paar close ups van mijn fotos

Collecties met zowel Duitse als geallieerde militaria. Let op; nieuwe aanwinsten graag plaatsen onder ofwel as of geallieerd.
Gebruikersavatar
John Rambo
Lid
Berichten: 401
Lid geworden op: 14 sep 2004, 15:45
Locatie: Apeldoorn

Bericht door John Rambo »

sturmman schreef:
John Rambo schreef:heb je ook een foto dan waar het vliegtuig zelf opstaat? kan het niet zijn dat de foto vanuit een zijraam is genomen?
Nee want die heb ik al en ik was de gene die LW Alex tipte over deze foto's jammer genoeg voor hem besefte deze jonge ook wel hoe zeldzaam originele prive fotos zijn van me323's :evil: Sorry Alex :wink:

LOL

Sebas
Kunnen we deze fotos een keer te zien krijgen?
Gebruikersavatar
Sbas
Lid
Berichten: 882
Lid geworden op: 25 jun 2004, 14:41

Bericht door Sbas »

Uiteraard hier zijn ze...Alleen lijken ze wat donker komt doordat het een foto van foto is.

Er waren er nog vel meer maar daar werd ik in de laatste paar seconden overboden :( Maar goed ik heb er 1 met t hele vliegtuig en dat kunnen niet veel mensen zeggen denk ik! :)

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

PS: Die andere zijn de piloot enz en crew...de piloot of co-piloot heeft behalve pilots badge ook een clasp...ik denk een trasport clasp maar weet het niet zeker is namelijk moeilijk te zien.

Sebas
Gebruikersavatar
John Rambo
Lid
Berichten: 401
Lid geworden op: 14 sep 2004, 15:45
Locatie: Apeldoorn

Bericht door John Rambo »

Hele mooie foto's. Vooral die met de me 323. Ik heb eigenlijk nooit prive fotos van een me 323 gigant gezien. :)
Gebruikersavatar
Sbas
Lid
Berichten: 882
Lid geworden op: 25 jun 2004, 14:41

Bericht door Sbas »

John Rambo schreef:Hele mooie foto's. Vooral die met de me 323. Ik heb eigenlijk nooit prive fotos van een me 323 gigant gezien. :)
Dat bedoel ik... :P
Maar ik moet eerlijk zeggen dit zijn nog lang niet de mooiste die toen te koop stonden wat dacht je van een foto van de buik van de me vol met FJ's! :O Ging voor 28eur wat eigenlijk een koopje was...:(

Sebas
Gebruikersavatar
Alex
Beste Signature 2007
Beste Signature 2007
Berichten: 2352
Lid geworden op: 04 jun 2005, 12:20
Locatie: hellevoetsluis

Bericht door Alex »

ja idd sbas!!!!ik had beter die kunnen kopen denk ik dan die foto met al die LW officieren met rk's misschien :P maar ja....
Gebruikersavatar
Alex
Beste Signature 2007
Beste Signature 2007
Berichten: 2352
Lid geworden op: 04 jun 2005, 12:20
Locatie: hellevoetsluis

Bericht door Alex »

hier nog de beloofde close ups van een paar fotos.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

voor zover even de close ups. Ik hoop dat jullie er wat aan vinden :wink:
Plaats reactie