Goed om te horen Jeffrey dat de camera je bevalt. Misschien een beetje flauw van mijn kant om zo je type camera op deze topic te noemen maar ik ben altijd een beetje benieuwd naar wat voor camera mensen gebruiken. Het type camera wat gebruikt is, is namelijk terug te vinden in de EXIF code van een foto.jeffreyvanspengen schreef:Dat ben ik zeker, erg fijn toestel om mee te fotograferen en ook nog eens een toestel die simpel in elkaar zit. Kort geleden heb ik er ook nog een statief voor gekocht.
Plaats eens een foto!
- asjemenou
- Moderator & Beste Avatar 2009
- Gegeven: 47 keer
- Ontvangen: 90 keer
Camera
- asjemenou
Nationaal Veteranen Treffen
Op een treffen van oude bromfietsen en motoren (ouder dan 20 jaar) kwam ik deze groep van Duitse WOII legermotoren tegen. De groep bestond uit BMW R75's en Zündapp KS750's. De motoren waren een lust voor het oog (en dan zeg ik nog niets over het geluid!). Ik wilde jullie deze foto's niet onthouden.

Voor wie meer over deze motoren of de club wil weten; http://www.legermotoren.nl/

Voor wie meer over deze motoren of de club wil weten; http://www.legermotoren.nl/
- asjemenou
24. Panzerdivision
Dat is mij ook opgevallen maar werd deze "Springende Reiter" dan zowel naar links als naar rechts springend afgebeeld?Auke schreef:Schitterend! Meerdere motoren van de 24. Panzerdivision (met de Springende Reiter)!
- Auke
- Beste Avatar 2007/2008
- Michiel M.
- Lid
- Contacteer:
- Jonhy Frost
- Lid
-
- Lid
Hey, kom op, laten we hier nou niet weer zo'n zinloze discussie van maken.
Boesje post een collage van Hitler als kind, en Hitler later.
Dan komt er een zinloze opmerking, en dan stelt Jonas een gerechtigde vraag; waar slaat dat op, maar laten we hier nou geen ruzie om gaan maken.
Jullie weten wel beter.
Boesje post een collage van Hitler als kind, en Hitler later.
Dan komt er een zinloze opmerking, en dan stelt Jonas een gerechtigde vraag; waar slaat dat op, maar laten we hier nou geen ruzie om gaan maken.
Jullie weten wel beter.
Deas Gu Cath
- Michiel M.
- Lid
- Contacteer:
- Dodo
- Lid