Wie speelt er het PC spel Call of duty (United offence) ?!

Games, etc. Let op: modelbouw, reenactment e.d. hebben eigen onderdelen.
Jelle H.
Lid
Lid

Wie speelt er het PC spel Call of duty (United offence) ?!

Bericht door Jelle H. »

Zijn er hier ook COD addicts? Ik wil een nieuwe clan formen!

Een geweldig spel!! Zo realistisch!!

Kijk eens op http://www.callofholland.nl
I am unaware of any such activity or operation, nor would I be disposed to discuss such an operation if it did in fact exist.
vincent
Lid

Bericht door vincent »

Zet nóóit Call of Duty en realistisch in één zin! :D
Ik heb er geen kracht meer voor
Dodo
Lid

Bericht door Dodo »

vincent schreef:Zet nóóit Call of Duty en realistisch in één zin! :D
haha, maar skins, wapens en geluiden etc. zijn wel vet. maar om realistisch oorlog te krijgen :S

(volgens mij hoordt dit topic ergens anders ;))
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Zhukov
Lid

Bericht door Zhukov »

Call of Duty is echt super gaaf!! Vooral de Stalingrad levels zijn bizar stoer!!

Ik vind alleen de multiplayer niet zo goed als die van Medal of Honor... Nu heb ik alleen CoD en niet het expansion pack, dus misschien dat-ie al veel verbeterd is, maar de originele vond ik maar tegen vallen...
Вместе мы непобедимы
ironmarc
Lid

Bericht door ironmarc »

de levels in Stalingrad zijn zeker eg gaaf!
Op die links staat operation market garden, zit deze op de nieuwe versie want ik heb hem niet. Lijkt me helemaal gaaf om een Nederlandse missie te spelen!!!
Sjoerd
Lid

Bericht door Sjoerd »

Edit:
(volgens mij hoordt dit topic ergens anders )
Inderdaad. Verplaatst naar 'Overige Hobby's'.
-----------------------------------------------------------------------------------

Ontopic:
Mijn broer heeft het, het ziet er inderdaad erg mooi uit. Als hij hem heeft uitgespeeld ga ik er aan beginnen. :)
'The past is a source of knowledge, and the future is a source of hope. Love of the past implies faith in the future. '
Stephen E. Ambrose
Dodo
Lid

Bericht door Dodo »

Zhukov schreef:Call of Duty is echt super gaaf!! Vooral de Stalingrad levels zijn bizar stoer!!

Ik vind alleen de multiplayer niet zo goed als die van Medal of Honor... Nu heb ik alleen CoD en niet het expansion pack, dus misschien dat-ie al veel verbeterd is, maar de originele vond ik maar tegen vallen...
Het verschil tussen CoD en UO qua mp is enorm! De maps in UO zijn groter en je hebt toegang tot tanks, vlammenwerpers en Panzerschrek's/Bazookas... Ook krijg je pakketjes explosieven.

Alleen wat ik wel vaag vind, als je kijkt naar de rookgranaten dan zie je dat de Duitsers, russen en engelsen allemaal met de M18 rookgranaat rondlopen :S (die van de amerikanen)
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Jelle H.
Lid
Lid

Bericht door Jelle H. »

Die Duitsers zullen wel een supply met M18 granaten hebben leeg geroofd.. HAHAHA
I am unaware of any such activity or operation, nor would I be disposed to discuss such an operation if it did in fact exist.
John Rambo
Lid

Bericht door John Rambo »

Ik speel cod (uo) en heb zelf een clan. Mooi spel, kan realistischer maar zeker niet onaardig, gewoon lekker rossen.
ironmarc
Lid

Bericht door ironmarc »

Dodo schreef: Het verschil tussen CoD en UO qua mp is enorm! De maps in UO zijn groter...
UO?? Misschien een beetje dom hoor maar waar staat dat voor? :oops:
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Gegeven: 18 keer
Ontvangen: 35 keer

Bericht door Proos »

UO = United Offense.
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Tim
Lid

Bericht door Tim »

Ik heb CoD en ben nog aan het twijfelen om United Offensive te kopen. Maakt de SP ervaring het de moeite waard ?
Maj.Cain
Lid

Bericht door Maj.Cain »

Call of Duty Rulezz No doubt about it!!
In United Offensive Multiplayer is het allemaal beter gerealiseerd dan de vorige, ik vind Headquarters vooral leuk om te doen.
En de mappen zijn nu een stuk groter en sublieme details maken het spelen nu perfect!!
Ik speel al jaren Medal of Honor AA in clan verband op ClanBase.com maar die begint nu echt te vervelen, en wachten wij nu vol spanning op MohPa en ik persoonlijk op Brothers in Arms (Feb2005)!!
Als die niet voldoen aan de wensen dan stap ik over naar COD want de 3e expansion pack komt er ook aan!!
http://www.156para.com/
Red Devils of Arnhem/Oosterbeek
http://www.156PARA.com
Giel
Lid

Bericht door Giel »

Ik vind het een prachtig spel!
Darryl
Lid

Bericht door Darryl »

ik heb het bij een vriend gespeeld. Het ziet er erg mooi uit 8) .

mzzl :W
Darryl
They shall not grow old, as we that are left grow old. Age shall not weary Them, not the years condemn.
At the going down of the Sun, and in the morning. We will remember them.