wo2 website

Algemene vragen over de Tweede Wereldoorlog; ook bedoeld voor ongeregistreerde forumbezoekers.
KevinP
Lid
Berichten: 1152
Lid geworden op: 17 jan 2004, 12:09
Locatie: Nederland
Contacteer:

Bericht door KevinP »

Gewoon de meest betrouwbaar en officieel ogende website als bron opnemen. En als het systeem niet in staat is om dit te verwerken, zul je eerst moeten werken aan dit systeem voordat je je website on-line plaatst.

Al met al zie je dat het vervaardigen van een website misschien gemakkelijk lijkt, maar dat er toch heel wat meer bij komt kijken.
"Frisch auf mein Volk, die Flammenzeichen rauchen!"
Unser Volk steht im Aufbruch gegen die Verknechtung Europas durch den Nationalsozialismus, im neuen gläubigen Durchbruch von Freiheit und Ehre.
Major Winters
Lid
Berichten: 97
Lid geworden op: 01 jul 2005, 01:54
Contacteer:

Bericht door Major Winters »

ik weet genoeg van websites

http://www.vilex.nl

http://www.wmcity.nl (surf ik dagelijks)

maar dat had ik e rnit ingebouwt
Never Forget Them
Lid
Berichten: 126
Lid geworden op: 13 nov 2005, 22:39
Locatie: Heteren
Contacteer:

Bericht door Never Forget Them »

Major Winters schreef:en alle foto;'s zijn op het inet tevinden je kunt geen exclusieve foto's meer hebben tegenwoordig
mss kan je zelf plaatjes gaan cappen. Maar wel weer vragen of je ze erop mag zetten? En dan kan je nog zat exclusieve foto's uit bob zelf krijgen.

En je site. Ik ben zelf ook ooit zo begonnen met knippen en plakken maar daar trek je gewoon geen bezoekers mee. Maak zelf een site verdiep je in onderwerpen waarover je wilt schrijven en probeer de historische plekken te vinden en er zelf foto's van te maken. En als je foto's van andere sites wilt gebruiken vraag het dan eerst netjes en beleefd en wacht rustig op antwoord. Mss kan je ook ooggetuigenverslagen erop schrijven of gewoon veel herdenkingen afgaan en die foto's gebruiken.

Maak ook zelf een tekst. Het is saai maar als je alles al weet en je er goed in het onderwerp verdiept hebt is het zo af.
Zoals ik al zei ben ik zelf ook zo begonnen maar ik heb alles weer gewist en ben opnieuw begonnen zie hier het resultaat. http://www.freewebs.com/never-forget-them Hij is nog lang niet af. Maar nu ik zelf alles gemaakt heb is het veel leuker om een site te hebben vind ik. En zelf verdiep ik me ook niet in alles maar ik zoek wel rustig naar mensen die mij kunnen helpen en er een artikel over kunnen schrijven. Ik zet dan natuurlijk hun naam eronder. De site moet je ook rustig opbouwen en hoeft niet binnen een week af te zijn.

Dus wees slim en begin met een schone site.

Dus Stefan succes en doe wat met mijn tips want zo wat je door veel mensen meer gewaardeerd en word het een stuk leuker!!!

En nog even tegen alle anderen die op dit forum geschreven hebben: Band of Brothers is goed want op deze manier van een film raken ook jongeren geintereerd in wo2 en worden de soldaten nooit vergeten. In het begin blijft het bij vele bij bob maar later ontdekken ze dat er meer in wo2 gebeurd is en als ze namen uit bob als bijnaam willen gebruiken OK. Ze moeten natuurlijk niet hun site officieel gaan maken. Maar bob brengt jongeren juist met wo2 in contact en ze ontdekken zelf dat er meer is. Ik ben nou 16 en ben ook zo begonnen met bob en saving private ryan. En nu heb ik mijn interesse ook verlegt. En jullie geven heel veel kritiek maar geef hem ook tips hoe hij het wel goed kan doen daar heeft hij veel meer aan.

Dit wilde ik allemaal even kwijt :wink:
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Bericht door sobel »

''We made this site because we are obsessed by this man.
Through his leadership, his friendship for his mans, his perseverance.
He never gives up.
That makes him specialy for us.''

dan is dus eigenlijk iedere majoor speciaal?
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Gebruikersavatar
dvaupell
Lid
Berichten: 1606
Lid geworden op: 30 jul 2002, 10:06
Locatie: Zwijndrecht
Contacteer:

Bericht door dvaupell »

Hahahaha WAT een FANTASTISCHE discussie is dit.

