Poll - Wie is de grootste schurk in het midden oosten ?

Algemene vragen over de Tweede Wereldoorlog; ook bedoeld voor ongeregistreerde forumbezoekers.

Wie is de grote schurk in het midden oosten ?

Peiling eindigde op 27 nov 2002, 15:56

Arafat
4
44%
Sharon
2
22%
Bush
0
Geen stemmen
Arafat EN Sharon
1
11%
Geen van allen
2
22%
 
Totaal aantal stemmen: 9

Gebruikersavatar
okke
Lid
Berichten: 3369
Lid geworden op: 25 feb 2003, 20:31
Locatie: Rosmalen
Gegeven: 3 keer

Bericht door okke »

Nee; twee personen zijn geen groep. Twee personen kunnen in overleg alles doen. Met drie personen gaat overleg zonder (tijdelijk) leider vaak ook nog goed, maar met vier en meer personen heb je meestal een persoon nodig die (tijdelijk) de leiding neemt.
Zelf Denken Samen Leven - Humanistisch Verbond
Gebruikersavatar
Arjen
Lid
Lid
Berichten: 2451
Lid geworden op: 25 okt 2002, 01:35
Contacteer:

Bericht door Arjen »

ik stelde die vraag om je duidelijk te maken dat wanneer er sprake is van liefde er geen leider nodig is.
Wanneer er geen sprake meer is van liefde zul je zien dat er een leider nodig is.
Zo kun je met een groep vrienden de stad in gaan om lol te maken zonder ooit een leider nodig te hebben, maar wanneer je met een stel onbekenden gaat moet je afspraken maken over waar je naartoe gaat enzo.
maar goed, als je zo gebrand bent dat iemand anders leiding over jou moet hebben..zoek er meer 1 uit; heel de wereld wil wel de baas over je spelen. Maar alleeen die ene die weigert is pertinent de baas over je.
Meester Zhuang's repliek op de vraag om minister te worden:
"Scheer je weg! Ik geef er de voorkeur aan om in mijn modderpoel te blijven spelen, in plaats van me door een potentaat in het gareel te laten slaan! Nooit van mijn leven zal ik een ambt aanvaarden, Maar altijd fijn blijven doen waar ik zin in heb."
http://odeon.xs4all.nl/
Gebruikersavatar
Brianlinden
Lid
Lid
Berichten: 2504
Lid geworden op: 03 jan 2004, 22:13
Locatie: Leiden

Bericht door Brianlinden »

De grootste schurk

SHARON

Als ik 1 volk(deel) niet mag zijn het de Joden wel, Kijk hoe ze tekeer gaan daar en ze trekken zich nergens wat van aan beetje hier een daar wat nederzettingen ach een noodzakelijke waterleiding kan wel wijken voor een container met 4 stoelen erin. Ik spreek hier gewoon van schande dat de interantionale gemeenschap israel niet boycot ach ja zolang ze ons maar niks doen. Waarom gaan ze niet terug naar de oorspronkelijke grenzen ik vraag me dat toch af. Het is ook wel zien hoe "sharon's" kinderen alles mogen. Weleens gezien hoeveel isr. soldaten misbruik maken van hun positie roof en mishandeling zijn aan de oorde van de dag ze kunnen en durven ook niet zonder wapen zich ter vertonen in die gebieden. ik vind het ook absurd hoe 5000 kolonisten 2 miljoen palastijnen kunnen vernederen door controle's enz.. Okee ik ook tegen zelfmoordaanslagen maar geweld word gewoon in de hand gespeeld. Kinderen die daar opgroeien zien de elende van dichtbij en hebbben geen toekomstperspectief. Kinderen die in de "staat" Israel wonen hoeven zich niet zorgen te maken over invallen, een per ongeluk gelande raket op een huis. House demolitions aan de orde van de dag gezinnen soms van 4-6 leden groot plots dakloos wat moeten ze dan leven is bijna onmogelijk een bestaan is daar bijna onmogelijk. Maargoed daar even over opgehouden. Ze moeten gewoon zich terug trekken naar de oorspronkelijke grenzen. Mijn vader heeft met de VN in Libanon gezeten ik heb de meest onmenselijke verhalen gehoord. De vs moet ook eens stoppen om Israel te steunen want Israel gebruikt Amerika als vrijkaart en nu Amerika toch Sharons grootste vijand weghaald NL. Sadam Hoessein hebben ze helemaal vrijspel het merendeel gebeurd zonder de pers erbij ook. Het enigste wat ik ooit heb gezien is dat het jongetje werd geschoten in een raam. Ze moeten gewoon op** uit die gebieden. Nederzettingen weghalen. Een staat maken voor de Palastijnen. En zo is het gewoon nu ben ik het ff zat en heb pijn in mijn vingers!
Gebruikersavatar
Brianlinden
Lid
Lid
Berichten: 2504
Lid geworden op: 03 jan 2004, 22:13
Locatie: Leiden

Bericht door Brianlinden »

Wat beeldmatriaal

[edit proos]

Sorry Brian, maar ik heb de link even weggeëdit. Het is behalve een propagandafilmpje voor werving van Al-Qaida strijders, veel te bloedering voor de jeugdige bezoeker van dit forum.

Mensen die het toch graag willen zien moeten maar even de link aan Brian vragen per pb of e-mail.

