Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Guido schreef:stel nu je hebt een gekraakte COD en een orginele UO kan je dan wel de Multiplayer zonder problemen spelen online?
koop gewoon cod..
is dit trouwens niet tegen de forumregels? het bespreken van illegale software...
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944
Jelle H. schreef:Had dan gewoon dat COD pakket gekocht, EUR 25 had je ze allebei.
50 E'tjes
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944
Jelle H., waar zeg ik dat ik goed ben of zo?
Ik weet al van den beginne dat ik helemaal niks kan beginnen tegen 'veteranen' zo slim was ik al, dacht ik . Ik bedoel dat ik het (sinds ik vrij goed was in MOHAA) het sneller onder de knie kreeg.
Narcolepticus schreef:Call of Duty valt wel mee. Ik heb het nog maar 2 dagen gespeeld (online dan éh) En ik kon aardig de slag gaan in Charkov met m'n Tokarev en Nagant. In Arnhem weet ik men slag wel te slagen met m'n Luger en Enfield...
En op die ene server van deatmatch waar iedereen met Sturmgewehr en PPSH zit rond te lopen wist ik toch aardig de slag te trekken.
Maar mijn DEATH ratio ligt nu net iets te hoog om mezelf goed te noemen. M'n beste tot nu toe is 53 - 41
COD valt wel mee zeg je toch!?
I am unaware of any such activity or operation, nor would I be disposed to discuss such an operation if it did in fact exist.