs »

Morgen stap ik op het vliegtuig naar Engeland voor een klein weekje. In Engeland wordt ik opgewacht door een Engelse Airborne veteraan. Daar zal ik de hele week ook bij verblijven.

Dus ben een aantal dagen afwezig hier op het forum. Of ik moet daar de kans krijgen om nog even op internet te komen. Maar mensen kunnen nu nog even afscheid van me nemen. :P :)
Gesloten