[/edit proos]
Gebruikersavatar
robin.h
Lid
Berichten: 1877
Lid geworden op: 11 nov 2002, 17:23
Locatie: Maastricht
Contacteer:

Bericht door robin.h »

Dat conflic daar tussen israel en palestina zal naar mijn mening nooit meer goed komen,die kinderen wat daar nu leven groeien met die haat op en zal denk ik altijd blijven.
Mijn nieuwe verzamelsite: " http://www.worldwar2collector.tk "
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Bericht door Proos »

Ik geloof ook niet dat de wonden snel zullen helen, maar het geweld zou wel een heel stuk minder worden - al dan niet vrijwel geheel verdwijnen - als Israël die bezette gebieden terug zou geven.
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Gebruikersavatar
Roel R.
Lid
Berichten: 5675
Lid geworden op: 21 sep 2003, 01:50
Contacteer:

Bericht door Roel R. »

Brianlinden@leiden schreef:De grootste schurk

SHARON

Als ik 1 volk(deel) niet mag zijn het de Joden wel,
Ook ik ben tegen de behandeling die de Palestijnen krijgen, maar jij begaat een erg grote fout, je noemt hun Joden, je generaliseert dus.

Joden leven over de hele wereld, Jij hebt het over Israeliers of over Zionisten.
Gebruikersavatar
Brianlinden
Lid
Lid
Berichten: 2504
Lid geworden op: 03 jan 2004, 22:13
Locatie: Leiden

Bericht door Brianlinden »

Roel R. schreef:
Brianlinden@leiden schreef:De grootste schurk

SHARON

Als ik 1 volk(deel) niet mag zijn het de Joden wel,
Ook ik ben tegen de behandeling die de Palestijnen krijgen, maar jij begaat een erg grote fout, je noemt hun Joden, je generaliseert dus.

Joden leven over de hele wereld, Jij hebt het over Israeliers of over Zionisten.
Er staat toch (deel) daarmee bedoel ik het gedeelte die achter de voormalige plannen staan van Sharon en of extreem rechts zijn ik kan goed met joden opschieten hoor dat moet je niet verkeerd zien ! Dan bedoel ik de Zionisten dan ik ben mss daarin niet duidelijk geweest
Gebruikersavatar
LHek
Lid
Berichten: 762
Lid geworden op: 20 nov 2003, 14:58
Contacteer:

Bericht door LHek »

Brianlinden@leiden schreef: Als ik 1 volk(deel) niet mag zijn het de Joden wel,
Ruik ik hier een vleugje ant-semitisme of bedoel je alleen de Israelische Joden? Ik vind beide volken fout, ze begaan allebei hele erge misdaden tegen de mensheid. Was Israel of Palestina dat nou met die zelfmoordaanslagen? Het komt zo vaak op TV dat ik het conflict niet eens meer volg.
De grootste schurk in het idden-oosten vind ik trouwens Osama bin Laden.
Op zoek naar alles dat te maken heeft met de 101ste Airborne Divisie, 51st Highland Division en al het andere dat te maken heeft met operatie Market Garden en operatie Pheaseant
Gebruikersavatar
Brianlinden
Lid
Lid
Berichten: 2504
Lid geworden op: 03 jan 2004, 22:13
Locatie: Leiden

Bericht door Brianlinden »

LHek schreef:
Brianlinden@leiden schreef: Als ik 1 volk(deel) niet mag zijn het de Joden wel,
Ruik ik hier een vleugje ant-semitisme of bedoel je alleen de Israelische Joden? Ik vind beide volken fout, ze begaan allebei hele erge misdaden tegen de mensheid. Was Israel of Palestina dat nou met die zelfmoordaanslagen? Het komt zo vaak op TV dat ik het conflict niet eens meer volg.
De grootste schurk in het idden-oosten vind ik trouwens Osama bin Laden.

Zie boven, anti-semiet nou ja dat mag je zelf beoordelen, Zionisten leven en denken in de omgekeerde wereld dan dat de normale joden doen. :P
Gebruikersavatar
Brianlinden
Lid
Lid
Berichten: 2504
Lid geworden op: 03 jan 2004, 22:13
Locatie: Leiden

Bericht door Brianlinden »

Gebruikersavatar
Martijn
Lid
Berichten: 2268
Lid geworden op: 28 jan 2002, 21:14
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Martijn »

Het is inderdaad een gekleurde samenvatting van het gebeuren, pro-Israël zou je kunnen zeggen. Toch zijn de genoemde gebeurtenissen wel de waarheid, alleen de streken van Israël zijn achterwegen gelaten.

Ik hoop dat de goede bedoelingen van Israël die deze site verkondigd worden een keer echt werkelijkheid worden!
Afbeelding
"Wie leest die onderschriften eigenlijk?"
jacob
Lid
Berichten: 865
Lid geworden op: 29 feb 2004, 16:34

Bericht door jacob »

hava nagila hava
Gebruikersavatar
Brianlinden
Lid
Lid
Berichten: 2504
Lid geworden op: 03 jan 2004, 22:13
Locatie: Leiden

Bericht door Brianlinden »

ga-awtanoet jakob !!!
Gebruikersavatar
Simon
Lid
Berichten: 2823
Lid geworden op: 24 dec 2003, 17:58

Bericht door Simon »

bush!
You can bomb the world in to pieces, but you can't bomb it into peace
Plaats reactie