Russisch pop maken

Algemeen over het verzamelen van geallieerde militaria: waar moet je op letten, tips, naslagwerk
k98s
Lid
Berichten: 497
Lid geworden op: 13 apr 2005, 16:38

Russisch pop maken

Bericht door k98s »

Tsja, Ik vind er maar erg weinig over, en wat ik vind is in russisch. Maar kan iemand mij vertellen wat ik allemaal nodig heb voor een russsische pop en wat dat zal kosten? Alle info is welkom. Alvast bedankt!
Gebruikersavatar
Nico Roelofs
Lid
Berichten: 4503
Lid geworden op: 05 sep 2004, 17:57
Locatie: Omg. Arnhem
Contacteer:

Bericht door Nico Roelofs »

Ik heb ook geen verstand van Russisch maar kwam het volgende tegen:

http://www.marktplaats.nl/markt/verzame ... 155636.htm

Misschien dat je er wat aan hebt. Als het goed spul is heb je alvast een leuk begin.
k98s
Lid
Berichten: 497
Lid geworden op: 13 apr 2005, 16:38

Bericht door k98s »

Leuke adv. Maar het is juist leuk als je zelf een pop in elkaar te kunnen zetten. Wel is dat het jasje wat ik wil of zon dikke winter ribbeljas. En het wapen een mosin nagant sniper.
Gebruikersavatar
Edgar
Lid
Berichten: 5433
Lid geworden op: 01 jun 2004, 15:40
Locatie: Nordland
Ontvangen: 1 keer

Bericht door Edgar »

Maar schijnt er moeilijk te zien of het oorlogs is he? Omdat alles massaal is doorgebruikt en opnieuw gefabriceerd is...
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
k98s
Lid
Berichten: 497
Lid geworden op: 13 apr 2005, 16:38

Bericht door k98s »

Ja, heb gister nog ff gekeken voor jasjes en die kosten ook weer rond de 400. Dus ik denk dat als ie klaar is dat ie zoiets als een goedkope wh pop zal gaan kosten. Weet niemand een link waar russisch te koop is anders? (wel van een shop binnen de EU graag)
Gebruikersavatar
Robin V
Lid
Berichten: 1620
Lid geworden op: 05 okt 2003, 13:55
Locatie: Brussel

Bericht door Robin V »

Ik weet wel dat ze op http://www.warrelics.com Russisch verkopen, maar deze winkel bevindt zich wel in de US... :?