Dagje uit in Westerbork

Algemene vragen over de Tweede Wereldoorlog; ook bedoeld voor ongeregistreerde forumbezoekers.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Boroskov
Lid
Berichten: 411
Lid geworden op: 18 feb 2005, 12:23
Locatie: Vlaardingen

Bericht door Boroskov »

Felix, lees alsjeblieft eerst even door wat er eerder gezegd is voor je een nuttige bijdrage wilt leveren...
Hic manebimus optime
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

FELIX schreef:Als ze zich hier niet kunnen gedragen, en het niet boeiend vinden laat ze dan alsjeblieft hun eigen land naar de kl*ten helpen, maar laat brave mensen met rust :evil:
Hun eigen land? Daar zijn ze al. Geboren en getogen en met de Nederlandse nationaliteit.
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
k98s
Lid
Berichten: 497
Lid geworden op: 13 apr 2005, 16:38

Bericht door k98s »

Boroskov schreef:Gaan we weer..... :bonk:


HAHAHAHAHHAHA wat je zegt. :lol: Dit keer kijk ik wel toe en laat de discussie aan jullie over. Dalijk krijg ik nog een muisarm en word ik grijs :P :zapped:
779
Lid
Lid
Berichten: 3145
Lid geworden op: 31 aug 2004, 19:09

Bericht door 779 »

ach Harro,

Die jongen heeft ergens de kling horen luiden maar weet niet waar de klepel hangt, of hoe dat spreekwoord/gezegde?

Die jongeren die toen paar jaar geleden de 2 minuten stilte verstoorde hadden toen der tijd totaal geen idee waarvoor die twee minuten waren en ze hadden toen iets tegen de joden of iets dergelijks. Toen het ze keurig uitgelegd werd, volgens mij door de burgemeester himself, hebben ze hun excuses gezegd en moesten huilen om hun daden! Dus Felix, als je een keer het journaal volgt, doe het dan goed ;)
FELIX
Lid
Berichten: 980
Lid geworden op: 25 feb 2005, 14:51
Locatie: Nederland

Bericht door FELIX »

Harro schreef:
FELIX schreef:Als ze zich hier niet kunnen gedragen, en het niet boeiend vinden laat ze dan alsjeblieft hun eigen land naar de kl*ten helpen, maar laat brave mensen met rust :evil:
Hun eigen land? Daar zijn ze al. Geboren en getogen en met de Nederlandse nationaliteit.
Ok, maar als ze zich niet kunnen gedragen in het bijzijn van Nederlanders, mogen ze van mij in Marokko hun, misschien wel culturele soortgenoten lopen ergeren, waarschijnlijk zullen ze zich daar zelfs heel goed gedragen, want daar zijn ze onder zich. Trouwens zijn de Marrokanen in Marroko, veel aardiger en beschaafder dan die hier.
Groeten R.

Felix in columna sedet et cogitat: carpe diem.
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Sterker nog, een jaar later stonden die jongens er weer: om de kransen te bewaken en leeftijdsgenoten uit te leggen waarom ze respect moeten hebben voor 4 mei.
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
779
Lid
Lid
Berichten: 3145
Lid geworden op: 31 aug 2004, 19:09

Bericht door 779 »

He dom pinda nootje!

Hoe denk je in godsnaam iemand uit te kunnen zetten als hij/zij in dit land geboren is? Ga dat eens een fijn uitzoeken en dan ben je nog wel ff een tijdje zoet daarmee en kan hier de discussie verdergaan waar die gebleven is :)
Laatst gewijzigd door 779 op 04 mei 2005, 17:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

FELIX schreef:Trouwens zijn de Marrokanen in Marroko, veel aardiger en beschaafder dan die hier.
En die wil je dan straffen door Nederlanders die zich niet gedragen daar naartoe te sturen?
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Gebruikersavatar
Boroskov
Lid
Berichten: 411
Lid geworden op: 18 feb 2005, 12:23
Locatie: Vlaardingen

Bericht door Boroskov »

FELIX schreef: Trouwens zijn de Marrokanen in Marroko, veel aardiger en beschaafder dan die hier.
Trouwens, de Nederlanders die ik 3 jaar geleden in de zomer in Benidorm zag, waren een stuk minder beschaafd dan de Nederlanders hier in Nederland :wink:
Hic manebimus optime
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Bob en ik gaan elkaar ooit nog begrijpen :mrgreen:
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
k98s
Lid
Berichten: 497
Lid geworden op: 13 apr 2005, 16:38

Bericht door k98s »

779 schreef:*Knip*,

Hoe denk je in godsnaam iemand uit te kunnen zetten als hij/zij in dit land geboren is? Ga dat eens een fijn uitzoeken en dan ben je nog wel ff een tijdje zoet daarmee en kan hier de discussie verdergaan waar die gebleven is :)
Ik wil geen mod lijken maar hoe zou jij dit vinden als het tegen jouw werd gezegd. Schelden helpt niet, elkaar erop wijzen wel. Lees pagina 1 tot 10 maar. Meningen kunnen gedeeltelijk veranderen.
FELIX
Lid
Berichten: 980
Lid geworden op: 25 feb 2005, 14:51
Locatie: Nederland

Bericht door FELIX »

779 schreef:*knip*,

Hoe denk je in godsnaam iemand uit te kunnen zetten als hij/zij in dit land geboren is? Ga dat eens een fijn uitzoeken en dan ben je nog wel ff een tijdje zoet daarmee en kan hier de discussie verdergaan waar die gebleven is :)
Spreek nooit ***** mensen tegen, ik weet wat ik weet. Laat Nederland, nee Europa maar ten onder gaan! Verder wil ik er niks meer over horen.
Groeten R.

Felix in columna sedet et cogitat: carpe diem.
779
Lid
Lid
Berichten: 3145
Lid geworden op: 31 aug 2004, 19:09

Bericht door 779 »

Ik wil geen mod lijken maar hoe zou jij dit vinden als het tegen jouw werd gezegd. Schelden helpt niet, elkaar erop wijzen wel. Lees pagina 1 tot 10 maar. Meningen kunnen gedeeltelijk veranderen.
Ok, ik pas het aan :D

En ik heb de quotes even aangepast zodat we deze overhaaste post kunenn vergeten, Michel.
Laatst gewijzigd door 779 op 04 mei 2005, 17:52, 1 keer totaal gewijzigd.
779
Lid
Lid
Berichten: 3145
Lid geworden op: 31 aug 2004, 19:09

Bericht door 779 »

FELIX schreef:
Spreek nooit ***** mensen tegen, ik weet wat ik weet. Laat Nederland, nee Europa maar ten onder gaan! Verder wil ik er niks meer over horen.
haha, lever je paspoort dan maar vast in!
Gebruikersavatar
Boroskov
Lid
Berichten: 411
Lid geworden op: 18 feb 2005, 12:23
Locatie: Vlaardingen

Bericht door Boroskov »

Hahahaha, leuke verandering bob! :D
Hic manebimus optime
Plaats reactie