Amerikaans leger vervangt Humvee

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
pionier
Lid
Berichten: 2104
Lid geworden op: 22 jun 2005, 20:49

Bericht door pionier »

Zullen die amerikanen blij zijn om te weten waar hun belasting naar toe.
Tank Destroyer
Lid
Berichten: 576
Lid geworden op: 19 sep 2004, 20:35

Bericht door Tank Destroyer »

Hummer... sounds like Bummer...

Ik dacht dat die Amerikaantjes altijd wel trots waren op hun Hummertjes. Dat er in Desert Storm geen 1 was ontploft etc etc en dat het een van de veiligste auto's was die ze hadden.

Schijn bedriegt.... wat verwacht je anders van Amerika :wink:
Gebruikersavatar
Imme
Lid
Lid
Berichten: 194
Lid geworden op: 17 mar 2005, 10:28
Locatie: Achterin een opel blitz, onder een zletbahn

Bericht door Imme »

Ik ben benieuwd wat ze nu weer gaan verzinnen. De humvee is een prima voertuig, maar elk konijn kan verzinnen dat ze zonder up-armor kits (en ja, die dingen zijn in VERY short supply in Iraq) continu worden opgeblazen of doorzeefd.
Erik S.
Lid
Berichten: 1828
Lid geworden op: 23 mei 2005, 16:09
Locatie: Bergen Op Zoom

Bericht door Erik S. »

dat komt omdat alles naar de dumpshop gaat :P
Master of Puppets - Custom Mannequins
https://www.facebook.com/FJM44" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Jelle H.
Lid
Lid
Berichten: 777
Lid geworden op: 03 okt 2004, 16:00
Contacteer:

Bericht door Jelle H. »

Humvees zijn niet ontworpen voor Urban Warfare maar voor het transport van goederen en personeel. Uit dit verhaal blijkt dat ze niet geschikt zijn voor Urban Warfare. Ik denk dat de Amerikanen nog steeds trots zijn op hun Humvee maar de wagen is niet geschikt voor Urban Warfare. Ja en een lichtgepantserd voertuig als de Humvee is vanzelfsprekend niet bestand tegen een anti-tank mijn..

Maar goed, sommige mensen proberen Amerika altijd onder uit te halen..
Tank Destroyer schreef:Hummer... sounds like Bummer...

Ik dacht dat die Amerikaantjes altijd wel trots waren op hun Hummertjes. Dat er in Desert Storm geen 1 was ontploft etc etc en dat het een van de veiligste auto's was die ze hadden.

Schijn bedriegt.... wat verwacht je anders van Amerika :wink:
I am unaware of any such activity or operation, nor would I be disposed to discuss such an operation if it did in fact exist.
pionier
Lid
Berichten: 2104
Lid geworden op: 22 jun 2005, 20:49

Bericht door pionier »

Tank Destroyer schreef:Hummer... sounds like Bummer...

Ik dacht dat die Amerikaantjes altijd wel trots waren op hun Hummertjes. Dat er in Desert Storm geen 1 was ontploft etc etc en dat het een van de veiligste auto's was die ze hadden.

Schijn bedriegt.... wat verwacht je anders van Amerika :wink:
Propaganda land nr.1 ja... Gelukkig woon ik er niet, zonde om te weten waar je geld naartoe gaat.
Gebruikersavatar
Jelle H.
Lid
Lid
Berichten: 777
Lid geworden op: 03 okt 2004, 16:00
Contacteer:

Bericht door Jelle H. »

Al ooit eens in Amerika geweest dan, Pionier!?
I am unaware of any such activity or operation, nor would I be disposed to discuss such an operation if it did in fact exist.
Gebruikersavatar
Shifty
Lid
Berichten: 2215
Lid geworden op: 31 okt 2004, 22:10
Locatie: Heist od Berg - België
Contacteer:

Bericht door Shifty »

Ik ga deze paasvakantie .. :)
pionier
Lid
Berichten: 2104
Lid geworden op: 22 jun 2005, 20:49

Bericht door pionier »

