Opendag KL

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gebruikersavatar
Frankie
Lid
Berichten: 422
Lid geworden op: 29 dec 2004, 00:34
Locatie: Holland
Contacteer:

Opendag KL

Bericht door Frankie »

Dit weekend zijn er de opendagen van de Landmacht op de vliegbasis in Deelen. Jawel jullie lezen het goed het is op een vliegbasis maar een opedag van de KL.
Zijn er nog mensen van het forum die hierheen gaan?
LEST WE FORGET !
Gebruikersavatar
Nico Roelofs
Lid
Berichten: 4503
Lid geworden op: 05 sep 2004, 17:57
Locatie: Omg. Arnhem
Contacteer:

Bericht door Nico Roelofs »

Jah zeker!! Ik zal er zijn met onze re-enactment groep! Wij hebben daar een display die dagen. Ik ben er zaterdag en zondag aanwezig.
Gebruikersavatar
Frankie
Lid
Berichten: 422
Lid geworden op: 29 dec 2004, 00:34
Locatie: Holland
Contacteer:

Bericht door Frankie »

Nico Roelofs schreef:Jah zeker!! Ik zal er zijn met onze re-enactment groep! Wij hebben daar een display die dagen. Ik ben er zaterdag en zondag aanwezig.
Oke en vrijdag is die groep er dan ook al? Want ik ga op vrijdag!
Op vip uitnodiging van het legermuseum in Delft. :D
LEST WE FORGET !
Gebruikersavatar
Nico Roelofs
Lid
Berichten: 4503
Lid geworden op: 05 sep 2004, 17:57
Locatie: Omg. Arnhem
Contacteer:

Bericht door Nico Roelofs »

Frankie schreef:
Nico Roelofs schreef:Jah zeker!! Ik zal er zijn met onze re-enactment groep! Wij hebben daar een display die dagen. Ik ben er zaterdag en zondag aanwezig.
Oke en vrijdag is die groep er dan ook al? Want ik ga op vrijdag!
Op vip uitnodiging van het legermuseum in Delft. :D
Ja dan zijn er ook al een aantal. Ik kan helaas niet, moet gewoon werken. Ja of ik moet een dag vrij nemen maar ik heb maar bepaald aantal vrije dagen in het jaar. Dus ik heb besloten om braaf te werken, dus ik ben er helaas vrijdag niet. Maar als je de Queen's Own Rifles tegenkomt maar de groeten van me! :P Er kunnen trouwens ook wat Britse Signals tussen lopen.
Gebruikersavatar
Frankie
Lid
Berichten: 422
Lid geworden op: 29 dec 2004, 00:34
Locatie: Holland
Contacteer:

Bericht door Frankie »

Oke ik zal ze de groeten doen als ik ze zie! Veel plezier in ieder geval!
LEST WE FORGET !
Gebruikersavatar
Nico Roelofs
Lid
Berichten: 4503
Lid geworden op: 05 sep 2004, 17:57
Locatie: Omg. Arnhem
Contacteer:

Bericht door Nico Roelofs »

Frankie schreef:Oke ik zal ze de groeten doen als ik ze zie! Veel plezier in ieder geval!
Bedankt! Jij ook veel plezier daar! :P
Philip,ABRG
Lid
Berichten: 553
Lid geworden op: 26 mar 2005, 16:33

Bericht door Philip,ABRG »

Als ik moet werken zal ik eens kijken of ik nog want aanhoudingen kan verichtten bij de QOR, neem ik meteen de uitrusting en uniformen in beslag, hehehe
Gebruikersavatar
Nico Roelofs
Lid
Berichten: 4503
Lid geworden op: 05 sep 2004, 17:57
Locatie: Omg. Arnhem
Contacteer:

Bericht door Nico Roelofs »

Philip,ABRG schreef:Als ik moet werken zal ik eens kijken of ik nog want aanhoudingen kan verichtten bij de QOR, neem ik meteen de uitrusting en uniformen in beslag, hehehe
Hahaha, jij? :P Je gaat het dan wel opnemen tegen een elite infanterie regiment, gaat je wel zwaar worden dan! :lol:
Gebruikersavatar
Michael_Wittmann
Lid
Berichten: 996
Lid geworden op: 11 jan 2005, 20:35

Bericht door Michael_Wittmann »

Ben vorig jaar bij luchtmacht geweest en bij landmacht vond het beiden wel leuk maar nou ligt landmacht zo ver weg

Luchtmacht is ook een aanrader! mooie vliegshows!
En leuke ruzie gehad:| maja dat komt niet vaakj voor!