Ik stel voor dat al die amateurs die een Website(je) voor zichzelf willen beginnen met als enige reden een websiteje voor zichzelf te beginnen dat lekker gaan doen.

Val alsjeblieft de serieuze deelnemers van dit uitstekende forum er niet mee lastig.
AfbeeldingAfbeelding
Driekwart van de mensen is gek, dus voor die ene kwart moet je uitkijken - Simon Carmiggelt.
Never Forget Them
Lid
Berichten: 126
Lid geworden op: 13 nov 2005, 22:39
Locatie: Heteren
Contacteer:

Bericht door Never Forget Them »

dvaupell schreef:Hahahaha WAT een FANTASTISCHE discussie is dit.

Ik stel voor dat al die amateurs die een Website(je) voor zichzelf willen beginnen met als enige reden een websiteje voor zichzelf te beginnen dat lekker gaan doen.

Val alsjeblieft de serieuze deelnemers van dit uitstekende forum er niet mee lastig.
Is dat dan niet serieus. :?
Als iemand wat met de informatie die hij heeft wilt doen is dat belangrijk en meestal zijn het ook jonge mensen zoals ik (16) en die moeten juist meer interesse in wo2 krijgen en sites maken helpen daar goed bij en zelf heb ik met mijn site al een aantal andere jongeren bereikt. En mss staat op dat websiteje voor jezelf wel hele nuttige info :)
Gebruikersavatar
dvaupell
Lid
Berichten: 1606
Lid geworden op: 30 jul 2002, 10:06
Locatie: Zwijndrecht
Contacteer:

Bericht door dvaupell »

Weet je wat het is, NFT...

Het valt me de laatste tijd op dat de WO2-achtige forumpjes als paddestoelen uit de grond schieten. Dat is prima, maar gegevens worden pas informatie als het goed wordt gebundeld en gedistribueerd.
De ingezette weg van versnippering leidt dus nergens toe.

Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat veel van die nieuwe forums ontstaan zonder enig ECHT doel. De makers richten zich vaak op de techniek en niet op de content.
Deze content wordt overigens, zo blijkt ook weer uit deze discussie, door de forummakers vaak eenvoudigweg bij elkaar gestolen.

Verder erger ik me wezenloos aan de nieuwe forumoprichters die vervolgens op dit forum de sfeer verzieken, reclame maken voor hun eigen forumpje en kritiek leveren op dit respectabele forum.

Het toppunt vind ik wel dat er dan nog een forum wordt opgericht door iemand die dyslectisch is (wat ik heel vervelend vind voor hem overigens) of dat er aan deelnemers van DIT forum wordt gevraagd content te leveren voor ZIJN forum...

PS. Mijn opmerking over dyslectie zijn niet naar bedoeld, maar je moet doen wat je WEL kunt. Je moet een blinde geen rijles laten geven... dat wordt niks.
AfbeeldingAfbeelding
Driekwart van de mensen is gek, dus voor die ene kwart moet je uitkijken - Simon Carmiggelt.
Never Forget Them
Lid
Berichten: 126
Lid geworden op: 13 nov 2005, 22:39
Locatie: Heteren
Contacteer:

Bericht door Never Forget Them »

We gaan helemaal offtopic maar mss moet je niet alle topics gaan lezen als je ze niet interesant vind. Spaart een hoop moeite.
Gebruikersavatar
dvaupell
Lid
Berichten: 1606
Lid geworden op: 30 jul 2002, 10:06
Locatie: Zwijndrecht
Contacteer:

Bericht door dvaupell »

Ik vind het niet zo off-topic hoor.
Bovendien vind ik dat ik een hele wezenlijke bijdrage lever aan dit topic.
AfbeeldingAfbeelding
Driekwart van de mensen is gek, dus voor die ene kwart moet je uitkijken - Simon Carmiggelt.
Never Forget Them
Lid
Berichten: 126
Lid geworden op: 13 nov 2005, 22:39
Locatie: Heteren
Contacteer:

Bericht door Never Forget Them »

dvaupell schreef:Ik vind het niet zo off-topic hoor.
Bovendien vind ik dat ik een hele wezenlijke bijdrage lever aan dit topic.
De toppic ging om de vraag van majoor winters en daar gaat het nu niet meer om. En als je dit topic niet leuk vind moet je het ook niet lezen.
Gebruikersavatar
dvaupell
Lid
Berichten: 1606
Lid geworden op: 30 jul 2002, 10:06
Locatie: Zwijndrecht
Contacteer:

Bericht door dvaupell »

NFT, Denk je nu echt dat ik me met dit onderwerp bemoei omdat ik het NIET leuk of interessant vind? Da's niet zo logisch he..

Ik heb trouwens uit pure belangstelling even naar jouw website gekeken en ik moet zeggen: Dat ziet er prima uit!

Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig of je ook meet hoe veel bezoekers er op je site komen (Je eigen IP niet meetellen natuurlijk) :wink:

Mag ik trouwens uit je reactie opmaken dat je het niet met me eens bent, NFT?
AfbeeldingAfbeelding
Driekwart van de mensen is gek, dus voor die ene kwart moet je uitkijken - Simon Carmiggelt.
Never Forget Them
Lid
Berichten: 126
Lid geworden op: 13 nov 2005, 22:39
Locatie: Heteren
Contacteer:

Bericht door Never Forget Them »

dvaupell schreef:NFT, Denk je nu echt dat ik me met dit onderwerp bemoei omdat ik het NIET leuk of interessant vind? Da's niet zo logisch he..

Ik heb trouwens uit pure belangstelling even naar jouw website gekeken en ik moet zeggen: Dat ziet er prima uit!

Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig of je ook meet hoe veel bezoekers er op je site komen (Je eigen IP niet meetellen natuurlijk) :wink:

Mag ik trouwens uit je reactie opmaken dat je het niet met me eens bent, NFT?
Nu komen er nog niet zoveel omdat hij nog lang niet af is maar als hij om ongeveer 1 januari bijna af is ga ik linkpartners zoeken en komen er en stuk meer bezoekers.
Er zit een teller op maar daar staan vooral mijn IP en van kennissen in.

Maar ik heb geen zin meer in deze discusie.

Nou ik vind het begin van deze topic wel een beetje onzinnig maar iedereen die een eigen website wilt beginnen moet vaak even op weg geholpen worden en hij had alles gekopieert wat ik ook niet vind kunnen maar. In de hele topic werd niet vertelt hoe hij het wel moest doen terwijl hij daar veel meer aan heeft. Ik heb wel een uitleg gegeven. En verder zoekt hij het maar zelf verder uit. Maar die kleine websitejes kunnen vaak wel hele nuttige info op staan. Maar van die standaardwebsites hou ik ook niet echt van met onderwerpen waar overal al over geschreven staat. Maar de oorlog moet voort leven en jongeren zijn voor mij de voornaamste doelgroep zodat de oorlog niet vergeten word. En wie kunnen jongeren beter over de oorlog vertellen dan de jongeren zelf (want daar zijn die kleine websites vaak van) Dus daarom vind ik dat hun best met de 'serieuze' deelnemers in contact kunnen komen zodat zij ook meer info opdoen en ook leren hoe ze een goede site moeten bouwen.
Gebruikersavatar
dvaupell
Lid
Berichten: 1606
Lid geworden op: 30 jul 2002, 10:06
Locatie: Zwijndrecht
Contacteer:

Bericht door dvaupell »

Veel succes met je site, NFT!
AfbeeldingAfbeelding
Driekwart van de mensen is gek, dus voor die ene kwart moet je uitkijken - Simon Carmiggelt.
Gebruikersavatar
Jelle
Lid
Berichten: 42
Lid geworden op: 20 mar 2005, 22:13
Locatie: Westerlo , Antwerpen , Belgie
Contacteer:

Bericht door Jelle »

Ik heb me ook bedenkingen over zo'n 'projecten'
die jonge heeft BoB gezien en hij denkt dat hij een deskundige is
maarja soit ! ;) we late hem maar in zijn wijsheid !
NUTS !
Gebruikersavatar
Jelle
Lid
Berichten: 42
Lid geworden op: 20 mar 2005, 22:13
Locatie: Westerlo , Antwerpen , Belgie
Contacteer:

Bericht door Jelle »

Copyright ©2005 - all right reserved MajorWinters.com

1.ik ben er zeker van dat jij die template gestolen hebt
2.jij mag dat er niet zomaar onder zetten

Of weet jij dat ? ;) anders bega jij hier weer een groffe fout en kan dit je een boete opleveren
NUTS !
Plaats reactie