PayPal probleem,

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gebruikersavatar
Roel R.
Lid
Berichten: 5675
Lid geworden op: 21 sep 2003, 01:50
Contacteer:

PayPal probleem,

Bericht door Roel R. »

Dear PayPal Member!

To protect the security of your account, PayPal employs some of the most advanced security systems in the world and our anti-fraud teams regularly screen the PayPal system for unusual activity. We recently have determined that different computers have logged on to your PayPal account, and multiple password failures were present before the logons. We now need you to re-confirm your account information to us. If this is not completed in 48 hours, we will be forced to suspend your account indefinitely, as it may have been used for fraudulent purposes. We thank you for your cooperation in this manner. In order to confirm your PayPal records, we may require some specific information from you.
Idd, ik log op school ook in, en ik typ zo snel dat ik me wel eens vertyp. Ik heb er verdorie 500 euro opstaan. Ik kan het niet eraf halen als ik geen creditcard invoer nu. En die heb ik niet.

Iemand een idee?
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Bericht door Proos »

Kun je ze niet emailen? Lijkt me toch diefstal anders wanneer ze zo eventjes in 48 uur je account afsluiten.
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Gebruikersavatar
Roel R.
Lid
Berichten: 5675
Lid geworden op: 21 sep 2003, 01:50
Contacteer:

Bericht door Roel R. »

Steps to Remove Limitations


Jun. 16, 2005 Add a credit card and enter your Expanded Use Number Waiting for your response

Jun. 16, 2005 Change Password Information Submitted

Jun. 16, 2005 Change Security Questions and Answers Information Submitted

2 dingen heb ik gedaan. Een creditcard kan ik niet binnen 48 uur toevoegen. Want ik heb er geen. En ook niet aanvragen binnen 48 uur...
Opgeheven account 1427

Bericht door Opgeheven account 1427 »

Je hebt toch wel vrienden/familie/ouders met zo'n ding?
Gebruikersavatar
Roel R.
Lid
Berichten: 5675
Lid geworden op: 21 sep 2003, 01:50
Contacteer:

Bericht door Roel R. »

Sbf.Koch schreef:Je hebt toch wel vrienden/familie/ouders met zo'n ding?
Ja, De vriend van me moeder. Maar als ik het met zijn kaart probeer denken ze natuurlijk zeker dat ik geld probeer weg te sluizen dat niet van me is.. ( omdat de naam anders is )
Opgeheven account 1427

Bericht door Opgeheven account 1427 »

Geen vader/oom van je vader's kant/opa...?
Gebruikersavatar
Roel R.
Lid
Berichten: 5675
Lid geworden op: 21 sep 2003, 01:50
Contacteer:

Bericht door Roel R. »

Misschien wel, maar dan is het geregistreerde adres anders. Ik heb ondertussen een mail gestuurd. Ik kan me niet voorstellen dat ze zomaar geld van iemand voorgoed weg zetten..
Opgeheven account 1427

Bericht door Opgeheven account 1427 »

Nee, maar dat kunnen en mogen ze dus wel. Dat is het risico van het internet en staat ongewtijfeld ook in de vooraf gegeven regels. Hopelijk begrijpen ze jouw situatie...
Gebruikersavatar
seabee
Lid
Berichten: 987
Lid geworden op: 26 jun 2004, 13:33

Bericht door seabee »

Roel R. schreef:
Sbf.Koch schreef:Je hebt toch wel vrienden/familie/ouders met zo'n ding?
Ja, De vriend van me moeder. Maar als ik het met zijn kaart probeer denken ze natuurlijk zeker dat ik geld probeer weg te sluizen dat niet van me is.. ( omdat de naam anders is )
Gewoon het geld overmaken naar de vriend van je moeder(zijn naam). Je kan naar iedereen een Paypal betaling doen ook al zijn ze geen lid. Wel een geldig email adres gebruiken. Dan kan hij het geld ontvangen en overmaken op zijn creditcard. Helaas maak je wel wat kosten.
CAN DO
Jurryt
Lid
Berichten: 2488
Lid geworden op: 02 jul 2004, 01:24

Bericht door Jurryt »

seabee schreef:
Roel R. schreef:
Sbf.Koch schreef:Je hebt toch wel vrienden/familie/ouders met zo'n ding?
Ja, De vriend van me moeder. Maar als ik het met zijn kaart probeer denken ze natuurlijk zeker dat ik geld probeer weg te sluizen dat niet van me is.. ( omdat de naam anders is )
Gewoon het geld overmaken naar de vriend van je moeder(zijn naam). Je kan naar iedereen een Paypal betaling doen ook al zijn ze geen lid. Wel een geldig email adres gebruiken. Dan kan hij het geld ontvangen en overmaken op zijn creditcard. Helaas maak je wel wat kosten.
Beter dan €500,- kwijt!
Gebruikersavatar
Roel R.
Lid
Berichten: 5675
Lid geworden op: 21 sep 2003, 01:50
Contacteer:

Bericht door Roel R. »

Je kunt geen overschrijvingen doen als die limitation er op zit. Dat is juist het probleem!
Hauptmann
Lid
Berichten: 545
Lid geworden op: 29 aug 2004, 18:51
Contacteer:

Bericht door Hauptmann »

Uberhaupt een vreemde melding. Ik neem aan dat je hem niet via de email kreeg?
Jurryt
Lid
Berichten: 2488
Lid geworden op: 02 jul 2004, 01:24

Bericht door Jurryt »

Hauptmann schreef:Uberhaupt een vreemde melding. Ik neem aan dat je hem niet via de email kreeg?
Denk het wel. Aangezien pay pal (wat wij doen) volledig over internet gaat
johan willaert
Lid
Berichten: 5568
Lid geworden op: 04 aug 2004, 12:37
Locatie: België
Gegeven: 4 keer
Ontvangen: 2 keer
Contacteer:

Bericht door johan willaert »

Paypal stuurt geen emails.... Waarschijnlijk is het spoofmail...

Ga naar je paypal startpagina en bekijk je status...
Ga naar de helppagina en bel het nummer... 5in Belgie is het een 070 nummer.....)

Vraag per telefoon wat het probleem is alvorens je zomaar op een webpagina je gegevens doorgeeft!!

Johan
29th Let's Go!!!!!
Hauptmann
Lid
Berichten: 545
Lid geworden op: 29 aug 2004, 18:51
Contacteer:

Bericht door Hauptmann »

En wijzig je password even voor de zekerheid.
Plaats reactie