Originele Rigger made pouches

Algemeen over het verzamelen van geallieerde militaria: waar moet je op letten, tips, naslagwerk
Gebruikersavatar
Guido
Lid
Berichten: 4247
Lid geworden op: 06 okt 2003, 22:35
Locatie: Boxmeer

Bericht door Guido »

ah ok dat is duidelijk:)
Gewoon iemand die net BoB heeft gezien en er verder niets vanaf weet
maar ik heb BOB ook toch welles gezien, maar rigger pouches nog niet echt gezien ofzo
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

Guido schreef:ah ok dat is duidelijk:)
Gewoon iemand die net BoB heeft gezien en er verder niets vanaf weet
maar ik heb BOB ook toch welles gezien, maar rigger pouches nog niet echt gezien ofzo
Van BoB worden sommige kindertjes helemaal wild van Amerikaanse Airborne troepen, en dan natuurlijk de 101st Airborne Division.
Ik moet zeggen dat deze jongen zich wel redelijk heeft verdiept in de uitrusting van de Airborne troepen. Dat is wel leuk. :)
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Gebruikersavatar
Guido
Lid
Berichten: 4247
Lid geworden op: 06 okt 2003, 22:35
Locatie: Boxmeer

Bericht door Guido »

ja over die bob fanaten hoef je mij niets te vertellen maar moet dan zeggen dat deze toch wel goed verdiept hebben in de stof inderdaad!:D
Gebruikersavatar
Peter
Lid
Berichten: 2861
Lid geworden op: 24 okt 2003, 21:44
Ontvangen: 2 keer
Contacteer:

Bericht door Peter »

Ach, die riggermade pouches zijn behoorlijk zeldzaam en als men die op deze wijze kan bemachtigen, waarom niet? :lol: Ik acht de kans van slagen echter nihil... Ik kan ze me niet veroorloven in elk geval. Als ik ze al vind! Als ik voor die prijs ( 1000 Euro ) moet kiezen tussen riggermade pouches en een fijne M1 carbine ( Garand heb ik al :P ) dan doe mij die M1 carbine maar! Het is net wat je er voor over hebt, hoe zeldzaam ook.....
Daar is 'ie weer!
Gebruikersavatar
Robin V
Lid
Berichten: 1620
Lid geworden op: 05 okt 2003, 13:55
Locatie: Brussel

Bericht door Robin V »

Toch geen 1000 Euro voor een M1 Carbine? Zelfs de M1A1 Carbine is gemakkelijk goedkoper te vinden... :)
De volgende zin is fout. De vorige zin is juist.
Marc 82 Recon
Lid
Berichten: 1470
Lid geworden op: 14 aug 2004, 17:46
Locatie: Arendonk België

Bericht door Marc 82 Recon »

mjah kheb mijn carbine voor iets van een 350 gekocht dusja
Private Burges, Marc J
19900519
48th Armored Medical Bn, 2nd Armored Division
Gebruikersavatar
Peter
Lid
Berichten: 2861
Lid geworden op: 24 okt 2003, 21:44
Ontvangen: 2 keer
Contacteer:

Bericht door Peter »

Numb schreef:Toch geen 1000 Euro voor een M1 Carbine? Zelfs de M1A1 Carbine is gemakkelijk goedkoper te vinden... :)
Was dan ook maar een voorbeeld :lol: 1000 is veel voor één M1 carbine, maar voor 4 is dat weer goedkoop! :lol: 8)
Daar is 'ie weer!
johan willaert
Lid
Berichten: 5568
Lid geworden op: 04 aug 2004, 12:37
Locatie: België
Gegeven: 4 keer
Ontvangen: 2 keer
Contacteer:

Bericht door johan willaert »

Ik zeg ook niet dat deze pouches idd 1.000Euro/stuk waard zijn.... Er was gewoon iemand dit mij dit wanhopig bod deed.... :?

Johan
29th Let's Go!!!!!
Gebruikersavatar
Peter
Lid
Berichten: 2861
Lid geworden op: 24 okt 2003, 21:44
Ontvangen: 2 keer
Contacteer:

Bericht door Peter »

johan willaert schreef:Ik zeg ook niet dat deze pouches idd 1.000Euro/stuk waard zijn.... Er was gewoon iemand dit mij dit wanhopig bod deed.... :?

Johan
Bij dit soort dingen is het net wat "de gek" er voor over heeft... Als iemand 1000 euro biedt is hij inderdaad tamelijk wanhopig :lol: Met alle respect, hoe zeldzaam ze ook zijn maar als de prijs absurd hoog is tel ik het niet neer. Vervangen door repro is echter ook geen optie dus zoek ik verder tot ik een keer mazzel heb! :wink:
Daar is 'ie weer!
Plaats reactie