Halo

Opmerkingen en suggesties voor het forum kunnen hier besproken worden. Ook staan hier mededelingen, waaronder de forumregels.
Plaats reactie
David S
Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 sep 2003, 00:03

Halo

Bericht door David S »

halo allemaal

Ik ben David en heb gevraagd om mee te werken aan deze site en heb net een mail gekregen dat ik mee mag werken

Het lijkt me heel leuk om stukjes te schrijven over wo2 of mischien film en/of boekanalyses te maken

Over welke begrippen zijn nog geen stukjes geschreven ?, en moet ik deze dan gewoon in het forum posten als ik er eentje gemaakt hebt ?

alvast bedankt
:wink:
Laatst gewijzigd door David S op 16 jul 2007, 20:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Re: Halo

Bericht door Proos »

David Schutrups schreef:halo allemaal

Ik ben david schutrups en heb gevraagd om mee te werken aan deze site en heb net een mail gekregen dat ik mee mag werken

Het lijkt me heel leuk om stukjes te schrijven over wo2 of mischien film en/of boekanalyses te maken

Over welke begrippen zijn nog geen stukjes geschreven ?, en moet ik deze dan gewoon in het forum posten als ik er eentje gemaakt hebt ?

alvast bedankt
:wink:
Hoi David, welkom op 't forum!

Heb je ook het mailtje van Willem gelezen? Je mag zelf een onderwerp kiezen, want we hebben nog niet zoveel. Laat het wel even weten aan willem voordat je begint. Dat is om te voorkomen dat er anders twee mensen aan 't zelfde werken. Hoe Willem 't wil gaat bijhouden weet ik niet, maar ik denk dat het in het forumonderdeel "Kennisdoos" wel bijgehouden kan worden.

@Willem: dus misschien een idee om daar een centraal-topic te openen waarin je eea bij kunt houden, kijk maar wat jij het handigst vindt.

Weer @David:
Als je op http://www.wo2.nl - begrippenlijst kijkt kun je zien dat we eigenlijk pas net begonnen zijn :)

Groetjes,
Proos
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Plaats reactie