`Lonsdalers zelden extreem rechts`

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
wehrwulf
Lid
Lid
Berichten: 88
Lid geworden op: 22 mar 2005, 22:01
Locatie: nederland

`Lonsdalers zelden extreem rechts`

Bericht door wehrwulf »

De meeste lonsdale - jongeren zijn niet extreem- rechts!
Ze zijn ook niet landelijk georganiseerd. Dat zegt de veiligheidsdienst AIVD in een nota.
De ( linkse ) media hebben het probleem uitvergroot!
Slechts 5% heeft rechts-extremistische denkbeelden,en is soms lid van een rechts-extremistische groepering of partij.
Zo weten we dat ook!
Rare lui die persmuskieten! Maar de waarheid komt altijd boven!!
there are only two things that happen when you wrestle with a pig,you get dirty and the pig likes it!!
Opgeheven account 1427

Bericht door Opgeheven account 1427 »

Ja eh, gozer, óf lees de berichten wat beter, óf vermeld het hele bericht a.u.b.

Er staat ook in dat zeer veel Lonsdalers xenofoob zijn (dat houdt in dat je bang bent voor vreemdelingen) en/of zeer nationalistisch zijn ingesteld. Dit valt officieel niet onder de noemer rechts-extremistisch en dus ook niet onder de genoemde 5%.

Heel apart dat je maar een deel van het bericht noemt om het naar je eigen ideëen te vormen.
Laatst gewijzigd door Opgeheven account 1427 op 12 jul 2005, 20:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Martijn
Lid
Berichten: 2268
Lid geworden op: 28 jan 2002, 21:14
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Martijn »

Het beeld komt volgens mij ook vooral doordat de jeugd die opvalt vanwege rascistische ideeën juist die kleding draagt. Maar nogmaals er zullen genoeg mensen zijn die om andere redenen die kleding draagt. De media vind het altijd moeilijk om het een en ander te nuanceren, want dat verkoopt minder...
Afbeelding
"Wie leest die onderschriften eigenlijk?"
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8133
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Bericht door Proos »

Paul Kusters heeft er een mooie cartoon over getekend, over dit krantenbericht.

http://www.paulkusters.nl/

Indien er mensen ná vandaag op de link kijken, kies dan linksboven voor "splinter" en kijk dan bij "12", van 12 juli.
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Het grappige is dat nu juist de overduidelijk extreem-rechtse Lonsdalers dit artikel aangrijpen om te zeggen "zie je wel". Treurig volk :mrgreen:
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
pionier
Lid
Berichten: 2104
Lid geworden op: 22 jun 2005, 20:49

Bericht door pionier »

Harro schreef:Het grappige is dat nu juist de overduidelijk extreem-rechtse Lonsdalers dit artikel aangrijpen om te zeggen "zie je wel". Treurig volk :mrgreen:
Ow, dan ben ik sinds vandaag schijnbaar extreem recht, terwijl ik dus echt niks tegen zwarte, joden of andere rassen heb...
Gebruikersavatar
wehrwulf
Lid
Lid
Berichten: 88
Lid geworden op: 22 mar 2005, 22:01
Locatie: nederland

Londsdalers

Bericht door wehrwulf »

Hey,
Leuke reacties krijg ik hierop :)
Vraagje, welke krant lezen jullie kan het zijn dat het trouw is of de nrc?
Volgen jullie dan ook nova op nederlinks 3.
Dit hele verhaal over die londsdalers is gewoon door de linkse media opgeblazen.
Kijk hier nog zo`n voorbeeld: die m.smid van nieuw rechts was eens bij nova.
Ging men jammeren over een foto waar die smid op stond, en nog een paar gasten. Maar daar gaat het niet over. Het ging om de duitse helm met een swastika erop.
Wat een gezeur over die swastika afbeelding op die helm.
Maar die smid was ook niet zo loos, hij had gewoon moeten zeggen dat hij bij een paar militaria verzamelaars op bezoek was.
Dus heren kijk eens wat vaker in de telegraaf en naar de avro :)
Niet klakkeloos over nemen wat de linkse kerk verteld.
Maar ook eens je eigen verstand volgen.
there are only two things that happen when you wrestle with a pig,you get dirty and the pig likes it!!
pionier
Lid
Berichten: 2104
Lid geworden op: 22 jun 2005, 20:49

Bericht door pionier »

Heh heh, eidnelijk iemand die het juiste verhaaltje verteld.
Gebruikersavatar
Nico Roelofs
Lid
Berichten: 4503
Lid geworden op: 05 sep 2004, 17:57
Locatie: Omg. Arnhem
Contacteer:

Bericht door Nico Roelofs »

