Ned. vrijwillgers in europ. krijgsdienst, deel 4 Wiking

Boeken, tijdschriften en websites met betrekking tot WOII
Plaats reactie
Wodan
Lid
Berichten: 20
Lid geworden op: 12 nov 2004, 12:40

Ned. vrijwillgers in europ. krijgsdienst, deel 4 Wiking

Bericht door Wodan »

Hallo,

Weet niet of dit onderwerp in de juiste rubriek staat.

Ik ben op zoek naar het boek van Vincx en Schotanius

NEDERLANDSE VRIJWILLIGERS IN EUROPESE KRIJGSDIENST 1940-1945: DEEL 4, 5.SS-PANTSERDIVISIE WIKING ALSMEDE DIVERSE MILITAIRE FORMATIES (ISBN:9072695046)

Is er iemand die dit boek heeft en er vanaf wil? Of iemand kent die dit boek te koop heeft? Bied een goede prijs!

Alvast bedankt.
Gebruikersavatar
YPPY
Lid
Berichten: 2031
Lid geworden op: 24 okt 2002, 19:56
Contacteer:

Bericht door YPPY »

Op welke plekken heb je al gezocht? Dan weten wij waar we niet meer hoeven te kijken. :)
Voor lieve berichtjes, schattige dieren of wat anders leuks kun je altijd mailen.

*Weer alleen*
Wodan
Lid
Berichten: 20
Lid geworden op: 12 nov 2004, 12:40

Bericht door Wodan »

Op alle geijkte plekken op internet. De boekensites (wereldwijd), eBay, Marktplaats.
:) :)
Zou het ook niet meer weten, waar ik via de gebruikelijke kanalen moet zoeken. :?
779
Lid
Lid
Berichten: 3145
Lid geworden op: 31 aug 2004, 19:09

Bericht door 779 »

Weet niet of 229 euro duur is voor dit boek???

http://www.abebooks.fr/servlet/BookDeta ... =265412088
Wodan
Lid
Berichten: 20
Lid geworden op: 12 nov 2004, 12:40

Bericht door Wodan »

Hallo Bob,

Bedankt, maar deze had ik ook al gevonden. Dat zijn die antiquariaats prijzen, meestal zwaar overdreven. :(

Het is trouwens deel 2 wat hier wordt aangeboden Legioen Nederland, en niet de Wiking.

Bij dit soort winkels durven ze zelfs voor de herdruk van de Europ. Freiwillige van Straßner nog een topprijs te vragen, terwijl ze bij Nation Europa Verlag voor 14,90 worden aangeboden.

Ik zoek een iets gunstiger geprijsd exemplaar.
siggel
Lid
Berichten: 223
Lid geworden op: 08 jun 2005, 19:17
Locatie: Assendelft

Bericht door siggel »

Wodan schreef:Hallo Bob,

Bedankt, maar deze had ik ook al gevonden. Dat zijn die antiquariaats prijzen, meestal zwaar overdreven. :(

Het is trouwens deel 2 wat hier wordt aangeboden Legioen Nederland, en niet de Wiking.

Bij dit soort winkels durven ze zelfs voor de herdruk van de Europ. Freiwillige van Straßner nog een topprijs te vragen, terwijl ze bij Nation Europa Verlag voor 14,90 worden aangeboden.

Ik zoek een iets gunstiger geprijsd exemplaar.
klopt inderdaad ja. maar als je een beetje goed zoekt daar dan kom je 9 van de 10 keer wel een goedkope versie tegen. heb die van strasner daar voor 16 eurie's gekocht
siggel
Lid
Berichten: 223
Lid geworden op: 08 jun 2005, 19:17
Locatie: Assendelft

Bericht door siggel »

@Wodan
als je een gunstige prijs hebt gevonden. kun je me dan een pb'tje sturen? zoek hem ook namelijk
bij voorbaat dank
ron
(\_/)
(o.o)
(><) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination
Wodan
Lid
Berichten: 20
Lid geworden op: 12 nov 2004, 12:40

Bericht door Wodan »

@Siggel

Nou, via de handel zal je hem niet veel goedkoper aantreffen. Die werken met behoorlijke opslagen. En als je pech hebt, wordt je met de verzendkosten ook nog eens een keer genaaid.

Je moet het geluk hebben, dat een particulier dat boek van de hand doet.
Plaats reactie