Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ik doe mijn best om het geld bij elkaar daarvoor te krijgen maar dat kan nog een paar weken duren.
Maar aan de inhoud van het forum verandert het niks. Dezelfde onderwerpen zullen er staan met of zonder reclame.
Goddam it, you'll never get the Purple Heart hiding in a foxhole! Follow me! - Captain Henry P. Jim Crowe
De reclame vind ik ook wel erg overheersend. Daarnaast denk ik dat je het te veel onderverdeeld hebt in kleine stukjes, waardoor het er nog leger uit ziet. Het lijkt me handig er een flinke gebruikersgroep op te bouwen en dan pas verder te gaan uitdiepen in de forumlijst.
Voor lieve berichtjes, schattige dieren of wat anders leuks kun je altijd mailen.
En je gebruikersgroep wordt groter naarmate je forum aantrekkelijker is en er meer te lezen/discussieren valt. Vicieuze (?) cirkel is dat. Persoonlijk zal ik eerder gaan posten op een forum dat voller lijkt, doordat er redelijk in de verschillende onderdelen wordt gepost dan op een forum met veel onderdelen met allemaal maar een paar posts. Maar dat is persoonlijk natuurlijk.
Wat wil je eigenlijk met dit forum bereiken? Wat is er zo bijzonder aan? Waarom moeten mensen zich juist bij jou registeren en niet ergens anders? Heb je dat voor jezelf duidelijk?
Voor lieve berichtjes, schattige dieren of wat anders leuks kun je altijd mailen.
Tja ik niet zomaar met 12 leden op een forum bij elk onderdeel tientallen topics krijgen. OF ik moet de leden allemaal vragen of ze allemaal topics willen openen maar daar zal ook niet veel soeps uitkomen.
Goddam it, you'll never get the Purple Heart hiding in a foxhole! Follow me! - Captain Henry P. Jim Crowe
Geduld Sebastiaan, als je ziet hoeveel leden dit forum na acht maanden had... Acht. Het komt met de tijd wel. En de WOII-forum-markt raakt natuurlijk ook verzadigd, maar daar hebben we het op een ander forum ook al over gehad. Er zijn momenteel minstens zeventien WOII-fora. (Ja, ik heb ze geteld.) Dat zijn er gewoon teveel om allemaal succesvol te kunnen zijn.
In ieder geval raad ik je aan niet gelijk zo 'groots' te beginnen. Je hebt al gelijk erg veel subfora wat niet erg overzichtelijk is, en als ik kijk naar het aantal topics is het ook nog niet echt nodig.
Давайте жить дружно (laten we in vriendschap samenleven)!
Ik zou er eerst voor zorgen dat je helemaal tevreden bent met je forum en dan pas gaan promoten. Als je ergens komt, en het is niet helemaal ok dan kom je niet snel terug. Je moet bezoekers de eerste keer al meteen een positieve eerste indruk proberen te geven.
YPPY schreef:Ik zou er eerst voor zorgen dat je helemaal tevreden bent met je forum en dan pas gaan promoten. Als je ergens komt, en het is niet helemaal ok dan kom je niet snel terug. Je moet bezoekers de eerste keer al meteen een positieve eerste indruk proberen te geven.
Ik begrijp dat daar het probleem reclame onder valt.