Jelle H. schreef:Al ooit eens in Amerika geweest dan, Pionier!?
Uhm wat dacht je van JA. Als jij zo positief over amerika bent, ik niet dus. Smaken verschillen, en ieder zijn mening. En das niks met amerika afzeiken :roll:
Gebruikersavatar
Daan S.
Lid
Berichten: 971
Lid geworden op: 10 mar 2004, 21:48

Bericht door Daan S. »

pionier schreef:
Jelle H. schreef:Al ooit eens in Amerika geweest dan, Pionier!?
Uhm wat dacht je van JA. Als jij zo positief over amerika bent, ik niet dus. Smaken verschillen, en ieder zijn mening. En das niks met amerika afzeiken :roll:
Waarom ben je negatief over Amerika dan? Graag je mening onderbouwen!

Ik vind het wel stom dat negatieve gedoe altijd! Amerika is veel en veel groter als Nederland dus je komt er meer idioten en gekken tegen, echter het is altijd(of meestal) het kabinet/president/politiek, enz.. wat negatief is, de bevolking niet over 1 kam scheren, ik ken genoeg Amerikanen/Canadezen en die zijn allemaal kei relax!

Bijv. Het Amerikaanse ministerie van Defensie koopt zoveel Humvee's, dan moet je niet negatief gaan doen over "de Amerikanen" maar over de politiek daar.
pionier
Lid
Berichten: 2104
Lid geworden op: 22 jun 2005, 20:49

Bericht door pionier »

Ik ben niet negatief over amerika (maar ook niet postief, hoe me neutraal)! Ik zeg alleen (op een harde manier) dat ik het zonde vind van al het geld wat aan dergelijke materialen word uitgegeven. En vanzelfssprekend heb ik het over de politiek ja. (ik zeg ook niets over de amerikanen, maar amerika, het land.)
Tank Destroyer
Lid
Berichten: 576
Lid geworden op: 19 sep 2004, 20:35

Bericht door Tank Destroyer »

Voor een land met een enorm begrotingstekort en schulden is het wel vreemd dat ze zoveel geld uitgeven aan oorlogsmaterieel, oorlogen in Irak en Afghanistan etc etc..

Kijk nu wat er gebeurd in New Orleans... lijkt dit op een westers land? Nee... nu komt de aap uit de mouw. Amerika lijkt wel een derde wereld land.
Gebruikersavatar
Simon
Lid
Berichten: 2823
Lid geworden op: 24 dec 2003, 17:58

Bericht door Simon »

Tank Destroyer schreef:Voor een land met een enorm begrotingstekort en schulden is het wel vreemd dat ze zoveel geld uitgeven aan oorlogsmaterieel, oorlogen in Irak en Afghanistan etc etc..

Kijk nu wat er gebeurd in New Orleans... lijkt dit op een westers land? Nee... nu komt de aap uit de mouw. Amerika lijkt wel een derde wereld land.
Inderdaad Sander! ik wouw het juist gaan vermelden!
Wat een bevel voert die Bush godverdomme weeral??? alle teruggekeerde soldaten uit Irak moeten de mensen die plunderen of geweld begaan doden....
:?
Die gast maakt de wereld nog kapot....
You can bomb the world in to pieces, but you can't bomb it into peace
Gebruikersavatar
Shifty
Lid
Berichten: 2215
Lid geworden op: 31 okt 2004, 22:10
Locatie: Heist od Berg - België
Contacteer:

Bericht door Shifty »

Wie gaat er wat aan doen ? Hij is de machtigste man van de wereld :roll:
Gebruikersavatar
Simon
Lid
Berichten: 2823
Lid geworden op: 24 dec 2003, 17:58

Bericht door Simon »

Dat is het juist...
Je kan moeilijk Amerika aanvallen hé... daarom dat ik zo ijver om zoveel mogelijk mensen tegen de oorlog van Irak te krijgen...
Ik heb een nogal Anti-Amerikaanse familie...
Nu komen ze hulp vragen aan België terwijl zei daar wel met oorlogen bezig zijn hé...
Die Bush kan het gewoon niet aan.... de oorlog in Irak is gewoon een blok aan zijn been!
You can bomb the world in to pieces, but you can't bomb it into peace
Plaats reactie