Mein Kampf

Algemeen over het verzamelen van asmogendheden militaria: waar moet je op letten, tips, naslagwerk
Plaats reactie
Gebruikersavatar
John Rambo
Lid
Berichten: 401
Lid geworden op: 14 sep 2004, 15:45
Locatie: Apeldoorn

Mein Kampf

Bericht door John Rambo »

Hallo,

Kan iemand mij vertellen wat een exemplaar van Mein Kampf ongeveer kost tegenwoordig, met / zonder kaft? En weet iemand ook sites waar originele exemplaren te koop staan?

Gr. Rambo :wink:
Gebruikersavatar
seabee
Lid
Berichten: 987
Lid geworden op: 26 jun 2004, 13:33

Bericht door seabee »

Ik weet er een voor 75/100 euro NL WO2 uitgave. Exacte prijs zou ik even moeten navragen. Bij interesse even een PB sturen.
CAN DO
Gebruikersavatar
Miesjel
Lid
Berichten: 3050
Lid geworden op: 07 dec 2003, 20:02

Bericht door Miesjel »

Verplaatst naar As-Mogendheden omdat het hier een vraag over Duitse Militaria betreft.

Michel.
Voor elk probleem is er een oplossing, dus dat is het probleem niet.
De oplossing, dat is het probleem.
Gebruikersavatar
John Rambo
Lid
Berichten: 401
Lid geworden op: 14 sep 2004, 15:45
Locatie: Apeldoorn

Bericht door John Rambo »

weet iemand of 60 euro voor een duits exemplaar uit 1938, zonder papieren kaft (maar met goudkleurige adelaar) een redelijke prijs is?
Gebruikersavatar
Mooyman
Lid
Berichten: 3061
Lid geworden op: 14 okt 2003, 12:37
Locatie: O(o)st-Friesland

Bericht door Mooyman »

John Rambo schreef:weet iemand of 60 euro voor een duits exemplaar uit 1938, zonder papieren kaft (maar met goudkleurige adelaar) een redelijke prijs is?
60 euro voor een origineel exemplaar in goede staat is niet duur, heb er zelf ook nog een maar die is indertijd kado gedaan als dank voor het mede leven naar aanleiding van het sneuvelen van een Korvettenkapitän, zijn bidprent zit er namelijk in geplakt.
Collector of uniforms of the enemy
Gebruikersavatar
John Rambo
Lid
Berichten: 401
Lid geworden op: 14 sep 2004, 15:45
Locatie: Apeldoorn

Bericht door John Rambo »

pb ontvangen en beantwoord :wink:
Plaats reactie