Jouw droom item?

Collecties met zowel Duitse als geallieerde militaria. Let op; nieuwe aanwinsten graag plaatsen onder ofwel as of geallieerd.
Gebruikersavatar
Stijn
Lid
Berichten: 725
Lid geworden op: 06 okt 2003, 19:10
Locatie: Amsterdam

Bericht door Stijn »

Een Jagdtiger bedoel je denk ik :wink:
Maar goed, Dat misschien niet zo snel nee, maar ik denk dat je best eens aan een veteraan enkele vragen kan stellen, dat heb ik ook wel eens gedaan. Hij zal niet in een keer zijn uniform geven nee, voor zover hij dat nog überhaupt zal hebben trouwens.
Gebruikersavatar
Arjen
Lid
Lid
Berichten: 2451
Lid geworden op: 25 okt 2002, 01:35
Contacteer:

Bericht door Arjen »

is het echt jagdtiger?
stupid me dan maar ik zou er wel eentje willen hebben iig
:)
Meester Zhuang's repliek op de vraag om minister te worden:
"Scheer je weg! Ik geef er de voorkeur aan om in mijn modderpoel te blijven spelen, in plaats van me door een potentaat in het gareel te laten slaan! Nooit van mijn leven zal ik een ambt aanvaarden, Maar altijd fijn blijven doen waar ik zin in heb."
http://odeon.xs4all.nl/
Gebruikersavatar
Guido
Lid
Berichten: 4247
Lid geworden op: 06 okt 2003, 22:35
Locatie: Boxmeer

Bericht door Guido »

Tanks zijn toch neit zo heel duur tegen woordig(ok je meot het geld er voor over hebben maar toch...? 10000 moet je er toch wel hebben dus een mooi de lotto winnen en huppa 5 shermans in de tuin !

mijn droom: een gehele BS Soldaat van top tot teen orgineel, en een wapen vergunning lijkt me ook handig als ik het geld heb om wapens te kopen!
Gebruikersavatar
LHek
Lid
Berichten: 762
Lid geworden op: 20 nov 2003, 14:58
Contacteer:

Bericht door LHek »

Ik zou wel een compleet 51st Highland Div. uniform willen hebben of een compleet 101st Aborne uniform. En nee, ik heb niet te veel Band of Brothers of SPR gekeken. Ik was al in de 101st Ab. Div. geintreseerd voordat BoB en SPR bekend waren.
Op zoek naar alles dat te maken heeft met de 101ste Airborne Divisie, 51st Highland Division en al het andere dat te maken heeft met operatie Market Garden en operatie Pheaseant
Bjorn
Lid
Berichten: 1577
Lid geworden op: 20 mei 2003, 09:36

Bericht door Bjorn »

LHek schreef:Ik zou wel een compleet 51st Highland Div. uniform willen hebben of een compleet 101st Aborne uniform.
Dan is jouw ''droom'' toch nog aardig realiseerbaar. :)


Bjorn.
Gebruikersavatar
robin.h
Lid
Berichten: 1877
Lid geworden op: 11 nov 2002, 17:23
Locatie: Maastricht
Contacteer:

Bericht door robin.h »

Guido schreef:Tanks zijn toch neit zo heel duur tegen woordig(ok je meot het geld er voor over hebben maar toch...? 10000 moet je er toch wel hebben dus een mooi de lotto winnen en huppa 5 shermans in de tuin !

mijn droom: een gehele BS Soldaat van top tot teen orgineel, en een wapen vergunning lijkt me ook handig als ik het geld heb om wapens te kopen!
10.000 dat denk ik toch niet :?
Eerder 100.000 euro,als je voor 10.000 euro een sherman kunt kopen is wel goedkoop dan.
Glenn Janssens
Lid
Berichten: 2132
Lid geworden op: 29 sep 2003, 17:26

Bericht door Glenn Janssens »

Pas op Bjorn.
Een complete 101st airborne uniform uit wo2 is niet zo makkelijk bijeen te krijgen.
En is dan ook nog eens prijzig.
Gebruikersavatar
Guido
Lid
Berichten: 4247
Lid geworden op: 06 okt 2003, 22:35
Locatie: Boxmeer

Bericht door Guido »

ja ik ken die prijzen niet hoor... mar 100000 is wel heel veel! heb je een huis voor (niet alte groot mar toch!!!)
Gebruikersavatar
LHek
Lid
Berichten: 762
Lid geworden op: 20 nov 2003, 14:58
Contacteer:

Bericht door LHek »

Ja Bjorn, ik ben dan ook al op weg om zo'n uniform bij elkaar te zoeken. 't Schiet nog niet echt op, heb alleen nog maar een kaartentas, setje Brengun munitietasjes en nog 1 of andere Britse webbing tas. Ik zoek nog naar een Engelse helm. Misschien dat iemand hier die toevallig verkoopt? :)
Een 101st Ab. Div. uniform lijkt me niet echt goedkoop en betaalbaar voor een jongen van 13. Misschien hebben m'n airborne vrienden nog het 1 of ander :)
Op zoek naar alles dat te maken heeft met de 101ste Airborne Divisie, 51st Highland Division en al het andere dat te maken heeft met operatie Market Garden en operatie Pheaseant
Gebruikersavatar
Guido
Lid
Berichten: 4247
Lid geworden op: 06 okt 2003, 22:35
Locatie: Boxmeer

Bericht door Guido »

101st airborne compleet en orgineel.... succes :S
Gebruikersavatar
LHek
Lid
Berichten: 762
Lid geworden op: 20 nov 2003, 14:58
Contacteer:

Bericht door LHek »

Dank je Guido :D Ach, mss raken Band of Brothers en SPR wel eens uit. Ik heb E/506 fans altijd al een beetje raar gevonden...
Op zoek naar alles dat te maken heeft met de 101ste Airborne Divisie, 51st Highland Division en al het andere dat te maken heeft met operatie Market Garden en operatie Pheaseant
Verzamelaar_Freak
Lid
Berichten: 262
Lid geworden op: 27 dec 2002, 19:07
Locatie: kattttttttt

Bericht door Verzamelaar_Freak »

ik hb nog een engelse helm te kooop stuur maar een pv voor wat je er voor wilt bieden...

MOI
Gebruikersavatar
LHek
Lid
Berichten: 762
Lid geworden op: 20 nov 2003, 14:58
Contacteer:

Bericht door LHek »

Ik heb je een berichtje gestuurd.
De Engelse helmen die ik tegenkom zijn meestal te duur, overgeschilderd of Belgisch :wink:
Op zoek naar alles dat te maken heeft met de 101ste Airborne Divisie, 51st Highland Division en al het andere dat te maken heeft met operatie Market Garden en operatie Pheaseant
Gebruikersavatar
Guido
Lid
Berichten: 4247
Lid geworden op: 06 okt 2003, 22:35
Locatie: Boxmeer

Bericht door Guido »

ja ik ken zat 101/506/e fans.. die zitten vooral op een ander forum ;) sommige weten wel welk forum :P
Gebruikersavatar
LHek
Lid
Berichten: 762
Lid geworden op: 20 nov 2003, 14:58
Contacteer:

Bericht door LHek »

Ik vind ze wel een beetje raar. Alsof E/506 de grote helden van WO 2 zijn. Ik zeg niet dat ze lafaards waren maar die fans overdrijven wel heel erg vind ik...
Op zoek naar alles dat te maken heeft met de 101ste Airborne Divisie, 51st Highland Division en al het andere dat te maken heeft met operatie Market Garden en operatie Pheaseant
Plaats reactie