Dit is toch gebeurt? daarom hebben de geallieerdenhet de Russen (of moet ik dan al zeggen soviets) de vrede van Brest - Litovsk zeer kwalijk genomen, de Duitsers HEBBEN ook troepen van het oosten naar het westen getransporteerdHauptmann schreef:YPPY schreef:
De revolutie van 1917 heeft natuurlijk wel weer invloed gehad op WOI.
Stel dat er troepen vrijkwamen in het oosten, dan kon Duitsland die weer inzetten in het westen.
[eng]Russian aristocrats fight for palaces
- Narcolepticus
- Lid
-
- Lid
- Contacteer:
Dat klopt helemaal. En misschien hebben de Russen tot het meedoen aan de vredesonderhandelingen nog wel besloten in één van die paleizen waarmee de relevantie van het topic helemaal gedekt is.Narcolepticus schreef: Dit is toch gebeurt? daarom hebben de geallieerdenhet de Russen (of moet ik dan al zeggen soviets) de vrede van Brest - Litovsk zeer kwalijk genomen, de Duitsers HEBBEN ook troepen van het oosten naar het westen getransporteerd

Groeten
- Narcolepticus
- Lid
-
- Lid
- Contacteer:
Het is nog geen winter!Remarque schreef:Hè, daar heb je Käthe. Ik dacht dat je een winterslaap hield! Jij ziet er weinig gespreksstof in, ik weinig WO1. Maar op zich is de Russische Revolutie erg interessant en daar heeft Roel gelijk in.
Maar goed, wat gaat er verder met dit topic gebeuren?
Oh Roel, enlighten us.
- Roel R.
- Lid
- Contacteer: