Hey Bruno, je hebt mij uit de winterslaap gehaald

ik had even een rustpauze ingelast....Bij deze dan zijn wij nu weer wakker en precent.
Tja Cobar - (Barco) je komt gelijk al weer met zo'n moeilijke vraag aanzetten

.Ik had er voorgaand hier al iets over geschreven maar heb daar wenig info van. Ik weet wel dat Cobar onder naam (Barco) momenteel voortgang vindt vanuit
Beligian
American
Radio
Corporation een High - Tech onderneming zij maken nu voornamelijk displays voor cockpits van vliegtuigen en "air traffic" controlesystemen.... ect Barco is gevestigd in Kortrijk te Belgie..misschien dat zij de historie van het voormalige Cobar nog kennen je kunt het daar altijd proberen nooit geschoten altijd mis!
Er is wellicht nog een optie....

afgelopen weekend op het musemplein in Utrecht is het nieuwe grote zaklampenboek van Carel Weide gepromoot op deze beurs presenteerde hij zijn boek
En er was licht!.En misschien heeft een of ander forum lid - verzamelaar toevallig het boek daar gekocht en nu reeds op de plank staan,dat zou dan helderheid kunnen geven als daar alle gegevens in mochten staan betreffende deze Cobar lampen tevens met vele andere miltaire zaklampen... info ...ect waarvan wij al zo lang naar op zoek waren ,ik heb het boek ook nog niet gezien ben overigens wel benieuwd. En misschien staat er wel zoveel zaklampen info in dat boek betreffende militaire zaklampen dat ik deze topic gewoon kan afsluiten....

maar de tijd zal het leren ik krijg het boek komende week voor het eerst onder ogen.