Harro schreef:Het grappige is dat nu juist de overduidelijk extreem-rechtse Lonsdalers dit artikel aangrijpen om te zeggen "zie je wel". Treurig volk :mrgreen:
Ja dat ben ik ook niet met je eens Harro. Mijn broertje loopt ook in Lonsdale en is echt geen rasict. Die zegt al vanaf het begin dat Lonsdale zo in beeld kwam dat het een kleine groep is die het voor iedereen verpest. Nu kan hij zeggen "zie je wel".
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

Was de telegraaf niet zó rechts dat deze krant aan het einde van de 2e Wereldoorlog voor een tijd werd verboden? :mrgreen:

Ook op dit moment kan je opmerken dat de telegraaf een krant is die niet direct de correctheid van de nieuwsberichten op de 1e plaats zet, eerder sensatiegericht en berichten van het 'kat-in-de-boom'-type.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Gebruikersavatar
wehrwulf
Lid
Lid
Berichten: 88
Lid geworden op: 22 mar 2005, 22:01
Locatie: nederland

Bericht door wehrwulf »

Harro schreef:Het grappige is dat nu juist de overduidelijk extreem-rechtse Lonsdalers dit artikel aangrijpen om te zeggen "zie je wel". Treurig volk :mrgreen:
Hey harro leuke reactie :)
Ik weet nog wel dat harro schreef: waar komen die rechtse mannetjes toch vandaan.
Maar gij wilt toch niet beweren dat ik een londsdaler ben!
Maar ik weet dat je voor de klas staat,dat zijn meestal linkse mensen.
Maar daar is niks mis mee!
Het probleem is dat de linksen in nederland een grote afkeer hebben van rechts tot extreem-rechts!
He we leven in een democratie!!
Tenminste dat beweerd men altijd.
there are only two things that happen when you wrestle with a pig,you get dirty and the pig likes it!!
Gebruikersavatar
wehrwulf
Lid
Lid
Berichten: 88
Lid geworden op: 22 mar 2005, 22:01
Locatie: nederland

Bericht door wehrwulf »

Dodo schreef:Was de telegraaf niet zó rechts dat deze krant aan het einde van de 2e Wereldoorlog voor een tijd werd verboden? :mrgreen:

Ook op dit moment kan je opmerken dat de telegraaf een krant is die niet direct de correctheid van de nieuwsberichten op de 1e plaats zet, eerder sensatiegericht en berichten van het 'kat-in-de-boom'-type.
TTSSSSSSSSSSHHHHHHHHHHHHHHH
Dat was te verwachten.
Wat een onzin!!
Dat is weer een verhaal van de linkse kerk.
Heb je dat gelezen in story??
there are only two things that happen when you wrestle with a pig,you get dirty and the pig likes it!!
Opgeheven account 1427

Bericht door Opgeheven account 1427 »

Wehrwulf,
Pionier,

De telegraaf is niets meer of minder dan een sensatie-krant.

De AVRO is geen actualiteiten-zender en heeft weinig journalistieke waarde.

Ik lees de Spits, de Metro, de Volkskrant en her en der een plaatselijk sufferdje.

Ik ben niet links

Ik heb een jaar journalistiek gedaan, dus kom bij mij niet aan met onzin-verhaaltjes over Nederlinks 3.

Je ontwijkt de kern van mijn berichtje:
Er staat ook in dat zeer veel Lonsdalers xenofoob zijn (dat houdt in dat je bang bent voor vreemdelingen) en/of zeer nationalistisch zijn ingesteld. Dit valt officieel niet onder de noemer rechts-extremistisch en dus ook niet onder de genoemde 5%.


Lees nou nog eens en schrijf eens een fatsoenlijke reply zonder onzinnige statements over links.

Overigens ben ik het wel met je eens dat de media in dit gevaal veel heeft opgeblazen, maar je gebruikt het volkomen verkeerd als een triest excuus.
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Nico Roelofs schreef:Ja dat ben ik ook niet met je eens Harro. Mijn broertje loopt ook in Lonsdale en is echt geen rasict. Die zegt al vanaf het begin dat Lonsdale zo in beeld kwam dat het een kleine groep is die het voor iedereen verpest. Nu kan hij zeggen "zie je wel".
Nico: volgens mij snap je mijn post niet. Ik zeg nergens dat alle Lonsdalers (od specifiek jouw broertje) extreem rechts zijn. Ik zeg dat de Lonsdalers die wel extreem rechts zijn dit onderzoek aan te grijpen om net te doen alsof ze wel meevallen. :roll:

Wehrwulf: ga je hier nu betogen dat Michiel Smit niet extreem-rechts is?
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

wehrwulf schreef: Maar ik weet dat je voor de klas staat,dat zijn meestal linkse mensen.
Hahahaha.
"Generaliseren" is nooit goed, en geen geldig excuus om te zeggen dat "hij dat ook gedaan heeft".

Het niveau blijft dan het niveau.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Plaats reactie