Mvg michael
Mehr Sein Als Scheinen!
Gebruikersavatar
stengun
Lid
Berichten: 273
Lid geworden op: 12 jan 2005, 17:43
Locatie: N-Limburg
Contacteer:

Bericht door stengun »

Ik denk dat ik ook kom, maar het is nog niet zeker
Philip,ABRG
Lid
Berichten: 553
Lid geworden op: 26 mar 2005, 16:33

Bericht door Philip,ABRG »

Nico Roelofs schreef:
Philip,ABRG schreef:Als ik moet werken zal ik eens kijken of ik nog want aanhoudingen kan verichtten bij de QOR, neem ik meteen de uitrusting en uniformen in beslag, hehehe
Hahaha, jij? :P Je gaat het dan wel opnemen tegen een elite infanterie regiment, gaat je wel zwaar worden dan! :lol:
Wat voor type munitie gebruiken jullie ik 9mm :evil:
Gebruikersavatar
Nico Roelofs
Lid
Berichten: 4503
Lid geworden op: 05 sep 2004, 17:57
Locatie: Omg. Arnhem
Contacteer:

Bericht door Nico Roelofs »

Philip,ABRG schreef:
Nico Roelofs schreef:
Philip,ABRG schreef:Als ik moet werken zal ik eens kijken of ik nog want aanhoudingen kan verichtten bij de QOR, neem ik meteen de uitrusting en uniformen in beslag, hehehe
Hahaha, jij? :P Je gaat het dan wel opnemen tegen een elite infanterie regiment, gaat je wel zwaar worden dan! :lol:
Wat voor type munitie gebruiken jullie ik 9mm :evil:
Ik heb 7,62mm voor me enfield. Draag nog drie 3inch mortieren mee en 2 mills handgranaten. Dan heb ik nog me bajonet en draag ook nog een grote schep. Kom maar op met je proppen schietertje. :evil: 8)
Philip,ABRG
Lid
Berichten: 553
Lid geworden op: 26 mar 2005, 16:33

Bericht door Philip,ABRG »

Ja maar werkt het ook Nico, de mijne wel,(15x) ik zag op de karzerne dat er ook een aantal Living History gasten zijn wo Kees Smulders en Paul de Weerd, hadden kamers gereseveerd,slapen niet eens in de open lucht.(mietjes,hehehe)
Er kwamen ook een aantal hedendaagse Poolse paras, stonden verbaasd toen ik ze in het beeje Pools wat ik ken aansprak.

Ik neem aan dat jullie een ontheffing hebben ,want de koningsweg en de weg naar Hoenderloo word afgesloten voor verkeer
Gebruikersavatar
Nico Roelofs
Lid
Berichten: 4503
Lid geworden op: 05 sep 2004, 17:57
Locatie: Omg. Arnhem
Contacteer:

Bericht door Nico Roelofs »

Philip,ABRG schreef:Ja maar werkt het ook Nico, de mijne wel,(15x) ik zag op de karzerne dat er ook een aantal Living History gasten zijn wo Kees Smulders en Paul de Weerd, hadden kamers gereseveerd,slapen niet eens in de open lucht.(mietjes,hehehe)
Er kwamen ook een aantal hedendaagse Poolse paras, stonden verbaasd toen ik ze in het beeje Pools wat ik ken aansprak.

Ik neem aan dat jullie een ontheffing hebben ,want de koningsweg en de weg naar Hoenderloo word afgesloten voor verkeer
Ik blijf niet slapen, want heb s'avonds etentje met de familie. En zover woon ik nou ook weer niet van Deelen. Maar de rest blijf als het goed is wel slapen. Die slapen gewoon in hun puptentjes op de basis. Maar bij echt slecht weer worden ze ondergebracht in een kazerne.

Jah alles voor het dragen van wapens is keurig geregeld. Als er voor ons geen toestemming was verleend om wapens te mogen dragen dan waren die gewoon thuis gebleven. Niemand loopt met spul wat hij niet mag dragfen.
Wij kunnen nog voor 8 uur met de auto op het terrein komen om spullen te droppen.
Philip,ABRG
Lid
Berichten: 553
Lid geworden op: 26 mar 2005, 16:33

Bericht door Philip,ABRG »

Het is in ieder geval al gigantisch druk de gehele dag, en dat blijft doorlopen, de commando's en de mariniers zijn ook al op de kazerne, er zal wel een mat partijtje komen denk ik met de LMB, na een paar biertjes
Plaats reactie