Ik spaar alle grendelgeweren voor het einde van wo2 dus ook wo1 etc..the_king88 schreef:Welkom hier marcel!
En als je site klaar is laat het ons even weten ik ben al wel nieuwschierig,
Verzamel je alleen wo2 grendelgeweren of naoorlogse grendelgeweren?
Leden stellen zich voor - deel 3
-
- Lid
- Proxy^
- Lid
Heey,(H)
Hier ben ik dan en van de jongste Leden denk ik ?:P wie is jonger dan 12 ?:D
nou ik heet toevallig net als Admin Sjoerd ook Sjoerd en ik vind WO2 erg interessant en ik wil misschien ook nog een Baantje doen en WO2 Spullen kopen/(zoeken?) en ik hou ook van WO2 Schietspellen., als je er 1 weet, Zeg het dan tegen mij (H)
Nou dit was het wel
Hier ben ik dan en van de jongste Leden denk ik ?:P wie is jonger dan 12 ?:D
nou ik heet toevallig net als Admin Sjoerd ook Sjoerd en ik vind WO2 erg interessant en ik wil misschien ook nog een Baantje doen en WO2 Spullen kopen/(zoeken?) en ik hou ook van WO2 Schietspellen., als je er 1 weet, Zeg het dan tegen mij (H)
Nou dit was het wel
The war is over. One or two of those things, and Japan will be finished. - General Groover
- Proos
- Technisch beheerder
- Gegeven: 15 keer
- Ontvangen: 35 keer
- Contacteer:
Volgens mij ben je inderdaad de allerjongste op het forum, maar over een paar jaar kan dat alweer anders zijn
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
- Sjoerd
- Lid
- FiXeL
- Lid
- Contacteer:
Nou, dan moet ik me ook maar even voorstellen.
Ik ben Jorrit Haarsma, 30 jaar en post onder de naam FiXeL (mijn handle op het net) Ik verzamel al 12 jaar niet meer en ben toevallig op dit forum gekomen omdat ik iets moest uitzoeken. Best wel een gezellig forum hiero, met heel veel informatie waar wij destijds alleen maar van konden dromen dat we dat hadden!
Ik ben Jorrit Haarsma, 30 jaar en post onder de naam FiXeL (mijn handle op het net) Ik verzamel al 12 jaar niet meer en ben toevallig op dit forum gekomen omdat ik iets moest uitzoeken. Best wel een gezellig forum hiero, met heel veel informatie waar wij destijds alleen maar van konden dromen dat we dat hadden!
This mission is fubar, sir!
- snafu
- Lid
Hallo ik ben Wim en ik woon in Maldegem!
Mijn militaria passie is eigenlijk al heel vroeg begonnen(8 jaar) toen mijn vader een schrapnel(stuk van een bom) meebracht naar huis die hij bij een bunker gevonden had.Al vlug begon ik rommelmarkten af te schuiven om dingen op de kop te tikken.Toen ik ouder werd en meer geld in het laadje kreeg begon ik naar beurzen te gaan en mij te concentreren op Duitse militaria wat in die tijd merkelijk goedkoper was dan nu(heb mun eerste op en top originele m35 singel decal duitse helm gekocht voor 150 euro(oftwel in die tijd 6000 frank en voor de Nederlanders 300 gulden )
Daarna is door aanleiding van een gepassioneerde leraal mijn passie uitgegroeid naar de Atlantic wall,De ex-duitse vliegvelden hier in de buurt(ursel,maldegem,aalter) en the battle of the bulge.en nu ben ik hier gestrand en hoop hier veel bij te leren en anderen veel bij te leren!
snafu
Mijn militaria passie is eigenlijk al heel vroeg begonnen(8 jaar) toen mijn vader een schrapnel(stuk van een bom) meebracht naar huis die hij bij een bunker gevonden had.Al vlug begon ik rommelmarkten af te schuiven om dingen op de kop te tikken.Toen ik ouder werd en meer geld in het laadje kreeg begon ik naar beurzen te gaan en mij te concentreren op Duitse militaria wat in die tijd merkelijk goedkoper was dan nu(heb mun eerste op en top originele m35 singel decal duitse helm gekocht voor 150 euro(oftwel in die tijd 6000 frank en voor de Nederlanders 300 gulden )
Daarna is door aanleiding van een gepassioneerde leraal mijn passie uitgegroeid naar de Atlantic wall,De ex-duitse vliegvelden hier in de buurt(ursel,maldegem,aalter) en the battle of the bulge.en nu ben ik hier gestrand en hoop hier veel bij te leren en anderen veel bij te leren!
snafu
Greifkommando!
- Mike.H
- Lid
welkom !
In Maaldegem hebben toch ook Italianen gezeten dacht ik ? dan heb je geluk gehad haha dan heb je Duitsers én Italianen én misschien wel gealieerden op het vliegveld gehad (tenminste als ze dat vliegveld gebruikten )
In Maaldegem hebben toch ook Italianen gezeten dacht ik ? dan heb je geluk gehad haha dan heb je Duitsers én Italianen én misschien wel gealieerden op het vliegveld gehad (tenminste als ze dat vliegveld gebruikten )
Go, tell the Spartans, stranger passing by,
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
- Stephan.h
- Lid
- Contacteer:
-
- Lid
Welkom Stephan en <Moderatie (Proos): geanonimiseerd op verzoek van de auteur van dit bericht>eabe80 schreef: Hallo,ik ben hier nieuw dus ik dacht stel me even voor.
<Moderatie (Proos): geanonimiseerd op verzoek van de auteur van dit bericht>
Mijn intresse gaan uit naar orginele documenten uit de WOII ,Waar ik dan ook veel van heb.Ook verzamel ik wapens uit de oorlog,allen onklaar .
ik doe vrijwillegers werk voor het Kazamatten museum Kornwerderzand.
En onder houd contact met een aantal duitse en franse musea waar voor ik
documantie werk doe,bv van een onbekende foto het verhaal achterhalen en er een passende tekst bij maken.
Ik hoop me hier bij even snel mezelf voorgesteld hebben.
Tot Ziens
- luuk wo2
- Lid
ik ben nieuw
hallo,
ik ben nieuw op dit forum, ik zal me even voorstellen, ik ben 12 jaar oud, verzamel ong een half jaar en ik vind vooral duits, nederlands en engels intressant.
ik ben nieuw op dit forum, ik zal me even voorstellen, ik ben 12 jaar oud, verzamel ong een half jaar en ik vind vooral duits, nederlands en engels intressant.