Mening gevraagd over mijn forum
- Ajacied8989
- Lid
- Contacteer:
Over het aantal leden kunnen we niet klagen als je ziet dat het WO2 Forum pas na 8 maanden 8 gebruikers had. Wij hebben nu al 16 gebruikers binnen 2 maanden.
Ik heb geen idee meer waarover ik een topic moet starten.
En je zult geduld moeten hebben voordat het echt een goed lopend forum is zoals Tommy-Talk en WW2-Eto.
Ik heb geen idee meer waarover ik een topic moet starten.
En je zult geduld moeten hebben voordat het echt een goed lopend forum is zoals Tommy-Talk en WW2-Eto.
Goddam it, you'll never get the Purple Heart hiding in a foxhole! Follow me! - Captain Henry P. Jim Crowe
- 97Th Division
- Lid
- Polte
- Lid
Oke, ik heb het forum een tijdje gevolgd en het valt op dat de Admins/Moderators allemaal (of bijna allemaal) rond de 13 a 14 jaar zijn. No offence natuurlijk, maar ik vind dat een moderator toch wel wat levenservaring nodig heeft, om zo goed te kunnen reageren op andere gebruikers. Tevens is het ook dat er nogal erg veel typfouten gemaakt worden door de staff. Daarnaast is het kennisgehalte echt heel erg laag.
Admins noemen dingen fout en verlenen foute info.. Fall Gelb word genoemd als Fall Gebb en Fall Geb
(EDIT; ik lees nu ook nog ergens Fall Grebb) typfoutje kan natuurlijk maar dat was 4x in één post. Dat komt erg onproffesioneel over. Heb het idee dat er ook maar wat meegepraat wordt en niet meer. Er worden vooral veel onzinnige opmerkingen geplaatst door Moderators & Admins. Ik kom ook haast nergens goede bronvermelding tegen.. Topics die over de SS gaan, gaan na enkele post opeens over bombarderen van Dresden en London. Waar de SS niks met te maken had. En zo tal van dingen.. waardoor men het forum niet snel serieus zal gaan nemen denk ik..
HMS Renown,
In de poll "Je menig van de SS-ers" (wat overigens "Je mening over SS'ers" zou moeten heten) op het forum onder de rubriek "Waffen SS". Scheer jij alle SS'ers over een kam en je noemt ze niet allemaal moordenaars maar massamoordenaars(!).
Ik bedoel.. wat voor lompe/stompzinnige opmerking is dat.. je hebt blijkbaar geen enig besef van geschiedenis als je enkel en alle SS'ers massamoordenaars noemt. Als een lid dat zou plaatsen komt het al onprof. over maar van een Moderator helemaal!
Admins noemen dingen fout en verlenen foute info.. Fall Gelb word genoemd als Fall Gebb en Fall Geb

HMS Renown,
In de poll "Je menig van de SS-ers" (wat overigens "Je mening over SS'ers" zou moeten heten) op het forum onder de rubriek "Waffen SS". Scheer jij alle SS'ers over een kam en je noemt ze niet allemaal moordenaars maar massamoordenaars(!).
Ik bedoel.. wat voor lompe/stompzinnige opmerking is dat.. je hebt blijkbaar geen enig besef van geschiedenis als je enkel en alle SS'ers massamoordenaars noemt. Als een lid dat zou plaatsen komt het al onprof. over maar van een Moderator helemaal!
Laatst gewijzigd door Polte op 10 sep 2006, 19:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Eine Lichtung im Walde
wo die Sonne scheint
Eingeschlossen durch Bäume
sind wir gefangen
in dieser Lichtung Gottes...
wo die Sonne scheint
sind wir gefangen
- 97Th Division
- Lid
Forum zal denk ik toch nooit druk worden als het zoals nu blijft doorgaan.
Mijn hulp werd al blijkbaar niet gewaardeerd op het forum maarja dat moeten zij weten als zij met hun kleine kennis verder willen.
