Wat jaloerse ...... allemaal niet uitvinden......

Collecties met zowel Duitse als geallieerde militaria. Let op; nieuwe aanwinsten graag plaatsen onder ofwel as of geallieerd.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Peter
Lid
Berichten: 2861
Lid geworden op: 24 okt 2003, 21:44
Ontvangen: 2 keer
Contacteer:

Bericht door Peter »

Laat die gasten toch.... daar krijgt de GGZ de handen nog aan vol, vrees ik. Het is treurig dat mensen op deze wijze aansluiting zoeken bij anderen, en ik kan een gevoel van medelijden niet onderdrukken. Het is al enorm vernederend dat zo'n jongen door de mand valt, en ik ga er van uit dat ook die mensen gevoel hebben. Ze hebben waarschijnlijk verdriet over hun gebrek aan sociale contacten, en zijn gefrustreerd over het feit dat hen het niet lukt om op een normale wijze met mensen in contact te komen. Ik denk dat je wel kan zeggen dat jongens als "Mc Reynolds" een minderwaardigheidscomplex hebben en zich proberen te bewijzen met bodemvonsten ( om maar een voorbeeld aan te halen ) die ze niet hebben. Dat ze dan door de mand vallen is voor zo'n jongen pijnlijk en zal zijn zelfbeeld geen goed doen. Een bekentenis zoals ik die op het WH forum gelezen heb, compleet met "zelfmoord-dreiging" is tragisch om te lezen en ik denk dat zo'n jongen behoorlijk met zichzelf overhoop ligt. Het is misschien humoristisch voor even maar ik vind niet dat je zo'n jongen verder de grond in moet stampen, ondanks dat zo'n jongen zichzelf keihard voor paal zet.
Het was even lachen, maar ik denk echt dat die jongen hulp moet zoeken...

Zo, Peter de sociaal-agoog heeft gesproken ;) 8)
Laatst gewijzigd door Peter op 03 jun 2005, 23:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Daar is 'ie weer!
Gebruikersavatar
Peter
Lid
Berichten: 2861
Lid geworden op: 24 okt 2003, 21:44
Ontvangen: 2 keer
Contacteer:

Bericht door Peter »

Waarbij ik wel wil opmerken dat het feit dat hij foto's gebruikte van collecties die niet zijn eigendom zijn maar wel als zodanig presenteert behalve dom ook nog diefstal is.
Daar is 'ie weer!
dutchknive
Lid
Berichten: 288
Lid geworden op: 25 mei 2004, 19:15

Bericht door dutchknive »

Pas maar op met uitwisselen van adressen! Eerst stelen dergelijke sukkels foto's, en wellicht als ze wat ouder en nog grotere sukkels zijn, komen ze even winkelen.
Gebruikersavatar
Peter
Lid
Berichten: 2861
Lid geworden op: 24 okt 2003, 21:44
Ontvangen: 2 keer
Contacteer:

Bericht door Peter »

dutchknive schreef:Pas maar op met uitwisselen van adressen! Eerst stelen dergelijke sukkels foto's, en wellicht als ze wat ouder en nog grotere sukkels zijn, komen ze even winkelen.
Ik wissel niet snel adressen uit... mocht er ingebroken worden ( zal lastig worden, goed hang en sluitwerk, politiekeur ) dan zijn het doorgaans bekenden. Het is slechts in kleine kring bekend wat ik heb aan militaria. Mijn huis is goed beveiligd tegen inbraak!
Daar is 'ie weer!
Gebruikersavatar
Michiel M.
Lid
Berichten: 2466
Lid geworden op: 29 okt 2004, 17:01
Locatie: Beek en Donk
Contacteer:

Bericht door Michiel M. »

Peter schreef:Laat die gasten toch.... daar krijgt de GGZ de handen nog aan vol, vrees ik. Het is treurig dat mensen op deze wijze aansluiting zoeken bij anderen, en ik kan een gevoel van medelijden niet onderdrukken. Het is al enorm vernederend dat zo'n jongen door de mand valt, en ik ga er van uit dat ook die mensen gevoel hebben. Ze hebben waarschijnlijk verdriet over hun gebrek aan sociale contacten, en zijn gefrustreerd over het feit dat hen het niet lukt om op een normale wijze met mensen in contact te komen. Ik denk dat je wel kan zeggen dat jongens als "Mc Reynolds" een minderwaardigheidscomplex hebben en zich proberen te bewijzen met bodemvonsten ( om maar een voorbeeld aan te halen ) die ze niet hebben. Dat ze dan door de mand vallen is voor zo'n jongen pijnlijk en zal zijn zelfbeeld geen goed doen. Een bekentenis zoals ik die op het WH forum gelezen heb, compleet met "zelfmoord-dreiging" is tragisch om te lezen en ik denk dat zo'n jongen behoorlijk met zichzelf overhoop ligt. Het is misschien humoristisch voor even maar ik vind niet dat je zo'n jongen verder de grond in moet stampen, ondanks dat zo'n jongen zichzelf keihard voor paal zet.
Het was even lachen, maar ik denk echt dat die jongen hulp moet zoeken...

Zo, Peter de sociaal-agoog heeft gesproken ;) 8)
Daar ga ik wel in mee....
At the going down of the sun and in the morning,
We will remember them.
Gebruikersavatar
Edgar
Lid
Berichten: 5433
Lid geworden op: 01 jun 2004, 15:40
Locatie: Nordland
Ontvangen: 1 keer

Bericht door Edgar »

Nou, maar ik geloof er gewoon niks van wat ie zei.. ik denk dat ie dat zei zodat hij bijvoorbeeld niet geband zou worden.. maja misschien ben ik wel weer eens te negatief :)
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
Gebruikersavatar
Reca
Lid
Berichten: 622
Lid geworden op: 04 mei 2005, 11:32
Locatie: de beste provinincie

als hij dan toch..

Bericht door Reca »

en als hij dan toch ww2 spullen wil hebben,er zijn toch genoeg sites waar je voor niet teveel geld originele dingen kunt kopen. En idd als hij van zijn moeder niet met een detector eropuit mag moet hij maar zijn detector verkopen en met dat geld zo'n spullen gaan kopen. Maar toch heb ik wel medelijden met hem zeker als hij zo in de knoei zit alsdat hij zegt. Zou het toch niet beter zijn als een echte verzamelaar eens met hem ging spreken om hem duidelijk te maken hoe het wel moet. Dus ik bedoel zouden we hem niet helpen in plaats van hem buitensluiten voordat hij echt foute dingen gaat doen???
mvg
Rémy

ps kent iemand een boek waarin word uitgelegd hoe je kopie medailles van echte onderscheid of een site ofzo.
----
Gebruikersavatar
CKY
Lid
Berichten: 49
Lid geworden op: 03 apr 2005, 00:30

Bericht door CKY »

Kom er net achter dat hij ook mijn foto heeft gebruikt..(beetje laat)

http://img118.echo.cx/my.php?image=p1630se.jpg

idioot.. :?

http://forum.wo2.nl/viewtopic.php?t=545 ... &start=225

2e post 1e foto.. :P
Laatst gewijzigd door CKY op 05 jun 2005, 20:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Edgar
Lid
Berichten: 5433
Lid geworden op: 01 jun 2004, 15:40
Locatie: Nordland
Ontvangen: 1 keer

Bericht door Edgar »

Haha ik wist dat ie van iemand anders hier ook wat had.. herkende die foto.. ben jij dus.. jah idd een idioot..
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
Plaats reactie