Monster Jam

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gebruikersavatar
Tim Y.
Lid
Berichten: 1202
Lid geworden op: 27 apr 2005, 14:42
Locatie: Kerkrade

Monster Jam

Bericht door Tim Y. »

Wie gaat er hier nog meer naar Monster Jam? Ik kan niet wachten, ik kon het niet geloven toen ik een tijd geleden op tv zag dat er een europees Monster Jam kampioenschap werd gehouden :shock:.

Het het beste van alles is nog dat _/-\o_ Gravedigger _/-\o_ ook komt, helaas niet Gravedigger 19 met Dennis Anderson, maar Gravedigger 15 met Charlie Pauken. Niet normaal toch, El toro Loco, Madusa, Monster Mutt, Inferno, Superman, Hot Wheels en de allernieuwste Escalade. :D Wie gaat er dus nog meer hierheen, en naar welke? (Arnhem en voor de Belgen onder ons, Antwerpen)

Afbeelding
- Voorheen: Lt. Tim_NL
A man is not dead, until he is forgotten.
FELIX
Lid
Berichten: 980
Lid geworden op: 25 feb 2005, 14:51
Locatie: Nederland

Bericht door FELIX »

Ik niet, maar die Grave Digger is wel vet!!! :lol:
Groeten R.

Felix in columna sedet et cogitat: carpe diem.
Gebruikersavatar
Darryl
Lid
Berichten: 2619
Lid geworden op: 11 okt 2004, 20:26

Bericht door Darryl »

Ik zal waarschijnlijk niet gaan, maar het is wel uber vet! _/-\o_
They shall not grow old, as we that are left grow old. Age shall not weary Them, not the years condemn.
At the going down of the Sun, and in the morning. We will remember them.
Gebruikersavatar
Nico Roelofs
Lid
Berichten: 4503
Lid geworden op: 05 sep 2004, 17:57
Locatie: Omg. Arnhem
Contacteer:

Bericht door Nico Roelofs »

Ik ben ook niet van plan om te gaan. Maar begin eigenlijk wel een beetje te twijfel. Echt heel misschien zal ik er ook zijn. :P

Maar dit spektakel speelt zich nog geen 5km van mijn huis af. :)

Heb die gasten vandaag nog op tv gezien. Is wel machtig mooi om te zien. :)
Gebruikersavatar
Tim Y.
Lid
Berichten: 1202
Lid geworden op: 27 apr 2005, 14:42
Locatie: Kerkrade

Bericht door Tim Y. »

Dat is het zeker, hier de overige trucks:

Voor de meiden hier, Madusa:

Afbeelding

Met spinners, Escalade a.k.a. Black Beauty(George Balhan):

Afbeelding

De doorgedraaide stier, El Toro Loco(Lupe Soza):

Afbeelding

Hot Wheels:

Afbeelding

De Vlammende, Inferno:

Afbeelding

Superman(Chad Fortune):

Afbeelding

En niet te vergeten, Monster Mutt(Bobby Z):

Afbeelding
- Voorheen: Lt. Tim_NL
A man is not dead, until he is forgotten.
Gebruikersavatar
TommoVich
Lid
Berichten: 401
Lid geworden op: 31 jul 2005, 22:07
Locatie: Gellik , Limburg , België
Contacteer:

Bericht door TommoVich »

Ik ben vorig jaar naar antwerpen geweest , telleurstellend , het sportpaleis is veel te klein voor monsterjam , zelfs voor een bus was geen plaats ... en er waren 6 truck's voorzien , maar een ervan was de avond ervoor stuk gegaan , dus er waren nog maar 5 , de avond dat ik ging ... ging er ook eentje kapot , dus maar 4 trucks , en daarvoor moet je een ticket van bijna 40 € betalen
"L'union Fait la Force - Eendracht Maakt Macht"
"Regiment Forteresse de Liège"
Gebruikersavatar
Tim Y.
Lid
Berichten: 1202
Lid geworden op: 27 apr 2005, 14:42
Locatie: Kerkrade

Bericht door Tim Y. »

Ik heb eens wat foto's van vorig jaar in Antwerpen bekeken en het ziet er inderdaad behoorlijk klein uit. Laten we hopen dat het in Arnhem wat groter is. Aan de foto's te zien was vorig jaar wel Maximum Destruction daar, deze is er helaas niet bij dit jaar. :(
- Voorheen: Lt. Tim_NL
A man is not dead, until he is forgotten.
Gebruikersavatar
Tim Y.
Lid
Berichten: 1202
Lid geworden op: 27 apr 2005, 14:42
Locatie: Kerkrade

Bericht door Tim Y. »