Mijn hulp werd al blijkbaar niet gewaardeerd op het forum maarja dat moeten zij weten als zij met hun kleine kennis verder willen.
Day Of Judgement God Is Calling.Underneath The War Pigs Crawling.Begging Mercy For The Saints.Satan Laughs And Spreads His Wings
War Pigs - Black Sabbath
War Pigs - Black Sabbath
- Harro
- Lid
"Hun kleine kennis". Moeten ze daaruit afleiden dat jouw kennis dusdanig verheven is boven hun kennis dat door jouw vertrek hun forum terugvalt op een minimaal kennispeil? Dat komt namelijk vrij arrogant over. Weet jij dan echt zoveel meer over WO2 dan andere veertienjarige pubers?97Th Division schreef:Forum zal denk ik toch nooit druk worden als het zoals nu blijft doorgaan.
Ik denk niet dat de kritiek over het aantal leden eerlijke kritiek is. Geen enkel nieuw WO2 forum heeft binnen een paar maanden tientallen leden die allemaal heel zinnige berichten plaatsen. Eerder denk ik dat het forum van Sebastiaan ten prooi valt aan een structureel probleem binnen het online WO2 wereldje: in plaats van de twee grote fora die goed naast elkaar bestonden is er inmiddels een dozijn of meer kleine fora. Blijkbaar wil iedereen na wat onenigheid zich meteen afsplitsen op een eigen forum, of moderator van een eigen forum worden als ze geen mod kunnen of mogen worden op een ander forum. Het gevolg is versnippering van kennis over teveel kleine fora en dat is doodzonde. Weinig mensen hebben tijd en zin om al die fora af te lopen en daardoor komen een aantal niet van de grond.
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
- Ajacied8989
- Lid
- Contacteer:
Even reageren op een paar berichten.
We zitten nu al op 18 leden dus zelf vind ik het al de goeie kant gegaan.
Ik probeer zoveel mogelijk met de tips te doen. Ik bekijk ze allemaal en paar doe ik ook. Ik ben zelf ook bezig met bedenken welke sub-forums erop moeten komen.sobel schreef:daarnaast merk ik nog niet dat je veel hebt verandert met de tips van anderen
Dat je hulp niet werd gewaardeerd werd heb ik niemand horen zeggen.97Th Division schreef:Forum zal denk ik toch nooit druk worden als het zoals nu blijft doorgaan.
We zitten nu al op 18 leden dus zelf vind ik het al de goeie kant gegaan.
Op elk forum staan er wel topics die op een ander forum staan. Bij mij komt dan de topic in verzamelen en in Marktplaats op.Polte schreef:Ook zie ik veel topic's die kopieërd zijn van dit forum..
We hebben op dit moment Nederlandse fora over de 2e Wereldoorlog in het algemeen. Dan hebben we er 1 over Commonwealth en over De Verenigde Staten specifiek. Maar geen een over Het Derde Rijk. Vandaar dan ook dit forum.Harro schreef: Eerder denk ik dat het forum van Sebastiaan ten prooi valt aan een structureel probleem binnen het online WO2 wereldje: in plaats van de twee grote fora die goed naast elkaar bestonden is er inmiddels een dozijn of meer kleine fora. Blijkbaar wil iedereen na wat onenigheid zich meteen afsplitsen op een eigen forum, of moderator van een eigen forum worden als ze geen mod kunnen of mogen worden op een ander forum. Het gevolg is versnippering van kennis over teveel kleine fora en dat is doodzonde. Weinig mensen hebben tijd en zin om al die fora af te lopen en daardoor komen een aantal niet van de grond.
Goddam it, you'll never get the Purple Heart hiding in a foxhole! Follow me! - Captain Henry P. Jim Crowe
- 97Th Division
- Lid
Harro uiteraard weet ik ook niet alles maar van sommige leden viel de kennis ervan toch echt tegen en dan wisten sommige leden toch echt beter maar dan mijn excuses als het arrogant overkwam.Watbetreft dat mijn hulp niet gewaardeerd werd was al op msn duidelijk wat tegen mij gezegt werd terwijl ik er best tijd voor wou insteken wat Sebastiaan volgens hem niet altijd had dusja ...
