Dit wil ik nu toch even kwijt

Collecties met zowel Duitse als geallieerde militaria. Let op; nieuwe aanwinsten graag plaatsen onder ofwel as of geallieerd.
Gebruikersavatar
arie
Lid
Berichten: 837
Lid geworden op: 22 jun 2004, 00:25
Contacteer:

Bericht door arie »

Chat en MSN taal

--

Dat kan ik begrijpen dat je hier wat over zegt op een normale manier.
Snap er zelf ook niks van namelijk, zou de leeftijd wel zijn van mij

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

bertjan
ik ben echt giga woordblind (dyslexie) maar probeer zo goed mogelijk te typen en lees het meestal 2 x over

en dan moet het ook goed zijn dan lezen ze maar over die taal fouten heen


--

Dit bedoel ik dus waar mij het om gaat er zijn ook mensen met woordblind (dyslexie) en die zeikt men af over een punt of komma of t, d, dt, hou toch op zeg!
Maar hou er rekening mee dat die ook wel een schat aan informatie kunnen brengen, maar vervolgens niet meer antwoorden op vragen
Denk daar is over na!
_________________________________________________________________________________
schaarleider
Nee oké, maar er zijn mensen die al beginnen met zeuren als je een komma of zo vergeet.Beetje overdreven gaat ook om het plezier.Je kan alles wel gaan zitten uitpluizen op fouten.

--
Dat is nou ook pressies wat ik bedoel !

----------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik haalde dit niet voor niks aan omdat het het forum niet ten goede doet.

De onderwerpen gaan toch over WO 2 materiaal dat is het doel toch van dit forum.
Het lijkt soms wel dat de info niet meer belangrijk is of de vraagstelling waar iedereen wat aan heeft.

En dat komt nog al (puberaal) over voor de meeste serieuze verzamelaars die zich
nog niet aangemeld hebben maar die wel op het forum kunnen mee kijken

En het laatste wat ik erover wil zeggen.

Excuus voor de jonge deel nemers dat ik dit woord gebruikt heb (puberaal)
Het is naar niemand persoonlijk gericht!

En laten we het verder gezellig houden op het forum.

Gr, Arie
Nederlandse Civiele en Militaire Collaboratie WO 2
https://www.bezetting40-45.nl/
Gebruikersavatar
gvdbor
Lid
Berichten: 405
Lid geworden op: 07 dec 2004, 19:03
Locatie: Ermelo
Contacteer:

Bericht door gvdbor »

arie schreef:Dit bedoel ik dus waar mij het om gaat er zijn ook mensen met woordblind (dyslexie) en die zeikt men af over een punt of komma of t, d, dt, hou toch op zeg!
Maar hou er rekening mee dat die ook wel een schat aan informatie kunnen brengen, maar vervolgens niet meer antwoorden op vragen
Denk daar is over na!
En juist voor mensen met dyslexie is het zo belangrijk om een goed taalbeeld voorgeschoteld te krijgen. Ze hebben al moeite met de woorden te herkennen, als ze dan ook nog in allerhande varianten voorbij komen wordt het helemaal een zooitje.
Plaats reactie