WO1 VerwundetenAbzeichen... Origineel of niet??

Algemeen over het verzamelen van asmogendheden militaria: waar moet je op letten, tips, naslagwerk
Gebruikersavatar
Giel
Lid
Berichten: 1460
Lid geworden op: 06 mei 2004, 19:05
Locatie: Gent

Bericht door Giel »

Als dat maar één man is die 10 azatische werknemers heeft. Hij produceerd er 10000 voor 15 euro stuk, 150000 euro, hij betaald de werknemers maximum 50 euro en voor het metaal betaald hij 500 euro, heeft hij nog altijd redelijk veel winst volgens mij :lol: :lol:
Dean- schreef:
Giel schreef:
seabee schreef: Wat denk je zal dit snelle handel zijn?? en genoegen nemen met een paar euro winst. Als je toch een VerwundetenAbzeichen namaakt zal je dan niet die van het derde rijk nemen? :wink:
hehe, vergeet het maar, met 10 euro per wb winst zijn ze heus tevreden in Azië!
Die mensen in azie die het maken wel ja, diegene die het na laat maken waarschijnlijk al wat minder :lol:
Gebruikersavatar
seabee
Lid
Berichten: 987
Lid geworden op: 26 jun 2004, 13:33

Bericht door seabee »

Zoals ik al eerder in deze post had gemeld, ze lagen in Wavre orgineel voor 10 euro ps. Als je er 10000 laat maken je verkoopt er elke dag 1 ben je 27 jaar bezig. :P
CAN DO
Gebruikersavatar
Giel
Lid
Berichten: 1460
Lid geworden op: 06 mei 2004, 19:05
Locatie: Gent

Bericht door Giel »

seabee schreef:Zoals ik al eerder in deze post had gemeld, ze lagen in Wavre orgineel voor 10 euro ps. Als je er 10000 laat maken je verkoopt er elke dag 1 ben je 27 jaar bezig. :P
Je verkoopt ze in grote loten ("rechtstreeks uit de fabriekdepots gevonden")
Gebruikersavatar
Mooyman
Lid
Berichten: 3061
Lid geworden op: 14 okt 2003, 12:37
Locatie: O(o)st-Friesland

Bericht door Mooyman »

Giel schreef:Als dat maar één man is die 10 azatische werknemers heeft. Hij produceerd er 10000 voor 15 euro stuk, 150000 euro, hij betaald de werknemers maximum 50 euro en voor het metaal betaald hij 500 euro, heeft hij nog altijd redelijk veel winst volgens mij :lol: :lol:
Dean- schreef:
Giel schreef: hehe, vergeet het maar, met 10 euro per wb winst zijn ze heus tevreden in Azië!
Die mensen in azie die het maken wel ja, diegene die het na laat maken waarschijnlijk al wat minder :lol:
Zal je nog wel een mal moeten produceren Giel, daar gaat de meeste tijd, geld en energie in zitten niet in het maken van die dingen :wink: .
Collector of uniforms of the enemy
Plaats reactie