Day Of Judgement God Is Calling.Underneath The War Pigs Crawling.Begging Mercy For The Saints.Satan Laughs And Spreads His Wings
War Pigs - Black Sabbath
War Pigs - Black Sabbath
- Ajacied8989
- Lid
- Contacteer:
-
- Lid
Oke, ik heb het forum een tijdje gevolgd en het valt op dat de Admins/Moderators allemaal (of bijna allemaal) rond de 13 a 14 jaar zijn. No offence natuurlijk, maar ik vind dat een moderator toch wel wat levenservaring nodig heeft, om zo goed te kunnen reageren op andere gebruikers. Tevens is het ook dat er nogal erg veel typfouten gemaakt worden door de staff. Daarnaast is het kennisgehalte echt heel erg laag.
Admins noemen dingen fout en verlenen foute info.. Fall Gelb word genoemd als Fall Gebb en Fall Geb typfoutje kan natuurlijk maar dat was 4x in één post. Dat komt erg onproffesioneel over. Heb het idee dat er ook maar wat meegepraat wordt en niet meer. Er worden vooral veel onzinnige opmerkingen geplaatst door Moderators & Admins. Ik kom ook haast nergens goede bronvermelding tegen.. Topics die over de SS gaan, gaan na enkele post opeens over bombarderen van Dresden en London. Waar de SS niks met te maken had. En zo tal van dingen.. waardoor men het forum niet snel serieus zal gaan nemen denk ik..
HMS Renown,
1. Ik scheer NIET al de Waffen SS'ers over 1 kam.
2. De bombardementen op Dresden en Londen werden aangehaald als voorbeeld
3. Het is niet omdat jij 1500 berichten hebt op dit forum dat jij geschiedenisbesef hebt en ik niet.
Admins noemen dingen fout en verlenen foute info.. Fall Gelb word genoemd als Fall Gebb en Fall Geb typfoutje kan natuurlijk maar dat was 4x in één post. Dat komt erg onproffesioneel over. Heb het idee dat er ook maar wat meegepraat wordt en niet meer. Er worden vooral veel onzinnige opmerkingen geplaatst door Moderators & Admins. Ik kom ook haast nergens goede bronvermelding tegen.. Topics die over de SS gaan, gaan na enkele post opeens over bombarderen van Dresden en London. Waar de SS niks met te maken had. En zo tal van dingen.. waardoor men het forum niet snel serieus zal gaan nemen denk ik..
HMS Renown,
1. Ik scheer NIET al de Waffen SS'ers over 1 kam.
2. De bombardementen op Dresden en Londen werden aangehaald als voorbeeld
3. Het is niet omdat jij 1500 berichten hebt op dit forum dat jij geschiedenisbesef hebt en ik niet.
- 97Th Division
- Lid
indd sebastiaan weten we allebei wat we hebben gezegt en misschien vatte ik dingen anders op als jij en en jij misschien weer andersom.Maar daarover ben ik uitgediscussieerd en hopelijk jij ook.
War Pigs - Black Sabbath
War Pigs - Black Sabbath
- Ajacied8989
- Lid
- Contacteer:
- Polte
- Lid
Mag ik vragen wat je daarmee bedoeld? Beweer ik ergens dat ik geschiedenis besef heb omdat ik 1500 post's heb staan op dit forum?HMS Renown schreef:
Eine Lichtung im Walde
wo die Sonne scheint
sind wir gefangen
wo die Sonne scheint
sind wir gefangen
- Harro
- Lid
Dat ontgaat mij inderdaad ook. Eerlijk is eerlijk, "Polte" weet heel veel van munitie maar nergens heeft hij de pretentie een enorm "geschiedenisbesef" te hebben. Wat dat ook mag betekenen.
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans