Dacht dat jullie het nooit zouden vragen...Charly1975 schreef:Ik ben nieuwsgierig....welk gebouw ?Goof schreef:Voor degenen die in Speers architectuur geïnteresseerd zijn: Ook in Nederland staat een gebouw dat door hem werd ontworpen.

Dacht dat jullie het nooit zouden vragen...Charly1975 schreef:Ik ben nieuwsgierig....welk gebouw ?Goof schreef:Voor degenen die in Speers architectuur geïnteresseerd zijn: Ook in Nederland staat een gebouw dat door hem werd ontworpen.
Ik ben het met je eens dat 'ich habe es nicht gewusst' te vaak in de Neurenbergse rechtszaal heeft geklonken. Over Speer verschillen we toch van mening.IIT vele andere laffe veroordeelden.die probeerden hun vege lijf te redden DMV het bekende ich habe nicht gewust .
In feite bekende Speer als enigste gewoon schuld ,ook voor zaken waar hij hoogstwaarschijnlijk geen weet van had , alleen mischien wel het vermoeden.hij had het toch niet echt kunnen veranderen.
Vergeet niet dat Hess jarenlang Hitlers 2e man was en dus ook geen rein geweten heeft, zoals jij al de Neurenberger rassenwetten opnoemde.Mich schreef:Voor mij zou Hess de minst slechte nazi zijn.
Gebruikers op dit forum: ClaudeBot en 0 gasten