Ik zie zojuist ook dat het vorig jaar geen officiele tour was, dus ik denk dat het ook in Antwerpen dit jaar wat grootser word. :)
- Voorheen: Lt. Tim_NL
A man is not dead, until he is forgotten.
Gebruikersavatar
Tim Y.
Lid
Berichten: 1202
Lid geworden op: 27 apr 2005, 14:42
Locatie: Kerkrade

Bericht door Tim Y. »

Gaat er hier nog steeds niemand naar Monster Jam, ik kan niet wachten, nog maar 3 dagen. Wat ook wel leuk is, is dat ik ook een kaart voor de Pit Party heb kunnen regelen. :)
- Voorheen: Lt. Tim_NL
A man is not dead, until he is forgotten.
Gebruikersavatar
Simon
Lid
Berichten: 2823
Lid geworden op: 24 dec 2003, 17:58

Bericht door Simon »

Ik ga niet, maar ik heb een deel ervan gezien op jim tv, echt gaaf!!
You can bomb the world in to pieces, but you can't bomb it into peace
Gebruikersavatar
Martijn
Lid
Berichten: 2268
Lid geworden op: 28 jan 2002, 21:14
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Martijn »

Als ik in de buurt zou wonen zou ik denk ik wel gaan kijken. Het ziet er spectaculair uit! Maar ja ik heb nu andere dingen te doen en vind het ook een beetje ver rijden.
Afbeelding
"Wie leest die onderschriften eigenlijk?"
Gebruikersavatar
Tim Y.
Lid
Berichten: 1202
Lid geworden op: 27 apr 2005, 14:42
Locatie: Kerkrade

Bericht door Tim Y. »

Jammer dat er niemand heengaat van het forum, maar ik ga nu maar eens. Het zal wel leuk worden, dus zal ik later wel wat foto's plaatsen. :)
- Voorheen: Lt. Tim_NL
A man is not dead, until he is forgotten.
Gebruikersavatar
Tim Y.
Lid
Berichten: 1202
Lid geworden op: 27 apr 2005, 14:42
Locatie: Kerkrade

Bericht door Tim Y. »

Wooow, het was echt prachtig. Er waren zelfs 2 extra trucks (Blown Thunder en Slingshot), en tussen de races ook freestyle motorcross, quadwars. En een klein autootje genaamd Armageddon, met een straalmotor erin, ik kan je zeggen dat dit het luidste is wat ik OOIT gehoord heb, ik heb letterlijk pijn aan m'n oren (ik loop al de hele dag "wat zeg je?" te schreeuwen :P ). Maar niet te vergeten waren de trucks zelf ook enorm hard, de race kampioen van vanmiddag was: Monster Mutt. En de freestyle kampioen.......*drumroll*........GRAVEDIGGER! Met een spectaculaire run en een spectaculaire cyclone waarna hij de hele truck "omflipte". Dit was genoeg voor de overwinning. Escalade (met 4 12" sub-woofers, 3 1500 watt versterkers, heel wat speakers, neon verlichting, uitklappende dvd-spelers en spinner-velgen :P ) lukte het ook om hem op de kop te krijgen maar lang niet zo "stoer" als Gravedigger. De pitparty was ook wel gaaf, om met de coureurs een praatje te maken enz. Foto's zullen nog wel komen, maar het was in ieder geval een fantastische show, maar vooral de luidste show die ik ooit gehoord heb.
- Voorheen: Lt. Tim_NL
A man is not dead, until he is forgotten.
Gebruikersavatar
TommoVich
Lid
Berichten: 401
Lid geworden op: 31 jul 2005, 22:07
Locatie: Gellik , Limburg , België
Contacteer:

Bericht door TommoVich »

Dat klein autotje was er vorig jaar ook :P toen noemde ze hem JET-JEEP , ik vind er niets aan hoor hier in belgie , er was nog niet eens een Bus , 5 auto's ofzo :S en dan ging Max Destruction ook nog kapot wat een ramp :P
"L'union Fait la Force - Eendracht Maakt Macht"
"Regiment Forteresse de Liège"
Gebruikersavatar
Tim Y.
Lid
Berichten: 1202
Lid geworden op: 27 apr 2005, 14:42
Locatie: Kerkrade

Bericht door Tim Y. »

Nou hier viel het niet tegen hoor, de baan was toch groter dan verwacht. Ik weet niet hoe het in Antwerpen uitzag, maar wij hadden wel een bus, 2x 4 auto's, en nog een kleiner busje. En hierachter was nog genoeg plaats voor flinke donuts of cyclones.
- Voorheen: Lt. Tim_NL
A man is not dead, until he is forgotten.
Plaats reactie